No s výběrem jsem to měl jednoduché, jak jsem tady někde psal, můj kamarád co mu dělám počítače pracuje jako hlavní mechanik ve zdejší Yamaze.
A vzhledem k argumentaci doma , že by si to mohli půjčovat i děti, které mají jen Béčko, byla kubatůra předem jasná.... Jinak pocházím z Kadaně a nyní již čtvrtým rokem žiju a bydlím v Jirkově. Profil asi mudu muset projít, protože jsem se registroval přes mobil a tak jsem neprošel vše ....
P.S. : Doufám že se na mě Tatík nehněvá , že jsem zneužil jeho založenou diskuzi a začal jsem do ní také přispívat, to víte, to nadšení po přečtení, že nejsem jedinej "blázen" co se po létech vrátí na dvě kola prostě muselo ven a tohle byla přesně ta skupina příspěvků co mi pasuje.
-- 21 srp 2014, 22:06 --
Ahoj všem, doufám že jste využili dnešní den k vyvětrání hlavy, já tedy ano.
Manželka měla dnes dlouhou a tak chtěla abych jí po čtvrté vyzvednul v práci, auto je v servisu, tříkolu se mi tahat nechtělo a tak zvítězil "skokan".
Za to že jsem jí dovezl až skoro před vchod, dostal jsem "přímí rozkaz" ať se jdu projet, no co bych lhal, neodmlouval jsem a urychleně vyrazil než si to rozmyslí ...
Odpoledne jsem si náramně užil, nabral jsem směr Chomutov,Čepirohy, Louny , Raná, Most Litvínov, Klíny, Fláje a po magistrále až na Komáří Výšku, pak přes Krupku do Děčína, přes Ústí a Teplice domů, 3 zastávky aby mě nepraskla pr... no nebudu napínat.... necelých 260 km a před osmou večer jsem zajížděl do garáže.
Kdepak, někdy je radost poslouchat
Jinak k výkonům té 125-dváci ... na magistrále kochačka 60-80 ... pohoda , po státovce 100-110 lehce nad půl plynu, není problém držet kilo i v mírných kopečkách, z Ústí do Teplic kousek po dálnici, tak jsem vyzkoušel TOP v klesání hned po nájezdu u Trmic - tachometr šel na 135 km/h, Speedometr GPS ukázal 125 km/h a otáčky malinko nad 10 tis. Já vím že na větší kubatury to nemá, ale v provozu to není žádná brzda. Fantazie je spotřeba která mi zatím vychází mezi 2,6-2,8l/100km podle toho jak pospíchám.