Po letech opět na dvou kolech

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod tatík » 06 čer 2011, 17:38

Tak nějak nevím proč,ale taky jako bych tíhnul k maxíkum,když už,tak už
Naposledy upravil tatík dne 21 čer 2014, 19:14, celkově upraveno 1
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod pema » 06 čer 2011, 18:27

:D Manipulace na místě,dávání do garáže je pravda trochu náročnější než s 90 kilovou kentoykou,ale chcete to myslím trochu cviku přijít na ty fígle a bude to dobré :) ,jinak jak už se rozjedeš nevíš kolik máš kilo máš pod sebou a všechno jde takk nějak přirozeně samo a jen si užívám jízdu :D
KentoyaCITY ONE 50 4T,Suzuki Burgman 650 Executive r.v. 2007
Uživatelský avatar
pema

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 13 pro 2008, 02:53
Bydliště: Tečovice, Zlín
Skútr / moto: KentoyaCITY ONE 50 4T,Suzuki Burgman 650 Executive

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod libor_m » 06 čer 2011, 18:32

pema má pravdu, manipulace na místě je ze začátku zlej sen, ale za chvilku příjdeš na to, jak moc si můžeš dovolit kam naklopit, kolik musíš zabrat apod. a půjde to o hodně lépe. Ten můj váží něco kolem 215kg či kolik... . A jakmile s tím jedeš, tak o tom ani nevíš.
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod _Tom_ » 06 čer 2011, 19:13

ale jak zastavíš už je to znát ;-)
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod tatík » 06 čer 2011, 20:39

no jo a když Ti to někde spadne,mužeš akorát vyndat kapesníky
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Curtiss » 07 čer 2011, 09:14

Přesedlal jsem ze 120kg Majesty na 395kg Goldwinga a není to tak strašný. Ze začátku to byl trochu boj, ale po pár stovkách km se to poddalo :) Jak to jede nad 15km/h tak nevíš, kolik to váží. Pravda, manipulace na místě je snazší díky zpátečce 8) Jinak skůtříka jsem si nechal na ježdění do práce a po městě, to bych se s golďasem nechytal :lol:
Curtiss

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 228
Registrován: 22 úno 2009, 18:06
Bydliště: Česká Lípa
Skútr / moto: Yamaha Majesty 125, Honda GL 1500 GoldWing

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod pema » 07 čer 2011, 11:07

Tak já do práce jezdím na buráku- bezproblémové parkování,vyřizování ve městě je lepší na menším skutru přeci jenom ho zaparkuješ kdekoli.Já mám zatím největší problém s parkováním na hlavním stojanu kdy jsem to postavil v takovém kopečku a pak jsem to nemohl přetlačit abych to sundal,prostě člověk musí u všeho trochu přemýšlet :D(ta zpátečka by se taky někdy hodila :) )
KentoyaCITY ONE 50 4T,Suzuki Burgman 650 Executive r.v. 2007
Uživatelský avatar
pema

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 13 pro 2008, 02:53
Bydliště: Tečovice, Zlín
Skútr / moto: KentoyaCITY ONE 50 4T,Suzuki Burgman 650 Executive

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod libor_m » 07 čer 2011, 13:52

Jo tak s tím hlavním stojanem mám stejnou zkušenost. Já ho mám hydraulický, takže jsem zpočátku vůbec nepřemýšlel, že bych mohl mít někde problémy a pak jsem jednou zastavil lehce do kopce a taky jsem to nemohl přetlačit. A nejhorší bylo, že kolem šly nějaký mladý holky a smáli se mi, že bych měl trochu víc posilovat, když mám mašinu :evil:

A pak jsem taky jednou bez rozmyslu zastavil v podzemních garážích, kde je taková ta hladká podlaha. No a nemohl jsem X9ku taky sundat, klouzala po té podlaze a ne a ne na kola. Nakonec jsem si na stojanu "odklouzal" na hrubší povrch, což v těch garážích byl přechod a tam jsem ji konečně shodil na kola.

Od té doby si pamatuju: neparkovat do kopce a v podzemních garážích :twisted:
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Kalimero » 07 čer 2011, 19:35

tatík píše:no jo a když Ti to někde spadne,mužeš akorát vyndat kapesníky

Tak s Tatíkem múžu jen souhlasit.Mám T-maxe,váží asi 240kg a já jen 60kg.Vždy jsem toužil po nějakém
pěkném skůtru,ale bohužel jsem neměl možnost si to někde v praxi vyzkoušet.Stavění na stojan a hlavně
zpět opravdu zážitek,zvlášť když jsem ještě naložený na cestování.Někdy přijedu opravdu dost zničený
a jak se říká,pěkný zážitek z jízdy se vytrácí.Ovšem musím také dodat,že je to o tom jak je jezdec vyježděný.
Já nemám moc času,jsem jen sváteční jezdec.Vlastním také Suzuki VS 800,tu jsem již dvakrát zvedal.Mám
padací rám,proto vždy jen malá oprava.Položit skůtr a mohu vytáhnout jen ty kapesníky.Kupoval jsem ho
novej po dlouhém šetření korunky po korunce,
Pokud bych dnes něco kupoval,bohatě by mi stačilo něco jako X -max 250.Loni jsem vyměnil Hondu X8r
za PCX a jsem s tímto skůtříkem velmi spokojen.Na cetu do práce a vyjížďky kolem 100km perfektní,
Pomalu, ale jistě...
Uživatelský avatar
Kalimero

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 34
Registrován: 09 úno 2011, 17:37
Bydliště: Karlovy Vary
Skútr / moto: Yamaha T-Max, Honda PCX, Suzuki VS 800,Kawa ER 6n

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod tatík » 07 čer 2011, 22:51

jo jo,o tom to je.Krásnej velkej skutr,schovanej za velkým plexi,pod sedlem místo,asi to chci
Naposledy upravil tatík dne 21 čer 2014, 19:16, celkově upraveno 1
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Jimmy » 07 čer 2011, 23:23

libor_m píše:A pak jsem taky jednou bez rozmyslu zastavil v podzemních garážích, kde je taková ta hladká podlaha. No a nemohl jsem X9ku taky sundat, klouzala po té podlaze a ne a ne na kola. Nakonec jsem si na stojanu "odklouzal" na hrubší povrch, což v těch garážích byl přechod a tam jsem ji konečně shodil na kola.
Od té doby si pamatuju: neparkovat do kopce a v podzemních garážích :twisted:

Na tohle mám trik, který používám každé ráno. Parkuji totiž na hladkých dlaždičkách a ještě mírně do kopce. Stačí patou zablokovat stojánek (prostě se postavit těsně před stojánek) a pak teprve tlačit skútra dopředu aby spadl na kola. Funguje to tak i na zcela hladkém povrchu.
Zontes 310M Obrázek, dříve Runner 50 Purejet, Runner ST200
Uživatelský avatar
Jimmy

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 316
Registrován: 28 bře 2010, 00:20
Skútr / moto: Zontes 310M/ Dříve Gilera Runner Purejet 50/ST 200

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod tatík » 08 čer 2011, 05:51

Mám naději,že bych se na tu skutršnuru přeci jen možná stihnul dostat :idea: .
Naposledy upravil tatík dne 21 čer 2014, 19:17, celkově upraveno 1
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Kalimero » 08 čer 2011, 06:59

Tak, držím palce tatíku,ať ti to vyjde.Je to opravdu hezká akce.
Pomalu, ale jistě...
Uživatelský avatar
Kalimero

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 34
Registrován: 09 úno 2011, 17:37
Bydliště: Karlovy Vary
Skútr / moto: Yamaha T-Max, Honda PCX, Suzuki VS 800,Kawa ER 6n

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod libor_m » 08 čer 2011, 08:16

Jimmy píše:
libor_m píše:Na tohle mám trik, který používám každé ráno. Parkuji totiž na hladkých dlaždičkách a ještě mírně do kopce. Stačí patou zablokovat stojánek (prostě se postavit těsně před stojánek) a pak teprve tlačit skútra dopředu aby spadl na kola. Funguje to tak i na zcela hladkém povrchu.

No asi mas lehci stroj nebo mas vetsi silu... nebo oboje :mrgreen:
Nohu jsem tam taky zkousel davat, ale to jsem byl v pozici, kdy jsem nemel silu skutra shodit na kola :oops: :oops: :oops:
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Jimmy » 08 čer 2011, 10:59

Tak já to taky neshazuji čistě silou, ale švihem. Posadím se na skútra, zakloním se a pak to rychle překlopím na přední kolo. A moje síla plus setrvačnost skútra udělá svoje. Můj Runner je o 60kg lehčí než Piaggio X9 500, nicméně když to u mě funguje i do kopečka tak by to u těžšího skútra na rovině mohlo fungovat taky.
Zontes 310M Obrázek, dříve Runner 50 Purejet, Runner ST200
Uživatelský avatar
Jimmy

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 316
Registrován: 28 bře 2010, 00:20
Skútr / moto: Zontes 310M/ Dříve Gilera Runner Purejet 50/ST 200

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron