S plynem mají asi problém všichni co přechází z malého skútru. Abych se nesnažil pořád přidávat tak moc, tak jsem se musel naučit nechat prsty na přední brzdě a přidávat jen mírně zápěstím. Ty prsty na brzdě jednak omezují velikost pohybu a navíc dají člověku nějaký pevný výchozí bod. Doporučuji zkusit.
Ono se to nezdá, ale i ta velká motorka může lehce při rozjezdu chcípnout. Přestože jsem jezdit na Yamaze Fazer 600, tak když mě při rozjezdu naskočil reflex ze skútra, tedy povolit rychle zadní brzdu (zde spojku) a pořádně přidat plyn, tak výsledek nebylo přední kolo ve vzduchu, ale kupodivu chcípnutý motor. Na druhou stranu kamaráda, kterému se povedlo při rozjezdu ztratit instruktora mám, takže nechat instruktora na křižovatce jde
, ale prý se to tomu instruktoru stalo prvně, tak to asi nebude tak jednoduché to dokázat. Držím palce při dalších jízdách.