Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
29 čer 2012, 09:35
Tak máme první příspěvek do mlýna:
Nízkoemisní zóny budou platit i pro motorkáře. V Evropě je to raritahttp://ekonomika.idnes.cz/nizkoemisni-z ... nomika_brd
29 čer 2012, 09:38
Mě se "líbí", jak nejdřív schválej 125ccm skútra k "B"čku, aby se ulevilo městům v dopravě a zárověň k tomu vymyslej tohle
29 čer 2012, 09:51
Tak vše je o penězích
Zase chcou dobře vydělat.
29 čer 2012, 10:32
Já si naopak myslím že je to vymyšlené velice dobře, ale ne pro řidiče
Když už teda narvem lidi na skutry tak nám do centra bude jezdit méně aut tak jim taky uděláme plaketky
Každý si holt zaplatíme výpalné abychom mohli do centra
Spíš nechápu tohle dělení :
- Kód:
Známky budou pro motorky dvě: pro stroje vyrobené před rokem 1993 a po něm.
Spíš by to mělo být motorky s katalizátorem a bez aby v tom byl alespoň malý závan ekologie
29 čer 2012, 10:34
Kluci, já se trochu bojim, aby nakonec to nedopadlo tak, že si známku budou muset pořizovat i lidi s elektro skútry, protože ten má taky motor.
29 čer 2012, 15:19
Smysl toho datumu mi taky uniká,spíš bych pochopil členění podle plnění euro I až III
.Jenom čekám až to zavedou i na motorové sekačky a křovinořezy
01 črc 2012, 11:27
dodnes nedokázali žádnými předpisy odstranit ze silnic stará auta jako trabanty, škodovky a co já vím. dodnes se občas objevuje tydýt s olejem u pumpy. a kolik je to let se to snaží omezit. a na druhou stranu tu řeší nálepky pouze nových moto kdy z výfuku vyletí místo čmoudu motýl
01 črc 2012, 12:10
Nějaká nálepka nic neřeší. Na co se použijí peníze takto získané? Použijí je snad na dotací elektroskútrů nebo elektroaut? a kdo si koupí elektrovehikl? Bude na něho mít zase jen ten, který má na auto s nejvyšší emisní třídou. Ti chudší si zaplatí odpustek a budou nám čmoudit dál. Je to jen další kamuflované odírání lidí, aby se mohlo vesele rozhazovat. Uvítal bych, jako řidič, který často jezdí, aby na okraji města bylo parkoviště za rozumnou cenu, t.j. na den tak cca 80-100Kč a aby parkovací lístek současně platil jako volná jízdenka na MHD. Pak bych milerád zaparkoval a neotravoval se v kolonách a smogu. Ale to ne, my pronajmeme parking vychcánkům, dalším narveme do správy MHD, a všichni z toho rvou co se dá...
01 črc 2012, 12:35
Souhlasim plne s 8steve.
Ono jedine tohle aspon trochu omezi vjezd do center. Na stare auta a moto bych tu znamku dal v cene nove motorky, je hruza, co dnes u nas jezdi po cestach. Pritom novy skutr 50ccm nic nestoji
01 črc 2012, 13:50
Kubo, jsi trošku mimo. Proč bych měl, podle tebe, platit dardu za veterána z roku 1964. Mám si ho vystavit a nejezdit na něm, nechat sešrotovat? Než něco napíšeš, popřemýšlej.
02 črc 2012, 06:50
8steve píše:já to podporuju. je to lepší než drátem do oka. je potřeba to řešit. není možný nechat po městech jezdit 2T, starý diesly bez DPF a benzíny bez katu. když se podívám na monžství emisí ve výfukových plynech. tak pro mě je přijatelný až benzín od EU4, motorka EU3 a nafta EU5. ve městech je doprava dominantním zdrojem znečištění a jsem pro její modifikaci tímto způsobem. Rozhodně lepší, než různý dem..... projekty na "zklidňování dopravy (čti likvidaci) nebo zpoplatněný vjezd do širších center měst a podobně.
toto je jeden z mála rozumných návrhů. a kdybych měl debatovat o nastavených parametrech, tak řeknu, že jsou ještě příliš mírný.
Doufám, že takto přísný návrh budeš chtít aplikovat i na sebe:
Phantom Max - Euro 2
Inova - Euro 2
Takže doufám , že přestaneš na svých "zastaralých" skútrech otravovat ovzduší ve městě a pořídíš si raději něco moderního
Současný návrh, že by motorkář měl mít emisní známku v kapse vedle techničáku, ve kterém je napsaný ten samý údaj je zcela nesmyslný.
Druhá věc je, že v Německu byl po zavedení emisních zón naměřen nulový rozdíl, takže nesmyslný je celý návrh sám o sobě, protože nic nezlepší.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 26 bře 2013, 16:51, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
02 črc 2012, 08:47
No,taky myslim že se to,proč se to "jakoby" dělá,moc nezlepší...a to ovzduší v centrech. Jen se vyberou prachy a ty zase skončí v něčí kapse.....nebo krabici od vína....
02 črc 2012, 09:45
já s tím taktéž souhlasím pouštět v dnešní době do provozu 2 takty a staré naftáky je čin hodný rozvojových zemí.Druhá věc je že nakonec ty peníze mohou opravdu skončit v krabici od vína což také patří rozvojové a nekulturni zemi.A mimochodem žiji v klimkovicích takže se mne to týká a při koupi skutru byla jasná volba 4 takt.I když u aut je to otázka peněz tak u skutru už ne.
02 črc 2012, 11:00
Jen takový malý dodatek.Podíl motorek na celkovém znečištění je tak malý,že kdyby je zakázali úplně,tak by se to ani nepoznalo,spíše by se to asi ještě zhoršilo,protože by mnoho lidí místo na moto jeli autem a né hromadnou dopravou a nemluvě o tom,že inverze bývají v obdobích,kdy na moto jezdí jen málokdo a taky asi proto jsou v Německu od těchto karet motocykly osvobozeny a tak by to měli udělat i u nás,ikdyž si myslím,že celý ten systém je jen na naplnění něčích kapes, nic víc,v kvalitě vzduchu se to nepromítne vůbec