Po letech opět na dvou kolech

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod TUNER » 03 kvě 2015, 14:57

Prodáváš i s dcerou nebo jen samotný strojek ? Případně je komplet za nějaký příplatek či jako bonus.....nebo dokonce ještě připlatíš při odvozu obojího ?? Směna za jiný stroj možná,či pouze finanční hotovost nebo zlaté cihly ? :mrgreen:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod tatík » 03 kvě 2015, 17:32

bývám tak jednou-dvakrát do týdne v Plzni a mám takovou dvoumetrovou páku na kola :evil: :evil: :evil:

-- 3. 5. 2015 17:35 --

http://motorky.bazos.cz/inzerat/4749188 ... i-LEAD.php
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod TUNER » 03 kvě 2015, 20:44

No já nemyslel mě,já už jsem pro takovýhle mláďata starej dědek,ale jeden adept co vyměnil silniční motoku za terénní by věkově nebyl úplně mimo.... :?: .......a navíc by tě pak dokázal vysekat z pokuty za rychlost třeba..... :mrgreen:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod tatík » 05 kvě 2015, 12:06

Držme se tématu.Kdy si přijedeš pro toho Leada,nejvyšší čas,abys začal řešit,na čem budou jezdit. Tvoje děti,manželka,milenka nebo jiná
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod TUNER » 05 kvě 2015, 13:19

Leada bych jako náhradu do práce fakt možná bral.....kvůli spotřebě,ale mam pocit že bych se asi trápil a chyběl by mi výkon....ale možná taky ne :?: Těch 11 km bych asi přetrpěl. Napřed bych musel prodat alespoň jednoho,nebo nejlépe dva ze tří skútrů,čtvrtej kus by už fakt nebyl kam dát :(
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Mr.Voza » 06 kvě 2015, 14:41

Tuner: Sorry za OT, ale čtu správně "jednoho ze tří skůtrů"? :shock: Jestli to není tajemství, copak sis pořídil k Malagutkám třetího? Neříkej, že ten T-max s otazníkem ve Tvým podpisu platí :?:
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod crhy » 06 kvě 2015, 15:02

Ani by jsem se nedivil, kdyby to byl ten žlutej 2012 s ABS a 8000Km. Najednou zmizel z inzerce a mě se moc líbil... :mrgreen:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod TUNER » 06 kvě 2015, 22:35

Hehe,na to aby mi to po většinu roku stálo v garáži by ho byla škoda. Takže bohužel nic tak drahého,co by každým rokem ztrácelo na ceně jsem nepořídil.

Ale když jinak nedáte,tak holt musim s pravdou ven :mrgreen:

Je to 2004ka,chtěl jsem už ty vylepšení jako vstřikování,lepší brzdy,parkovací brzda,konečně normální budíky,zesílená vidlice atd. Chystam se na základní údržbu aby byl připraven na sezonu (gumy,svíčky,oleje,filtry,přední destičky a samo taky proužky od balwa))) Vše už mam koupený,jan si najít ten čas a pustit se do toho. Původní zachovalé kotouče,gumy asi 7 let starý taky nasvědčují tomu že to opravdu moc nejezdilo jak mi říkal poslední majitel (ročně na něm najel prý tak 2000 km),který přešel na Integru,na které mi sám nabídnul ať se svezu,takže jsem s ní na zkoušku jezdil při koupi po úřadech při přehlašování,evidenčce atd. a on ještě naposled osedlal T-Maxe než se s ním rozloučil....aspoň už vim proč jim to tak málo žere když to řadí někde mezi 2-3 tisícema,přišlo mi to jak když jedu ny dýzlovej motorce )))))

Jo a jel jsem pro něj z Plzně do Olomouce.......byl za slušné peníze,takže jsem si udělal výlet Pendolinem a zpátky po ose ;-) Uvidíme jak dlouho u mě zůstane,loňská X9 nebyla už při koupi kupovaná srdcem,ale kvůli někomu.....T-Max je ale přesně to,co se mi vždycky líbilo a i svezení na něm je úplně jiná liga co se jízdních vlastností týče. Není to netknutá voňafka,to bych si lhal sám sobě,ale ani žádnej šrot kterejch jsem taky pár viděl,takže si užijem sezonu a dál se uvidí ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod crhy » 07 kvě 2015, 06:05

Tak to gratuluji Tunere. Mě to taky táhne k Téčku, akorát si na něj ještě musím nějaký ten rok počkat, jinak by mě žena zabalila kufříčky :-D. Výborná volba! Maximálně tak můžu koukat na inzerci. Ale zase jaký jiný samohyb by se mnou jezdil do práce apod. za 2L.
Naposledy upravil crhy dne 07 kvě 2015, 07:58, celkově upraveno 1
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod TUNER » 07 kvě 2015, 06:29

Díky
Ono Malagutka 250 je takovej kompromis do práce a na výlety a jsem s ní spokojenej...... Ale na výlety mam teď velkej stroj a proto by mi do práce nejspíš nějaká 125ccm stačila a jezdil bych o litr méně,na výlety pak o litr víc. Do práce toho ale najezdim zdaleka nejvíc,takže úspora by tady byla a nemusel bych myslet na to že T-Max tolik žere.....no,tolik,vlastně jsem čekal asi i o malinko víc,takže to zatim není tak hrozné )))

Musíš to zkusit a Téčko pořídit,třeba sbalí kufry vám oboum.......a vyrazíte spolu na vejlet ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Mr.Voza » 07 kvě 2015, 07:26

Připojuju se ke gratulaci k nový hračce a přeju ať dobře slouží ať jseš s ní spokojenej. Taky jsem o T-Maxu v jednu chvíli vážně uvažoval, když jsem viděl minulou sezónu ve Vysokým Mýtě na závodech jak si to klopí v zatáčkách až na koleno. Stojej ale pálku a to teď za hračku dávat nechci (ani nemůžu - barák a rodina je teď přednější). Ale něco v týhle kubatuře v pácu mám - chci tenhle rok konečně prodat SRko, na kterým už nejezdím, tak jsem koukal, co by se dalo pořídit za nějaký slušný peníze, kdybych pár tisícovek přihodil a docela se mě zamlouvá Suzuki GS500, ale to je tady OT - to není skůtr 8)
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod crhy » 07 kvě 2015, 08:11

Jo, buhužel to mám teď stejné jako mistr na de mnou. PCXka by jsem se velice nerad zbavil, je nový a nežere to skoro nic - právě do práce je to, co potřebuju. Tmaxe mi ovšem ještě nikdo nepůjčil na svezení, takže nemám tucha, jak to jede.
Červ ve mě stále hlodá, ale bohužel to musí počkat.Zatím jsem oznámil, že si Tmaxe pořídím ke svým 40tinám, což je za necelých 6let :mrgreen: :wink:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod TUNER » 07 kvě 2015, 08:44

Na závodech jsem se na jednom svezl a byla to pila s malossáckym variátorem. Pak jsem jezdil ještě na jednom a to byl oproti němu lenoch a ještě první verze s děsnejma budíkama....)))
Mě přijde že i ten muj seriovej při poklidnej jízdě po městě zbytečn moc točí a pak je spotřeba zbytečně taková jaká je.....ale vrtat se v tom krom servisu zatim nebudu,snad mi to i vydrží :D
Svezení neni problem ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod crhy » 07 kvě 2015, 10:37

Beru tě za slovo a když tě někde uvidím, tak ti ho na minutku seberu :mrgreen:, každopádně v dobrém smyslu ti závidím :wink:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod tatík » 08 kvě 2015, 11:04

co pá je to tuto,chlapcííí. :?: Tady se teď musí chválit Lead,jinak mi zústane a budu na něm muset jezdit do práce a na Skůtršnůru :D :twisted: .Takže je to Hi-tech trendy čupr cool skůtr,akorát není woe ve stříbrný metle a f tédéíčku,to by ho chtěl každej :mrgreen: :mrgreen:
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron