foky píše:Já osobně beru jen Shell MegaHyper Blue Natural 104,3++ UltraPower+. Nově s výtažky z AloeVera a s příměsí z karibských perel.
Chtějte na všech čerpacích stanicích Shell (u pultu musíte 3x říct heslo "Ionizační chemomorfní galvanizátor).
nedory píše:fungovat tyhle paliva budou, ale jenom u motorů, které mají čidlo klepání a dokáží upravit předstih. Jinak je to placebo.
Úplně stejně funguje umytí plexi, potom také jede moto (když čelního skla, tak auto) mnohem líp.
foky píše:Já osobně beru jen Shell MegaHyper Blue Natural 104,3++ UltraPower+. Nově s výtažky z AloeVera a s příměsí z karibských perel.
Chtějte na všech čerpacích stanicích Shell (u pultu musíte 3x říct heslo "Ionizační chemomorfní galvanizátor).
warnercz píše:foky píše:Já osobně beru jen Shell MegaHyper Blue Natural 104,3++ UltraPower+. Nově s výtažky z AloeVera a s příměsí z karibských perel.
Chtějte na všech čerpacích stanicích Shell (u pultu musíte 3x říct heslo "Ionizační chemomorfní galvanizátor).
Foky ty si vul. Ja ted dostal vynadano, ze rusim smichem televizi. Zase par let zivota k dobru
angel2904 píše:... takže vlastně nic nového co by tu nezaznělo nebo co by nebylo veřejně známé. Vyšší výkon nebo kultivovanější chod motoru pocítil snad každý když takové palivo na zkoušku natankoval. Pro mě je jednoznačně nejpodstatnější hledisko životnost motoru. A jak vidno z testu, to Clio nejen, že nemělo vyšší výkon s "lepším" palivem, ale zcela nepochybně by se dlouhodobý provoz na 98 příp. 100okt. benzin, na tom motoru dost negativně podepsalo. Jak tam zaznělo, právě proto, že není uzpůsobené na spalování víceoktanového benzinu (vyšší teploty hoření, atd.).
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků