Po letech opět na dvou kolech

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Mr.Voza » 14 kvě 2015, 18:24

Tatík: Já přece nejsem nějakej auto/moto technik, abych pro STK zjišťoval, kde má auto/moto vyražený nějaký čísla. Jestli je chce vidět, tak ať si zjistí kde jsou. A běda mu, jak někde něco poškrábe, nebo ulomí :evil:

Forester: Mě ani u auta nikdy nekontrolovali stav brzdovky. Že by jí vytahovali stříkačkou z nádržky, to slyším poprvé :shock: Třeba u SRka jsou nádržky schovaný pod plastem řidítek, takže kdyby si chtěl stříkačkou odebrat, tak musí očesat zrcátka a plasty z celejch řidítek.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod forester » 14 kvě 2015, 18:31

Taktiež si myslím že nech si hladá VINko kde chce,je to jeho problém a ty vôbec nemusíš vedieť že nejaké VIN tam je.Niektorý ani netušia že nejaké existuje.

Brzdovku kontrolujú vždy,je to z jedných hlavnejších úkonov na STK,majú na to prístroj-analizér kde ju po odobraní nalejú a on vydá certifikát o jej bode varu.Ale ochcáva sa to pred STK výmenou obsahu iba nádržky nie celkovou výmenou.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod vraver » 14 kvě 2015, 19:14

Tak to je tedy novinka :shock:
byl jsem na STK jak s moto tak s autem během posledních let několikrát, u auta se brzdy kontrolují vždy na válcích, kapalina je vůbec nezajímá.
U motorek a skútrů kontrolují jestli sedí rozměr pneu dle TP, světla, blikače, osvětlení SPZ, číslo rámu a motoru, nikdy to nechtěli ani nastartovat.
Uživatelský avatar
vraver

250+
 
Reputace: 28
Příspěvky: 431
Registrován: 17 srp 2011, 10:00
Bydliště: Žižkov-hlavní město Prahy
Skútr / moto: Yamaha XJR1300-2006, Yamaha XJ600 51J-1988

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Dogs » 14 kvě 2015, 19:16

Také jsem nikdy neslyšel o kontrole brzdové kapaliny a na STK jsem byl s autem před měsícem. Možná je to v SK jinak.
Po dlouhé pauze >Aprilia SR 50 R SBK> Aprilia SR MAX 125 >Yamaha X-MAX 400....
Uživatelský avatar
Dogs

250+
 
Reputace: 17
Příspěvky: 261
Registrován: 17 črc 2013, 19:10
Bydliště: Jižní okraj Prahy
Skútr / moto: Yamaha X-MAX 400, Aprilia SR Max 125
Tuning / úpravy: Akrapovič......Aprilka = Sportovní plexi, výfuk RP, zrcátka, led blinkry, proužky...

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod pcx » 14 kvě 2015, 19:47

na stk s autom mi brzdovku kontrolovali vzdy. Takym kapatkom trosku odchlipol a bolo
Uživatelský avatar
pcx

500+
 
Reputace: 36
Příspěvky: 588
Registrován: 07 led 2015, 10:58
Bydliště: Nitra, SK
Skútr / moto: Yamaha X-Max 400 MOMO DESIGN

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod moto.joker » 14 kvě 2015, 23:22

Tak kde je VIN je uvedeno v každém uživatelském manuálu, který je dodáván s motorkou. Tam se to dá najít.
Pokud máte skútr ne od novoty, tak se ty manuály dají stáhnout a lze se na to podívat. Já na STK vždy už říkám, kde to číslo najdou a technik má radost, že to nemusí hledat. Takže v poho.

S tou brzdovkou jsem se nikdy nesetkal, asi nějaká progresivní technika, která se šíří od dokonalých japonských perfektcionalistů. Tak doufá, že to k nám jen tak nedorazí. :mrgreen:
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Vratas » 15 kvě 2015, 01:06

Jo, když se jim trošku pomůže a ulehčí práce, tak jsou snad většinou i v pohodě. Mě jednou svítil lampičkou jak vůl na Yoshimura laďáky na mé bývalé Suzuki, když zřejmě hledal homologaci a ptal se, co že to je za laďáky tónem, jakobych si je vyrobil doma z roury od kamen. Tak jsem ho trošku pozlobil a hned jsem mu odpověděl, co to je a ukázal to homologační éčko stylem : "To jsou Yoshimura, japonský a éčko je tady. Za 26 tisíc, aby tam to éčko nebylo co?" To jste neviděli tu hubu do podkovy a rychlost, jak odsekl a ihned začal prudit s výbavou a lékarničkou, což jsem měl v nejlepším pořádku :mrgreen:
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Losky » 15 kvě 2015, 07:28

Kontrola brzdovky je asi specialita Slovenska. Po 18 autech a asi 5 motorek jsem tohle nezažil. U motorky řešili světla, VIN, rozměr pneu a to bylo asi vše
Naposledy upravil Losky dne 15 kvě 2015, 12:24, celkově upraveno 1
Škoda Octavia III 1.4 TSi, Elegance Plus
Suzuki DL 650 V-Strom K7
Uživatelský avatar
Losky

750+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 900
Registrován: 11 led 2013, 19:31
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Suzuki DL 650 V-Strom K7

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod moto.joker » 15 kvě 2015, 08:18

Tak tak.
Já jsem ještě před lety zažil, že v MB chtěli, abych se na tom parkovišti u STK rozjel a zabrzdil, aby viděli, že to brzdí. To bylo asi 3x.
Pak jednou to chtěl taky, ale dodával, abych to udělal opatrně, aby mi to neuklouzlo, že ta zámkovka klouže. Pak už to nikdy nechtěli.
Tak si myslím, že někdo splnil pokyn a asi se tam vyválel, případně nabořil nějaké auto, co čekalo na STK. :mrgreen:

Jinak klasika, VIN, číslo (lépe řečeno typ) motoru, rozměry gum, světla, blinkry, houkačka, zdvořilostní otázka na lékárničku. Hotovo. :lol:
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Rosi45 » 15 kvě 2015, 09:52

Mě před lety v Březolupech cpal do válců !!! aby viděl,jestli to brzdí !!! Nikdo mě to nevěří,ale je to tak !!!
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod tatík » 17 kvě 2015, 14:03

mě to vzal minule technik taky do válců,obě kola i ruční brzdu.Že by někde měřili bod varu brzdový kapaliny,s tím se se teda ještě nikdy nesetkal.

Minulou neděli jsem tak trochu jezdil a potkal jsem se náhodně na benzínce s nějakou skupinkou a jeden měl uplně stejnýho Burgmana jako mám já včetně roku a barvy.Byl to dovoz z italie,17000 na tachometru :mrgreen:
Naposledy upravil tatík dne 11 říj 2015, 18:43, celkově upraveno 2
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Mr.Voza » 17 kvě 2015, 14:24

17000 na tacho, ale cca 170000 reálnejch, jo? :lol:
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod tatík » 17 kvě 2015, 20:35

no jo,Italů co si kupujou nový drahý Burgmany aby najeli ročně 2000 km a pak to sotva zajetý za pár šlupek prodávali je plná Itálie :mrgreen:
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod tatík » 27 čer 2015, 13:40

Dali jsme 12.Skůtršnůru v Praze(my byli po třetí)a dalo se,sice vedro ale jinak dobrý.Letos zatím asi jen 3000 km s Burgmanem,zato PCXo je pořád v pernamenci,mladá už natočila 2200 km a bude hůř :D Chystáme se taky na nějakou tu Šumavu a Lipno,ať máme bod za nějakej ten celodeňák :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil tatík dne 11 říj 2015, 18:45, celkově upraveno 3
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod angel2904 » 27 čer 2015, 13:43

13.? :shock:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron