Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
29 zář 2010, 06:16
Právě proto si myslím, že není nic, co by ti oproti ZZR mohl Burgman nabídnout, ačkoliv proti němu nic nemám. Jen mi ten přestup přijde nelogický. Jestli se "nudíš", tak pořiď spíš nějaký novější cesťák se srovnatelným výkonem a ne skútr.
29 zář 2010, 07:43
Tak já nevidím přechod z velké moto na maxíka jako nelogickou věc. Osobně jsem taky motorku zvažoval (Hornet apod.), ale maxík je podstatně univerzálnější. Motorka je vyloženě věcí zábavy kde člověk musí řešit oblečení, boty, úložné prostory apod. Maxík je praktický na každodenní dojíždění do práce, na nákupy, stačí mi pouze helma, rukavice a nějaká bunda. A na nějakém sportovním maxíku jako je Nexus nebo TMax není problém jet i ostřeji a stačit běžným motorkám. Na nějakou velkou střelbu na motorce nemám už věk, ale mám zodpovědnost za rodinu. A maxík co jede 160 km/h podle mě úplně stačí. Toto je pouze můj názor a úplně chápu energyho. Hodně štěstí při výběru - osobně bych šel do TMaxe.
29 zář 2010, 08:35
Energy píše:S tím projetím je mi to jasný, ale je to složitý, žádnýho známýho s Burgmanem nemám...
...no jestli chceš dát řeč o skutrech a přechodu z velké motorky no a taky se projet na B 650 tak se klidně stav rád tě vše vysvětlím
29 zář 2010, 15:26
Díky všem za názory. Uvidím, jestli rozšířím vaše řady
Když nad tím přemýšlím, není takovej přestup fakt moc logickej, ale mě prostě ten Burgman a takovej ten jeho "luxusně-cestovně-pohodlno-pohodovo-vyjímečný" styl nějak padl do oka.
Miroslav Sedlmaier: díky za nabídku, ale jsi pro mě trochu z ruky, já jsem z Chrudimska.
29 zář 2010, 15:54
Nehledej v tom logiku. Spíš hledej co se ti líbí za styl jízdy. Skůtr je o pohodě. Moje zkušenost je taková, že když jsem dělal autoškolu, tak učitel byl prvně nesvůj,, nemělo to dvoje řídítka, furt se ptal jak se vypíná spojka. Po poviných jízdách co se musí odjezdit aby jsi mohl ke zkoušce, tak říkal, že to je pro něj úplně nová zkušenost. To jsem cítil i behem jízd,, na první jízdě se křečovitě držel, pak na dalších jjsem cítil jak se kochá.
To stejný se zkušebákem. prvních pár metrů nejistota a když jsme se po zkoušce vraceli zpět, tak s toho seskočil a nadšeně hlásil jak je to "jiné"...
29 zář 2010, 16:31
Energy: to si mal napísať hneď
v okolí Pardubíc bolo 5x B650..momentálne sú stále tri kúsky..takže ak hľadáš odpovede na svoje otázky..rozhodne nás kontaktuj..trebár mailom alebo na telefone...ak si nájdeš čas..a prehovoríš kabliča..alebo Vašuta..TZ má tiež Burgmana..ja s Lenichkou u ž nemáme..ale skúseností na knižku..tak len sa pýtaj
29 zář 2010, 16:39
CSholka: Burgman toho oproti ZZR nabizi hodne. Skvelou ochranu proti neprizni pocasi, kdy se da sezona prodlouzit o dost dele v kombinaci s dekou Tucano Urbano a zimnimi pneu jeste dele. Obrovsky ulozny prostory, kdy v pohode nakoupis treba cestou z prace pro celou rodinu na tejden a jeste prihodis maxi baleni plen
To se samo hodi i na dovolenou. Nema to retez. Perfetni pohodli pri cestovani. Mozna prodluzeni zivota, jelikoz diky stylu moto to vybizi spis ke klidnejsi jizde. Je to proste prakticky a jak jsem psal docela to supluje i auto. Zabavnejsi a rozhodne vykonnejsi bude rozhodně ZZR. Chce si to proste rozmyslet co od toho clovek chce. Vse ma svoje pro a proti.
Naposledy upravil
Vali dne 29 zář 2010, 17:04, celkově upraveno 4
29 zář 2010, 16:44
Vali moje myšlenkový pochody přesně vystihl...
29 zář 2010, 17:06
Zdar,tak já po Kataně 750,a 5 letech na XJR 1300 koupil Piaggio 400 a 2 sezony jsem maximálně spokojen,sice menší výkon 5 x za sezonu mi chybí,ale mám moto hlavně do města a jízda v kratasích je v létě užasná,a když si vzpomenu na to pocení v létě....,o uložném prostoru tu už byla řeč,a jízda na naháči po 400 kilometrech na dovolené též není žádná slast,mám moto na relax,pokud se to na našich silnicích dá ještě tak nazvat,a rozhodně zpátky bych neměnil.
29 zář 2010, 17:20
Repka13: Proste pro nekoho, kdo uz je vyskakanej(nebo jak to nazvat
) ma neco najeto na silnejsich moto a vi co od toho chce a muze cekat, to nemusi byt spatna volba. Mezi ty lidi patrim i ja. Ale nekdo kdo to ma jako prvni silnejsi moto a funguje tam ta touha po silnejsim, kterou zna asi kazdej, kdo jezdi na moto, tak tam je podle mě 95% pravdepodobnost, ze u toho nevydrzi dlouho prave kvuli vykonu.
29 zář 2010, 17:40
Vali:Já v létě měl možnost se svézt na Hayabuse,jízda parádní,na cestování by to bylo taky paráda,tak jsem na to sedl,jel pohodičku...do doby než jsem začal předjíždět,pak to byl takovej nášup,ještě jedno auto ještě jedno do téhle zatáčky a najednou jsem brzdil do zatáčky ze 170....tak hned jsem se orosil,otočil to a zpět opravdu v klidu...asi potřebuju aby to mín jelo protože taková jízda je cesta do pekla....každý má na výběr jak bude jezdit,takže hlavně všichni kolama dolů...
29 zář 2010, 17:54
Rozhodně než koupíš, tak se na tom projeď. Tím spíš, že maxíci nejsou zrovna laciný, abys pak nebyl zklamanej. Jenom počítej s tím, že na prodejně nebo v bazaru budou chtít složit plnou cenu plus smlouva o zápůjčce. Rozdíl mezi ovládáním a chováním motorky a skůtru je propastný, záleží, co od toho čekáš. Ve městě je otrava u moto stále kvedlat šaltpákou a hledat neutrál. Ve volném terénu se to může jevit jinak, všichni známe to "čekání na krouťák" u skůtru. Řeknu velmi subjektivní názor: burgoš mi přijde elegantní jak telefonní budka na ležato. Už jsi viděl Hondu SW-T? Jediná čtyřstovka dvouválec, táhne jako kobyla a přitom krásná...
29 zář 2010, 18:39
Mě se zase Burgman vzhledově líbí moc a o jiným maxíkovi, pokud bych nakonec do něj šel, jsem ani neuvažoval. Třeba takovou Gileru GP 800, i když je výkonnější, tak bych nechtěl, protože se mi vzhledově nelíbí (ale bral bych její motor v Burgmanu, to by byla kombinace...).
29 zář 2010, 18:58
ajfel píše:Rozhodně než koupíš, tak se na tom projeď. Tím spíš, že maxíci nejsou zrovna laciný, abys pak nebyl zklamanej. Jenom počítej s tím, že na prodejně nebo v bazaru budou chtít složit plnou cenu plus smlouva o zápůjčce. Rozdíl mezi ovládáním a chováním motorky a skůtru je propastný, záleží, co od toho čekáš. Ve městě je otrava u moto stále kvedlat šaltpákou a hledat neutrál. Ve volném terénu se to může jevit jinak, všichni známe to "čekání na krouťák" u skůtru. Řeknu velmi subjektivní názor: burgoš mi přijde elegantní jak telefonní budka na ležato. Už jsi viděl Hondu SW-T? Jediná čtyřstovka dvouválec, táhne jako kobyla a přitom krásná...
Tal tak -krásná-na burákoj už jsou ty léta znát.
29 zář 2010, 19:55
Vali píše:CSholka: Burgman toho oproti ZZR nabizi hodne. Skvelou ochranu proti neprizni pocasi, kdy se da sezona prodlouzit o dost dele v kombinaci s dekou Tucano Urbano a zimnimi pneu jeste dele. Obrovsky ulozny prostory, kdy v pohode nakoupis treba cestou z prace pro celou rodinu na tejden a jeste prihodis maxi baleni plen
To se samo hodi i na dovolenou. Nema to retez. Perfetni pohodli pri cestovani. Mozna prodluzeni zivota, jelikoz diky stylu moto to vybizi spis ke klidnejsi jizde. Je to proste prakticky a jak jsem psal docela to supluje i auto. Zabavnejsi a rozhodne vykonnejsi bude rozhodně ZZR. Chce si to proste rozmyslet co od toho clovek chce. Vse ma svoje pro a proti.
Souhlasím, že je třeba rozmyslet si priority. Pokud chce převážně praktický stroj a dejme tomu nevyužívá svou ZZR naplno, tak mu třeba bude Burgman vyhovovat. Na druhou stranu si myslím, že "obrovský úložný prostory" pro nákup balení plen je účel týkající se auta. Jestli si před nějakým časem koupil ZZR, asi to nechtěl z praktického hlediska. Pohodlí při cestování máš i na tom a prodloužení sezóny záleží přímo na člověku a kvalitní výbavě. Pak ti nebrání nic na jakémkoliv stroji. Neřekla bych, že to bude v pohodlí až tak markantní rozdíl, i když nějaký určitě bude. Jestli ho trápí řetěz, dá se to nádherně vyřešit motocyklem s kardanem či řemenem, netřeba kvůli tomuhle kupovat hned skútr
)). Jo a ještě ... to, že se dá na skútru, který jede nějakých 160 kmh jet jen v kraťasech z důvodu praktičnosti a odolnosti vůči počasí je sice fajn, ale pochybuju, že chce někdo s tak "výkoným" strojem hazardovat se svým zdravím, ale to je už na rozhodnutí každého. Nicméně souhlasím, že je prostě třeba vědět, co od toho stroje očekává.