Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
Odeslat odpověď

Re: Prodeje za 2011 Itálie

22 srp 2012, 10:31

Pro úplnost ještě poprosíme tu tabulku 8)

Re: Prodeje za 2011 Itálie

22 srp 2012, 10:43

koukam, ze mam 3. nejprodavanejsi 125 v italii, kam se hrabe PCX :D

Re: Prodeje za 2011 Itálie

22 srp 2012, 10:49

asi tam frci vic thaiwan nez thajsko
aspon to tam neni takova tuctovka

Re: Prodeje za 2011 Itálie

22 srp 2012, 10:50

Je vcelku logické že italové radeji sáhnou po

1, SHčku protože je to větší dělník a má lepší zpracování :arrow: dělší životnost i když na tom najedou jen 500-1000km za 1-2 roky :mrgreen:

2, po 150ccm protože s tím můžou na dálnici :wink:

Když jsem sháněl PCX tak jsem i obvolal pár dovozců a ptal se na dovezení PCX a bylo mi řečeno že se to nevyplatí a cena nového PCX v Italii je prý shodná s cenou v CZ, SHčko je tam levnější asi o 5-8000,- než u nás :wink:

Re: Prodeje za 2011 Itálie

22 srp 2012, 11:35

Na prvních místech 300ccm :wink: ,ideální kubatůra pro skůtra,dostatečně mrštný do města,dostatečně silný pro jízdu ve dvou a dostatečně rychlý i na výlety.Kdyby se dalo na 300ccm od 16ti,tak by vítězství bylo ještě větší :mrgreen:

Re: Prodeje za 2011 Itálie

22 srp 2012, 11:54

Honda není co řešit. :mrgreen: :mrgreen:

Re: Prodeje za 2011 Itálie

22 srp 2012, 12:20

A teď by mě zajímalo, kdo mluví pravdu. Tabulka prodejů nebo články a recenze o PCX.

všiml jsem si, jak se v článcích o best of PCX píše jak trhá rekordy v evropě a že je to nejprodávanější skútr. Na druhou stranu ve španělsku, itálii, francii to nikdo nevidí a tabulky prodejů taky ukazují určitá čísla


jinak zajímavá tabulka

Re: Prodeje za 2011 Itálie

22 srp 2012, 12:34

No, jestli se PCX prodá v celé Evropě 23 tisíc, tak těch italských 4 200 je necelá pětina evropských prodejů, a to není málo. Navíc zrovna Italové, jak tu často zaznívá, potřebují vyšší kubatury kvůli dálnic. A zbývají další trhy jako Španělsko, Francie, ale i VB a Německo, kde taková omezení nejsou - a třeba ve VB se na skútru jezdí celoročně. Jesliže pro Itálii a USA udělala Honda PCX 150, tak teprve čísla za rok 2013, kdy bude v prodeji plných 12 měsíců z roku, budou směrodatná.

Nedalo mi to, takže jsem trochu googlil a výsledek - dalších 2 000 PCX se prodalo vloni ve VB. Zdroj: http://www.guardian.co.uk/money/2012/ja ... ented-rise (mimo jiné Guardian potvrzuje, že je to nejprodávanější 125ka). Mimochodem, Honda sama plánovala prodat v roce 2011 v Evropě jen 14 tisíc PCX, takže pro ně samotné to bylo asi překvapení, jak to jde na odbyt - zdroj: http://world.honda.com/investors/librar ... y_2011.pdf

Re: Prodeje za 2011 Itálie

22 srp 2012, 13:40

Já bych hlavně viděl naopak lehce přes 4000 prodaných kusů PCX jako velký úspěch, na tak obrovském trhu jako je Itálie.

U nás se ten "úspěch" umocňuje tím, že zde jezdí "pár" 125ccm skútrů a z těch pár je hodně PCXek.
V ČR je stále majoritní prvek při výběru cena. Takže když dáte PCX za super cenu, u nás se bude dejme tomu prodávat.
Jsou ale státy, kde ta cena není primárním prvkem při výběru.

S trochou nadsázky bych to shnul tak, že pokud by se prodávalo PCX v ČR třeba s cenou 70000,- tak se jich tu prodá polovina (polovina lidí už šáhne po jiné značce), ale v Itálii by se jich prodalo dejme tomu stejně nebo podobně. Ten trh je tam abolutně gigantickej a funguje trošku jinak než u nás.

Re: Prodeje za 2011 Itálie

22 srp 2012, 19:40

Jak tak koukám, tak si docela rádi připlatí, neškudlej tak jako my a proto hlavně PCX nevede. Zaskočilo mě množství drahých skůtrů na prvních místech a 18. příčka mezi skůtry pro drahou Majesty 400 je velmi dobré číslo. Když ještě k tomu T max s ultradrahou cenovkou skončil na skvělém 4. místě :!: s celkovým prodejem skoro 7000 strojů. Být o něco levnější, tak by padla i vaše honda modla :D

Re: Prodeje za 2011 Itálie

22 srp 2012, 20:49

Zajímavý byl rok 2009 a 2010 ... první místo Honda SH 150, druhé SH 300 a třetí SH 125 :-)

Já jinak pro statistiky používám tenhle server:

http://www.cyberscooter.it/sx/mercato12.htm

Re: Prodeje za 2011 Itálie

23 srp 2012, 07:02

crhy > Pokud se Taloši dívají na ty velké yamahy jako na domácí stroje (kdyby nic jiného, tak používají italské komponenty), podobně jako my na některé hyundaie, protože je boucháme pro Korejce za humny, tak jako Taloši pro Japončíky, tak jim to možná ani něpřijde. :)

Re: Prodeje za 2011 Itálie

23 srp 2012, 09:55

8steve píše:a odkud se dováží SH? je obecně známo, že yaris, nebo prostě toyota vyrobená v evropě není tatáž kvalita, jako toyota dovezená z japonska..


SH co vím tak z Italie a Yaris se vyrábí v Belgii a ted co vím tak ve Francii.S poklesem kvality je to pravda.Já vlastním Yaris a SH 300 a zatím spokojenost.

Re: Prodeje za 2011 Itálie

23 srp 2012, 15:38

8steve píše:a odkud se dováží SH? je obecně známo, že yaris, nebo prostě toyota vyrobená v evropě není tatáž kvalita, jako toyota dovezená z japonska..


Jako co má přesně horší kvalitu, když to je všeobecně známo ?

Já co jsem měl na Hondě SH 125 rozbraného, to co je důležité, tak je Made in Japan nebo z jiných výrobních závodů Hondy po celém světě. Zajímavá jsou třeba různá gufera ... kde na tom záleží Made in Japan. Zbytek je kdoví odkud.Honda SH byl skútr navržen prý s ohledem na požadavky evropských zákazníků. Na druhou stranu jsou určující kritéria kvality a specifikace od použitých materiálu až já nevím po co a potom to už zvládne podle dodaného postupu téměř jakákoliv automatická výrobní linka. Hlavně to nesmí být vyrobeno z hadrové oceli, musí být použity kvalitní kabeláže kvalitní polovodiče atd. atd. To je základ a to se šidí - to ale nemusí vůbec souviset s návrhem skútru jako celku, ten může být dobrý, špatné jsou materiály.

Každopádně mě v italských statistikách zarážejí prodeje Hondy PCX. Přijdou mi nízké.

Re: Prodeje za 2011 Itálie

23 srp 2012, 16:23

novaka > Docela by mě zajímalo, kolik by se tam těch PCX mělo PODLE TEBE prodávat - oni s tím nemůžou na dálnici, kvůli nim se pro Evropu vytvořila 150ková verze (a pak ještě pro Amíky), a i tak udělali skoro 1/3 prodejních plánů Hondy pro Evropu a skoro 1/5 reálných evropských prodejů, které jsou více jak o polovinu větší než plánované. V těchto intencích je to číslo podle mě výborné, protože evropské strategické vnímání Hondy zahrnuje v podstatě jen 10 států (a ČR nebo SR se tam "kupodivu" ani nevlezly).

Italové jsou celkem patrioti, lepí si všude trikolóru, vloni i formuli pojmenovali po svém významném výročí, takže cokoliv, má nálepku Made in Italy, i kdyby třeba jen na budících od Magneti Marelli, se tam bude prodávat výrazně lépe než to, co se tím "chlubit" nemůže.

Co mě spíše překvapuje, že taková Aprilia Sportcity Cube 300 v porovnání s SH 300 je úplně v pr... A cenou to nebude.
Odeslat odpověď