Hehe,na to aby mi to po většinu roku stálo v garáži by ho byla škoda. Takže bohužel nic tak drahého,co by každým rokem ztrácelo na ceně jsem nepořídil.
Ale když jinak nedáte,tak holt musim s pravdou ven
Je to 2004ka,chtěl jsem už ty vylepšení jako vstřikování,lepší brzdy,parkovací brzda,konečně normální budíky,zesílená vidlice atd. Chystam se na základní údržbu aby byl připraven na sezonu (gumy,svíčky,oleje,filtry,přední destičky a samo taky proužky od balwa))) Vše už mam koupený,jan si najít ten čas a pustit se do toho. Původní zachovalé kotouče,gumy asi 7 let starý taky nasvědčují tomu že to opravdu moc nejezdilo jak mi říkal poslední majitel (ročně na něm najel prý tak 2000 km),který přešel na Integru,na které mi sám nabídnul ať se svezu,takže jsem s ní na zkoušku jezdil při koupi po úřadech při přehlašování,evidenčce atd. a on ještě naposled osedlal T-Maxe než se s ním rozloučil....aspoň už vim proč jim to tak málo žere když to řadí někde mezi 2-3 tisícema,přišlo mi to jak když jedu ny dýzlovej motorce )))))
Jo a jel jsem pro něj z Plzně do Olomouce.......byl za slušné peníze,takže jsem si udělal výlet Pendolinem a zpátky po ose
Uvidíme jak dlouho u mě zůstane,loňská X9 nebyla už při koupi kupovaná srdcem,ale kvůli někomu.....T-Max je ale přesně to,co se mi vždycky líbilo a i svezení na něm je úplně jiná liga co se jízdních vlastností týče. Není to netknutá voňafka,to bych si lhal sám sobě,ale ani žádnej šrot kterejch jsem taky pár viděl,takže si užijem sezonu a dál se uvidí