Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
Odeslat odpověď

Re: Prechod na rychlejsi skutr z 125 na 250-300ccm

17 bře 2015, 16:10

Vratas, jaké reálné zkušenosti tě odrazují od Kymca? Já osobně plánuju Xciting 400 a vše na něj pějou ohlasné ódy...

Re: Prechod na rychlejsi skutr z 125 na 250-300ccm

17 bře 2015, 18:02

Averze proti značkám typu Kymco nebo SYM, které dle mého nelze zařadit mezi "číny", ale na druhou stranu je stále většina pravověrných skútristů odmítá zařadit mezi "značky", tu bude asi ještě dlouho. Já Kymco jako můj první stroj měl a prodal ho jen proto, že jsem chtěl výš a nakonec si z tehdejší nabídky na trhu vybral jinou značku. Xciting tehdy ještě nebyl v prodeji, ale základní informace jsem o něm měl. Stejně tak jsem zvažoval tehdy nový model X-Max 400. Nakonec u mne vyhrála X 10.
Ale když vezmu poměrně výkonný, sportovně laděný skútr se štíhlejší kapotáží jakým je Xciting 400, tak jediným přímým konkurentem je X-Max 400 od Yamahy. Na tom jsem se měl možnost svézt a rozhodně má své kouzlo, o něco větší prostor pod sedlem a taky "zvuk" značky. Logický je předpoklad, že si Yamaha po letech provozu udrží lépe svoji hodnotu, ale kdo ví, jak bude trh vypadat za 5 nebo 10 let. Nakonec je na každém, ať si posoudí, zda zaplatit 159 900 za Kymco (jsem si jist možností slušné slevy od prodejce) nebo Yamahu (s ABS jako Kymco) za 184 900, kde také jistě bude možný nějaký bonus. Bohužel ceny jsou to obecně smutné a díky opakovaným zásahům ČNB to zatím nevypadá... :(

Re: Prechod na rychlejsi skutr z 125 na 250-300ccm

17 bře 2015, 18:05

Ok na Kymco kouknu.

Jezdim kratke trasy rekneme max do 20 min a spis mesto, ale tady takove diry jako v CR nejsou.

A to nove SH maji kdy uvest? nemam spech.

-- 17. 3. 2015 17:47 --

Gandalf: No, ja jsem loni koupil Sym symphony s tim, ze tady ve Spanelich je to 9. nejprodavanejsi motorka, ze se nekrade, ma ji kolega a bez problemu a je o dost levnejsi nez znacky a navic se motory pro japonce stejne vyrabeji na tchaiwanu a konecne, vyuziti motorek v Asii je daleko vetsi nez v evrope, tedy tchajwanci maji daleko vic zkusenosti s vyrobou (nemluvim o cinskych rychlokvaskach).
Sam mam rocni zkusenost, vsechno v pohode, na 1000 km se akorat posteloval predbeh pri revizi, pac o trochu vic chcipala, ale to bylo zimou ve Spanelsku ;-). To jen na okraj, to je asi do jineho vlakna. A toliko muj nazor a moje volba ;-)

Ty ceny v Cesku jsou brutalni. Sh300 se tu da koupit za cca 4100 EUR bez ABS a jeste s bezurocnou pujckou.

Re: Prechod na rychlejsi skutr z 125 na 250-300ccm

18 bře 2015, 13:59

4100e bez ABS to odpovídá. A když máš štěstí, resp. když se trochu vynasnažíš, s prodejci ukecáš i něco navíc - slevu, výbavu...

Re: Prechod na rychlejsi skutr z 125 na 250-300ccm

20 bře 2015, 10:38

Tak jsem koukal na tu novou sh300 a docela jsem slintal. Protoze jestli se konecne vejde helma pod sedlo, tak po prakticke strance nebude co vytknout. ted jen, kdy bude v nabidce.
A navic by stara 300 mohla cenove spadnout. Tak uvidime.

Re: Prechod na rychlejsi skutr z 125 na 250-300ccm

21 bře 2015, 10:37

Včera jsem viděl v Praze v MOT ARTu krásnou bílou skorofunglovku Majesty 400 za 115 000,- vypadala jako nová, tuším, že první registrace 2014 nebo 2013 ale najeto pár kilometrů. Plotna Givi na kufr. I tam píšou stav nového skútru. Kdyby někdo chtěl ;-)

Re: Prechod na rychlejsi skutr z 125 na 250-300ccm

13 dub 2016, 03:19

Tady bych spíš řekl,že ani ne tak objem,ale značku ničím nenahradíš
On je diametrální rozdíl mezi svezením na thajwanským vzducháči s karbecem a pořádnou značkovou a dobře udržovanou stříkačkou-vodníkem
Než si koupit novou nabubřelou čínu,která v podstatě nic neposkytne,už vůbec ne spolehlivost,kvalitní materiály,výdrž a dlouholetou zachovalost v plném provozu,tak raději 100x sáhnu po nějakým sice jetým,ale pečlivě vybraným dovozu,třeba z německa ve stejné nebo podobné cenové relaci.Je jasné,že 150t by za to dal jenom skalní blázen,co chce novotu a má na to.Holt některé lidi plačící nad fungl novou stagnující levnou čínou prostě nechápu

On i takový burák k7 ve 125tce jede řekl bych dosti slušně a je to sranda,která jde při dobrým výběru,jetá sehnat klidně i za 40 papírů
Odeslat odpověď