od tatík » 13 čer 2011, 05:43
v sobotu jsem přivezl Matýska z opravy.V rámci záruky mu vyměnili válec,píst,hlavu,oba ventily,kliku a příslušenství.Platil jsem 700 kč za olej,svíčku a nějaké ruzné,na co se záruka nevztahuje,asi.Zřejmě došlo k vadě materiálu na dříku sacího ventilu,jeho následnému zadření.Nicméně mi technik zdělil,že má podezření i na nekvalitní benzín.Při demontáži si totiž všimnul i neobvyklého zápachu benzínu a to s příchutí jakoby ředidla.Nádrž proto vypustili a nalili jiný benzín.Ukazoval mi zbytek a skutečně to mělo bílou barvu a bylo to cítit acetonem.Přemýšlel jsem,kde jsem naposledy tankoval.Poslední moje cesta byla do Ronova nad Doubravou a cestou zpátky jsem tankoval na malý pumpě ve Žlebech a pak asi po 15 km to odešlo.Je prý i možnost,že pokud tam benzín něčím pajcujou,muže být suchý a muže to být když ne příčina,tedy tomu muže podstatně napomoci.S podivem mi ukazoval věci,které z toho vymontovali a poukazoval i na fialovou barvu pístního čepu a čepu ojnice,což je prý známka vysoké teploty,která mohla nastat i při spalování nějaké záhadné směsi.Prý se s tím ještě nesetkal.Mazání motoru bylo v pořádku,na jiných částech žádnou závadu neobjevili.
Naposledy upravil
tatík dne 21 čer 2014, 19:44, celkově upraveno 1
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300