Po letech opět na dvou kolech

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod tatík » 19 dub 2013, 09:43

Oprava-systém zámku u kufru Givi je chytřejší než tři ženský :shock: ,sešly se u toho včera všechny a výsledek porady byl,že to PROSTĚ ZAVŘÍT NEJDE :!: :roll: Navečer jsem tedy musel udělat odbornou přednášku na téma"ženská logika" :evil: spojenou s praktickou ukázkou a nácvikem. :idea: POSTUP-postavíme se k zadní části skůtru (stačí jedna,zpravidla ta,která bude kufr zamykat) :idea: tak,aby jeho přední část tzn.tam kde jsou řidítka byla po naší levé ruce(v případě leváků po pravé ruce).Pravou rukou uchopíme klíček červené barvy,vložíme jej do otvoru v zámku tím zubatým koncem,přičemž musí zoubky směřovat k zemi a po zasunutí s ním otočíme po směru hodinových ručiček do polohy odemčeno.Klíček necháme v této poloze.Levou rukou víko kufru lehce přivřeme,prsteníkem nebo ukazováčkem pravé ruky nastavíme horní část uzávěru zámku směrem ke kufru tak,aby se tato část volně zasunula do otvoru víka kufru,které na něj dosedne.Nejsme -li si jistí správnou polohou,požádáme další osobu,aby si sedla na bobek z protilehlé strany skutru,kde bude vizuálně kontrolovat a předem domluvenými signály korigovat správné dosednutí víka kufru.Jsou-li přítomny osoby tři,třetí osoba může pomalu předčítat tento manuál,přičemž je možné se k jednotlivým statím libovolně vracet.Před ůplným uzavřením je nutné dbát aby na dosedací ploše víka kufru nebyly žádné cizí předměty,které by bránily ůplnému dosednutí víka,např.vyčnívající nákup,součásti oblečení,hlava přejetého zajíce či podobně.Pokud tedy víko řádně dosedlo do drážky a horní část uzávěru je ve správné poloze,tedy uvnitř pro tento ůčel konstrukčně připraveného prostoru,můžeme přikročit k samotnému uzamčení kufru.(Poz.aut.-Není-li horní část uzávěru ve správné poloze,nelze víko kufru ůplně zavřít,nelze ho zavřít silou a ani ještě větší silou či bušením do kterékoliv části kufru. :idea: )Pravou rukou uchopíme spodní část uzávěru tam,kde máme vložen klíček,který je stále v poloze odemčeno a tuto část lehce vyklopíme doprava a nahoru.Tím nadzvedneme vrchní část samotného uzávěru do polohy,kdy se zobáček na konci uzávěru dostane nad ůroveň protikusu v nepohyblivé části kufru a v této poloze pomocí libovolného prstu levé ruky horní část uzávěru lehce stlačíme směrem k předku kufru(tam kde jsou řidítka)Tím dojde k posunu pohyblivé části zamykacího mechanismu nad jeho pevnou část a v této poloze ho přidržujeme.Pravou rukou sklopíme spodní část mechanismu směrem dolů a doleva,čímž dojde k zaklesnutí pohyblivé části do pevné části a působením páky k dotažení víka kufru do jeho dosedací plochy.Při této manipulaci musíme překonat lehký ale znatelný odpor mechanismu,který je nutný k tomu,aby víko řádně těsnilo.Pokud nám spodní část mechanismu dosedla až ke kufru,otočíme klíčkem proti směru hodinových ručiček do polohy zamčeno.Obě ruce uvolníme a libovolnou z nich přezkoušíme uzamčení kufru tak,že zataháme za víko v místě pro uchopení směrem vzhůru.Nejde -li s ním hnout a nevykazuje-li žádné známky vůle je kufr správně uzamčen a můžeme klíček vyjmout.Při vyjímání dbáme na to,abychom s ním náhodně neotočili do polohy odemčeno,protože jinak by byla celá předchozí procedura anulována.
Co na tom nechápete :?: :?: Dnes probereme odemykání a o víkendu ve dvoudenním semináři sejmutí kufru z držáku,možnosti přenosu a opětovné nasazení do držáku.
Jo a kalhoty jsou všem třem skoro akorát 8) ,tak si je budou půjčovat a teď už musím zase chvilku pracovat,nemám na starosti jen je,sakra :evil:
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Carcharot » 19 dub 2013, 09:48

Tak dneska jsem asi udělal veelikou chybu, půjčil jsem přítelkyni svoji Yamahu..Hned jak dojela do práce, tak mi volala jak krásně to jede, jak se pěkně svezla a že asi ta 250 co má (Burgman) nestačí atd. :roll:
Takže to vypadá že budeme shánět další skůtr :D
Uživatelský avatar
Carcharot

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 163
Registrován: 19 srp 2012, 19:03
Bydliště: Brno venkov
Skútr / moto: Honda NT 650 Deauville (bylo), nyní Yamaha FJ 1200
Tuning / úpravy: Netřeba ;)

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod moto.joker » 19 dub 2013, 09:55

to tatík:
Tak tohle dám přečíst holkám doma! :mrgreen: :mrgreen:
By mě zajímalo, která to dočte do konce. Máme kufry Kappa, ale princip je stejný.

to Carcharot:
Tak to je hezký. Ta 250 v podstatě na ježdění v běžném provozu bohatě stačí. Holka si dost libovala, že je to příjemně nízký. No a když se to podpoří nějakým Malossi variátorem, tak to bude taky dobrý.
Faktem je že 400 je 400, proti tomu žádná.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod janon » 19 dub 2013, 10:49

Cracharot: Tak vida, prvni potencialni majitelka Yamahy X Max 400... :mrgreen:
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Dom999 » 19 dub 2013, 11:28

X-max 400? To uz je?
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Gandalf » 19 dub 2013, 13:25

Mám důvodné obavy, že tatíkův "manuál" podstatná většina žen:

a) nedočte do konce
b) pokud dočte, tak nepochopí psaný text
c) pokud dočte a pochopí, tak nezvládne praktickou aplikaci
d) pokud se v dílčím procentu zadaří i praktická aplikace, tak bude remcat, proč to nejde udělat "normálně" :wink:

Ovšem výjimky potvrzují pravidlo a těm všechna čest... :)
Nakonec, aspoň chlap malinko stoupne v očích své polovičky, když na požádání tento grandiózní úkol udělá za ni :wink:
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod tatík » 19 dub 2013, 16:23

dva telefonáty-první-tati mě tam nejde dát ten klíček ani tak,ani tak,co jsi s tím včera udělal :shock: :shock: :?: :?: Následovala moje celkem logicky neurvalá reakce ve smyslu,ať tedy jezdí vlakem,je to jednoduché a na věci stačí NEZAMYKACÍ igelitka :roll: :evil: :evil: Po ukončení hovoru sedím v autě celkem flustrován a mám výčitky,zdali jsem něco nezanedbal při výchově v jejím kojeneckém věku ,které ovlivňuje další zdravý vývoj a motorické schopnosti dítěte. :cry:
druhý telefonát-už mi to jde,já si vzala z věšáku Tvoje klíčky :idea: oni jsou si podobný a na obou je stejný malý červený :roll: :arrow: Pro ty z Vás,kdo vlastníte dva a více skůtrů různých značek platí 1.NOVELIZACE MANUÁLU :!: Před samotnou manipulací se zámkem si zkontrolujte,zda se shoduje symbol na klíčku od zapalování s výrobní značkou skůtru,Někteří výrobci používají pouze logo např.SUZUKI,jiní výrobci doplňují své logo pro větší přehlednost i názvem značky např právě HONDA.Mám-li tedy v ruce klíček s logem a nápisem HONDA,stejné logo a nápis musí být i někde na skůtru.Pokud se tyto dvě indicie neshodují,pravďěpodobně máte jiné klíčky nebo odemykáte cizí kufr.Správnou značku Vašeho skůtru si můžete snado ověřit v OTP(to není ůřad ,kam se zavolá,ale plastová kartička někde mezi Vašimi doklady) :idea:
Naposledy upravil tatík dne 19 dub 2013, 16:30, celkově upraveno 1
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod janon » 19 dub 2013, 16:28

Dom999: X MAX 400
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Carcharot » 19 dub 2013, 20:26

To Janon: Radši bych rozšířil domácí stáj o další Majesty :D

moto joker: No myslím že ten její malossi má, ale 100% si jistej nejsem.. Jede to pěkně, o to nic, ale objem ničím nenahradíš :twisted:
Uživatelský avatar
Carcharot

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 163
Registrován: 19 srp 2012, 19:03
Bydliště: Brno venkov
Skútr / moto: Honda NT 650 Deauville (bylo), nyní Yamaha FJ 1200
Tuning / úpravy: Netřeba ;)

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod ravoj » 20 dub 2013, 11:52

Tatík.. dotaz.. mám ženu a dvě dcery.. zatím jsou holky malý.. jak to tak čtu.. mám je rovnou zabít a zakopat na zahradě? Děkuji předem za upřímnou odpověď... :D :D
ravoj

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 82
Registrován: 17 led 2013, 23:54
Bydliště: Vyškov, původem Brňák
Skútr / moto: Capirelli Maximus 50, Honda FES Pantheon 125

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod wictor » 20 dub 2013, 11:54

Tatíku dlouho jsem se tak nezasmál :-D
Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod moto.joker » 20 dub 2013, 12:47

to Ravoj:
Chceš upřímnou odpověď? Nezabíjet, nezakopávat! Spousta mladých hochů Ti bude za pár let vděčná, že jsi to neudělal! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Mám doma totéž, ale holky už jsou veliký. Jen to vem řádně do ruky a nezanedbávej radost a přístup. Vylézt na motorku kdykoliv a odhalovat taje skútru s nadšením. Ono se to v dobrém vrátí.
Holka si dělala v 16-ti papíry na 125. Chodilo s ní do autoškoly pár chlapců a koukali na ni divně.
Když si v 18-ti dělala papíry na auto, tak byla z tý skupiny před dvěma lety jediná, kdo k tomu dělal velkou motorku. :P Tak asi tak. Kufr zavíraj holky sami a jsou naprosto samostatný. Akorát mi někdy vezmou mýho B250 a já holt jedu na 125. Ale zase je to DNA od Gilery, tak na tom nevypadám tak blbě :mrgreen:

to tatík:
Musím Ti sdělit, že to holky nedočetly. Střídaly se ve čtení, ale už v polovině se válely na zemi v křečích a ještě dlouho plakaly smíchy. Byl to velmi povedený večer. Příhoda s klíčky je také potěšila. My máme na každých klíčích každý svůj přívěšek a tak nemůže dojít k záměně. Dnes jsem s Katkou vyrazil do garáže oživit Gilerku a tak jsme rovnou provedli praktickou demonstraci zamykání kufru. Dost jsme se nasmáli.

Včera nabíječka a dnes oživení strojů. Tedy už jen těch dvou posledních. Gilerka OK, B250 KO. Baterka sice na nabíječce hlásí, že je to dobrý, ale v motorce nedá ani ťuk. Takže bude nová baterie. Nicméně jsem Burga nastartoval přes kabely a to si dal říct poměrně snadno.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod tatík » 21 dub 2013, 12:19

edit:
tak jsem objel Kolín,celkem 196 km
Naposledy upravil tatík dne 22 čer 2014, 11:55, celkově upraveno 2
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod satanachist » 22 dub 2013, 21:15

WP_000133.jpg
Dnes počasí na objednávku. Dal jsem rovných 100 km a při parkování začalo mírně poprchat. Takže ještě v pátek do Hradišťa na odběr krve, 70 km a budu čekat do 13.5. na garančku. OPráším tedy žraločka a budu opět trapič nejmenší kubatůry. Ale celkem sa těším na menší výlety po našich kotároch. Už su dokonce domluvený s mladýma klučiskama co oprášili pincky a vyrazím s něma.... :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: Po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod tatík » 23 dub 2013, 13:18

já podlehl slibům meteorologů,že bude hezky
Naposledy upravil tatík dne 22 čer 2014, 11:57, celkově upraveno 1
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků