Po letech opět na dvou kolech

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod angel2904 » 27 črc 2012, 07:35

Skrytá závada :shock: . Vrátit prodejci :mrgreen: .
Já myslím, že pokud se to nezablokovalo, ale jen ječelo a šlo plynule zastavit, tak to bude buď něco jak píšeš nebo prasklá pružinka pakny ve spojce a teď se tam mele nebo přidřené nějaké ložisko :(
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Winterwolf » 27 črc 2012, 08:02

Se ti jen povolil variátor a ječí to proto že se ta polořemenice dře o tu vroubkovanou tyč :wink:

Stalo se mi to také a je to hodně nepříjemné :x Držím palec ať se oprava zadaří 8)
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Simson » 27 črc 2012, 10:30

Winterwolf: Přesně jak píšeš, mě se to taky stalo, najednou zvuk jak drtička odpadu o velikosti V3S, a pak to nechtělo jet víc jak 50. Otevřel jsem variátor, a povolená polořemenice vária... Ty její lopatky si hráli na frézu a ubrali mi kus deklu, škoda že nemám fotku :mrgreen: Než to dotáhneš, kápni na závit trochu laku na nehty, prý to funguje, a už se to nepovolí samo. Já ten můj z nas*ání dotáhl na krev a drží už 3000km bez problému, ale chudák závit, škoda že mě ten lak nenapadl, ale teď se mi to fakt rozdělávat nechce :mrgreen:
Není motorkář ten, co jezdí na hlučným Hárleji proto aby si ho lidi všimli, ale ten, kdo jezdí srdcem, třeba na babettě či skůtru.
Uživatelský avatar
Simson

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 203
Registrován: 10 zář 2011, 11:43
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Piaggio Sfera 125, Hero Winner 50, Yamaha Jog RR
Tuning / úpravy: Snad nějaké budou časem

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Lada B » 27 črc 2012, 12:48

Ahoj lidi, jse tu prvně, tak mě zaujalo tohle téma. Jako mlaďas jsem samozřejmě drtil mraky kilometrů na fichtlu. Jak tu někdo psal, asi jsem byl ten lepší, protože jsem měl Mustanga :lol: , Pak se otevřelo nebe a naši mi dali část peněz na Simsona. Koupil jsem skútra SR 50. To byl Březen 1989. V září přišla vojna a na tachometru bylo 12500km a objeto půl republiky. Hracholusky, Lipno 2x, Vranovská přehrada a Seč. Po vojně už jsem měl Trabanta a Simsona honil brácha.
2005 kolega v práci prodával Peugeota Speedfighta 50. Jelikož mám řidičák orazítkovaný od zhora až dolu včetně busu, což mě živí, ale nějak zapoměli na ,,A", tak tu padinu drtím až do teď. Kamarád má Hondu 50. Je na tom stejně. Asi přišla nějaká rána do hlavy a s novým zákonem možnost řídit 125ccm, jsme koupili jiné stroje. V garáži na mě číhá Honda Pantheon 125 a on má Elystára. Jenže, jak jezdit do práce, když to platí až od Ledna? Když vidím bus, hrnu se za volant a tam sedí už někdo jiný a nevím kam mě odveze a hlavně za peníze. Tak jsem po pár letech :twisted: opět vytáhl Simsona. I proti Peugeotu je to kolo, složím se na to, ale tuhle jsem se vyděl ve výloze krámu a jak mamlas jsem se sám sobě chechtal asi 10min. Pohled k nezaplacení.
Teď probíhají práce na Hondě, (osvětlení kufru, varovky...) v klidu k obrazu mému. Odčas se v noci probudím a jdu zkontrolovat kalendář, co kdyby už byl Leden. :cry: Jdu to tu trochu pročíst, zlobí mě sytič, ale chyba bude někde v motorce, těleso je nové.
Přeji mnoho kilometrů bez problémů
Lada B
Lada B

10+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 22
Registrován: 27 črc 2012, 11:31
Bydliště: Praha 8
Skútr / moto: Simson SR50 1989, Honda Pantheon 125 2002, S-Wing

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod tatík » 27 črc 2012, 13:23

vybavil jse se nářadím a na parkovišti ve stínu agátu to rozebral :!: a pak to na mě vypadlo :shock: podložka,matka a pul kila rozlámanýho hliníku :| Malá ukázka opravy pod širou oblohou
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil tatík dne 24 čer 2014, 21:49, celkově upraveno 2
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod foky » 27 črc 2012, 13:27

Hm, slušný......moc daleko nejezdi.

Pokud si to dotáhnul krátkou golou a matku nezalepil, tak to budeš za pár kilometrů řešit znova.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Luca_69 » 27 črc 2012, 13:48

Ty hele když na to tak koukám na ty fotky... nemáš mastný ten karter pod varátorem ? to vypadá na potřebu výměny simeringu ...
Honda SH 300
Zontes 350E
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2146
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda SH 300 + Zontes 350E
Tuning / úpravy: jezdím

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Winterwolf » 27 črc 2012, 13:57

A nebo moc vazeliny na válečkách :twisted:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod angel2904 » 27 črc 2012, 14:14

Já dotahoval u SW pistolí, ale jen citovka. A drželo. Poznámka: nebude ta polořemenice teď nějak nevyvážená s těma ulámanýma lopatkama ? Nehledě na sníženou schopnost chlazení :idea:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Luca_69 » 27 črc 2012, 14:15

Nekažte mu tolik tu radost že jezdí... :-)
Honda SH 300
Zontes 350E
Uživatelský avatar
Luca_69

1500+
 
Reputace: 149
Příspěvky: 2146
Registrován: 02 zář 2007, 01:02
Bydliště: Dolní Počernice (Praha)
Skútr / moto: Honda SH 300 + Zontes 350E
Tuning / úpravy: jezdím

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod angel2904 » 27 črc 2012, 14:20

Klobouk dolů před parkovištní opravou :shock: :!: Ale jako prevenci a 100% opravu bych to znovu rozdělal dal novou řemenici, vyčistil karter, máznul závit barvou, dotáhl pistolí. Jo a možná při té příležitosti nové válečky ? :idea:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Galls » 27 črc 2012, 14:36

Ten karter nevypadá moc dobře, od čeho ho máš zamaštěnej?
Takhle vypadal můj, když jsem Burgmana dovezl domu

Obrázek

Toho nevyvážení bych se taky bál, rozhodně bych s tím motor ani netočil. :!:
Edit: Jinak, ta "ruční citovka" má hodnotu pro variátor 105 Nm a pro spojku 85 Nm. :wink:
Uživatelský avatar
Galls

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 176
Registrován: 07 úno 2012, 17:04
Bydliště: Stroumbi
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 / 2001

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod Simson » 27 črc 2012, 15:13

Tak přesně jak jsem psal, to samé se mě stalo 3x. Jednou to bylo jinak, to se protočila na tisícihranu. A taky jsem ji měl trochu vojetou, tu polořemenici. Ale byla měsíc stará, a novou za skoro 15 stovek jsem fakt nechtěl kupovat. Neměl jsem ji ale tak vylámanou, pouze se dokonale symetricky všechny lopatky mírně ohoblovaly, a nejvíc to odnesl dekl. Dal jsem to zpět, a v pohodě s tím jezdím, nepřipadá mi to, že by to moc vibrovalo nebo něco. A při nejbližším rozdělání tam napatlám ten lak na pazoury. Taky vozím běžně na vzdálenost nad 50km rezervní řemen, 17 klíč na varec a imbusy na dekl varce. :wink:

Jinak já se teď vrátil z Práglu, byl jsem si vyzvednout nový vstřik do stabilního motoru, a tak jsem se ještě povozil pražskými ulicemi. :mrgreen: Skútrů všude spousty :D
Není motorkář ten, co jezdí na hlučným Hárleji proto aby si ho lidi všimli, ale ten, kdo jezdí srdcem, třeba na babettě či skůtru.
Uživatelský avatar
Simson

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 203
Registrován: 10 zář 2011, 11:43
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Piaggio Sfera 125, Hero Winner 50, Yamaha Jog RR
Tuning / úpravy: Snad nějaké budou časem

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod tatík » 27 črc 2012, 20:43

No,dojel jsem s tím domu,na zádech to níst fakt nešlo,celý sem to doma znova rozebral,vyčistil a znovu poskládal.Dotáhl jsem to pořádně a zavit zakápnul Loctite.Co se týká tý špíny v deklu,pokud jsem v obraze,je to bordel po cca 17000 km

28.7. edit:
abych to vyzkoušel,dal jsem Kolín-Jihlava-Třebíč-Brno a zpět,celkem 411 km a někde v okolí Brna jsem překročil 10000 km,co jsem na Burákovi zatím najel
Naposledy upravil tatík dne 24 čer 2014, 16:22, celkově upraveno 3
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: po letech opět na dvou kolech

Příspěvekod vraver » 28 črc 2012, 20:40

Srabe :) ,
a s námi si jet nechtěl,je pravda že jsme najeli jen 380Km :wink:
Ale i s cestou domů by si tam měl cca430km :lol:
Uživatelský avatar
vraver

250+
 
Reputace: 28
Příspěvky: 431
Registrován: 17 srp 2011, 10:00
Bydliště: Žižkov-hlavní město Prahy
Skútr / moto: Yamaha XJR1300-2006, Yamaha XJ600 51J-1988

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků