Po letech opět na dvou kolech

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod mirsil » 10 led 2013, 18:23

od elem » 9. 1. 2013 17:25

Pro zkraceni dlouhe chvile pred plnou sezonou necio pro ponauceni

http://www.youtube.com/watch?v=0mFkDJ0rpWA

********************
Když to vidím, tak mě napadají tři věci: 1.IQ tykve, 2.tykve v lihu, 3. válka plechovkářů a skútrařů :shock: Můžete doplnit :wink:
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod elem » 10 led 2013, 18:34

Mne napada jedno slovo ASIE .-)
Piaggio MP3 500LT Business Obrázek
http://www.scbrno.cz
Uživatelský avatar
elem

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 723
Registrován: 30 dub 2007, 18:25
Bydliště: BRNO
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Business 2013
Tuning / úpravy: Honda PCX 125, 2013, 8000km, IXIL, (prodana 19.6.2014)

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod amaize » 10 led 2013, 19:14

holt tam asi z řidičákama nemají problémy a většina asi ani ten řidičák nemá :roll:
a už nezasírejme tatíkovi jeho téma o cestování sajrajtem :lol:

pro módy: proberte to tu ať se téma věnuje tomu čemu má :twisted: :-
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod tatík » 12 led 2013, 14:18

dnes jsem byl pro vzduchový filtr a svíčku na Leada,to je cena,jako kdyby to bylo pozlacený
Naposledy upravil tatík dne 26 čer 2014, 15:00, celkově upraveno 2
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod moto.joker » 12 led 2013, 15:01

Tys to nečetl!!! :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :P :lol: :mrgreen:

Ty jsi vážně nečetl vlákno ke Leadovi ať SCV 100 nebo NHX 110?
Hlavně to první bys teda měl. :twisted:

Tam by ses o těchto pálkách dočetl a hned bys věděl, že objednávat origo díly, je finanční harakiri :mrgreen:
Bohžel moc alternativ na tyhle stroje není, ale lepší se to.

Zkus http://www.wemoto.cz a pak lituj peníze za filtr.
Teda Tatíku, ty taková pečlivka a takový zásah to ekonomiky rodiny... :lol:
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod tatík » 12 led 2013, 17:16

já jsem to nekoupil :idea: ,počkám do března,prý budou akční slevy 15% na origo díly :mrgreen:
Naposledy upravil tatík dne 22 čer 2014, 12:40, celkově upraveno 1
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod vraver » 12 led 2013, 17:27

Aleši,
nevím jestli jsi to měl rozdělané a víš jak filtr vypadá,možná bude stejný jako tenhle:

http://www.wemoto.cz/bikes/honda/scv_10 ... ir_filter/
Uživatelský avatar
vraver

250+
 
Reputace: 28
Příspěvky: 431
Registrován: 17 srp 2011, 10:00
Bydliště: Žižkov-hlavní město Prahy
Skútr / moto: Yamaha XJR1300-2006, Yamaha XJ600 51J-1988

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod tatík » 12 led 2013, 17:50

tak rozdělanýjsem to měl,ale nezměřil jsem to ani nevyfotil.Ten z odkazu je na CSV 100,já mám typ NHX 110.budu to muset znova vymontovat,třeba jsou stejný
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Kokeš » 12 led 2013, 19:03

Tatíku kdysi tady někdo (tipnul bych si Boboh) dal návod jak ušetřit,stačí v AB koupit molitan.

1/koupit si racing vložku uni o rozměru 30x30 cm. 2/ vyndat z filtr boxu Leada stávající vzduchový filtr a přesvědčit se zda na jeho zadní straně je dírkatá kovový mřížka. 3/ filtr otořit zpět a ostrým nožem opatrně vyříznout starou papírovou vložku. 4/ vzít racing vložku a vyříznout ji podle vzniklého otvoru, pozor udělejte to ovšem s malým přesahem cc 2-3mm!!! /5 vemte olej (čistý) a racing vložku do něj vložte ,nechte nasáknout, vyjměte a opatrně vymačkejte v ruce přebytečný olej ( já jsem použil olej pro racing filtry do auta, protože ho mám ve své plechovce). 6/ nasáklý filtr vložte do původní vložky a zandejte do filtrboxu Leada.
Uživatelský avatar
Kokeš

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 409
Registrován: 05 bře 2009, 19:34

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod vlastak » 13 led 2013, 11:22

Uživatelský avatar
vlastak

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 239
Registrován: 07 bře 2010, 21:44
Bydliště: Košťálov
Skútr / moto: X MAX 400

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Achernar9 » 19 led 2013, 17:21

Tak vás tady po delší době zase zdravím a to novoročně. :wink: Přehoupli jsem se do novýho "125 - sktútrovýho" roku a tak po loňským váhání bych chtěl letos ještě než začne teplo, pořídit něco dvoukolovýho v té 125-ce. Takže bych se chtěl místních znalých zeptat, pohovořit, rozebrat... :D co z mnou vybraných modelů je jak spolehlivý, jak se s tím jezdí, prostě jaký má kdo zkušenosti. Já sám jsem kdysi dááávno jezdil klasicky na fechtlu, potom po nějaké přestávce na Babetě a pak už přišli na řadu 4 kola a ty sedlám do dneška. :) Teď sem si říkal, žebych zkusil znovu ty dvě kolečka, když máme tu možnost používat 125-ku. :wink: Když jsem poprvé o tomhle zauvažoval a mrkl na to co se v tomhle segmentu po silnici pohybuje, padla mě jako první do oka Piaggio X9. Pak se mě ale začal zamlouvat i Malaguti Madison, a přidal se k tomu ještě Suzuki Burgman. Taky se mě mě tam vpasíroval Peugeot Satelis, což je jak jsem zjistil převlečená X8 od Piaggia. Ale ten je nějak dražší... Podle tohoto výběru poznáte, že chcu pouze to větší co ve 125-kách existuje. Co jsem na netu zjistil tak Burgman a Madison mají uváděný nižší výkon (11 k proti 15 k u Piaggia). U auta by to bylo zanedbatelný ale tady u toho žabžíka by to mohlo být znát. Takže bych rád znal postřehy a zkušenosti místních znalců. :wink: :lol:
Taky bych měl dodat, že hodlám pořídit něco ojetějšího, na novinku nemám... takže taky jak je to s najetýma km. Co ty 125-ky zvládnou za porci km. Je mě jasný, že nelze říct, že to vydrží prostě 30 000 km a šlus. Ono záleží na tom jak se k němu kdo chová, jak s tím zachází... ale jde mě tak nějak o zhodnocení, co ty 125-ky snesou - vydrží, při normálním ježdění. Ty bazarový kousky se vesměs všechny pohybujou kolem 20 000 km.
Takže budu rád za každý názor. Ve finále se stejně budu muset rozhodnout sám ale abych měl k tomu co nevíc informací. :wink:
Tak předem díky :)
Uživatelský avatar
Achernar9

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 30 čer 2012, 10:29
Bydliště: Brno

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod angel2904 » 19 led 2013, 17:34

Jak já to vidím, musíš se nejdřív rozhodnout jestli ti jde o maximální výkon, největší pohodlí, velký 16" kola, rovnou podlahu nebo střed. tunel, kam budeš jezdit(denně 5km do práce nebo jen tak výlety 50km+..), kolik peněz do toho dát. Potom se dostaneš třeba na výběr ze dvou, třech značek resp.modelů a pak se ptej na ty konkrétní. Asi každý ti doporučí spíše "značku" než "čínu", o tom žádná. Vybírej pečlivě, ale ne dlouho. Za chvíli se nás všech jaro zeptá, co jsme dělali v zimě. A jen ti připravení vyjedou :!: :P Tak šťastnou volbu přeju !
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod _Tom_ » 19 led 2013, 17:40

směřoval bych dotaz na výběry do příslušných témat ;-)
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Achernar9 » 19 led 2013, 20:29

angel2904 píše:Jak já to vidím, musíš se nejdřív rozhodnout jestli ti jde o maximální výkon, největší pohodlí, velký 16" kola, rovnou podlahu nebo střed. tunel, kam budeš jezdit(denně 5km do práce nebo jen tak výlety 50km+..), kolik peněz do toho dát. Potom se dostaneš třeba na výběr ze dvou, třech značek resp.modelů a pak se ptej na ty konkrétní. Asi každý ti doporučí spíše "značku" než "čínu", o tom žádná. Vybírej pečlivě, ale ne dlouho. Za chvíli se nás všech jaro zeptá, co jsme dělali v zimě. A jen ti připravení vyjedou :!: :P Tak šťastnou volbu přeju !

Právě že ty 3 značky a zároveň modely už mám vybraný, jak jsem uvedl. :D A čína v tom není, to je taky evidentní. :wink: Preferuju pohodlí, a ten výkon by měl být k takovýmu maxíku adekvátní a maximálně možný vzhledem k obsahu 125ccm. No a love... odhaduju tak do 40. táců...
Na diskuzních fórech k jednotlivým značkám nebo modelům jsem se toho moc nedočetl. Samo že každej doporučí tu svou. Proto jsem si dovolil vznést dotaz tady... tak nějak všeobecně... :wink:
Uživatelský avatar
Achernar9

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 30 čer 2012, 10:29
Bydliště: Brno

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod jsb » 25 led 2013, 22:35

Dobrý den, jsem tady nový, pár dnů tady pročítám forum a musím říct, že tak jako u "tatíkova blogu" jsem se dávno nebavil. U mne návrat do jedné stopy začal tím, že se na podzim 2011 nějak připletla do cesty tak trochu nepojízdná Formula od Italjetu, po krátkém váhaní skončila za celkem symbolických 5000kč v naší garáži, s tím že oprava nebude takový problém a bude ji využívat hlavně dcera na dojíždění za koněm cca 2km a nebudou se na to tahat auta. Což o to nová zadní guma , baterka , ložiska a gufero ve vodní pumpě ani ložiska v krku řízení nebyl takový problém, ale proč ta mrcha nechytá na startér a vůbec se jí nechce do otáček??? Několik dnů a bezesných nocí a hlavně nový stator zapalování vyřešil i tento problém, takže zjištění, že se líně rozjíždí a nejede víc než 60 způsobuje špatná délka řemene už byla malina. Uznáte, že po tolika snaze jsem čekal využívání na 110%. Hahahaha dcera se po velkém přemlouvání že je to snadné svezla jednou a syn teda bez přemlouvání asi 5x. Formula stála v garáži a smutně mhouřila blinkry až se mi jí nějak zželelo a vzal jsem ji vyvenčit. Pochopitelně jenom aby se dobila baterka a vyhnal hmyz z výfuku, pak jsme se projeli podruhé......podesáté, to už znala i cestu do obchodu a do práce a najednou jsme zjistili, že nás to oba baví, 3km do práce a 35nazpátek. Kurna v 47 to snad není normální!??? No a ted díky Vám vím, že normální to možná není, ale je to celkem běžné :D :D Dokonce začínám uvažovat o něčem větším, ale kam může člověk přesednout z formule aby si nepohoršil????? :D :D :D :D
Naposledy upravil jsb dne 26 led 2013, 00:20, celkově upraveno 1
jsb

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 21 led 2013, 23:57
Bydliště: 12km JV od LUHAČOVIC
Skútr / moto: Italjet Formula LC 50

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků