Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
Odeslat odpověď

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

14 črc 2012, 21:49

KYBLOS píše:Od začátku co se tu motá nějaká EU, tak říkám: Jen otázka času a bude to horší než komunismus a jak je vidět, už se to plní :( Dobře, záleží na tom, jestli se člověk o vozidlo správně stará a udržuje ho v perfektním stavu. Když tedy udělají místo STK za dva roky, STK za jeden rok, tak ať ty ceny za kontrolu STK udělají poloviční. Takhle chtějí jen hrabat, aby se měli oni dobře a na nějakém stavu vozidel jim vůbec nesejde. :evil:

Viš kde jsou nejpřísnější emisní normy na světě ? ... v USA a speciálně v Kalifornii více na www. epa.gov. EU bych sem nepletl. A komunismus s tou špínou v životním prostředí ani nemluvě. Z Kalifornie potažmo USA se šíří podobné nové normy do světa.
------------------
Jinak takové mikročástice a na nich naadsrobované PAU (polyaromáty), to nic moc pro naše zdraví. Hlavně moderní TDI škodí velmi právě s mikročásticemi, nepomůže ani filtr. atd. Se řeší CO2, ale v centrech měst škodí úplně něco jiného. Chápu, že nic se nemá přehánět a všeho s mírou. Životní prostředí, resp. Zemi máme jen jednu.

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

14 črc 2012, 22:01

To jsou prostě věci, co jdou mimo nás, co prostě neovlivníme a jediné co můžeme je ohnout hřbet platit, platit, platit .... :mrgreen:

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

14 črc 2012, 22:02

eu bych sem opravdu nepletl i když nějaká ta pomatená hlava vymyslí hovadinu neznamená to přece že náš zástupce pro ni musí hlasovat oběma rukama jen proto že nějakej ten lobista mu dal provizi.
A s těmi USA neznám sice jejich normy přesto pruměrné stáří jejich aut je 14 let a to je sakra dost navíc i proto že tam je dost lidí co si koupěj nové každej rok
Ps ale to neznamená že mi nevadí neudržovaná auta ale stačí ty kontroli co 2 roky ale poctivé a bez uplatku za očividnej vrak

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

14 črc 2012, 22:16

aumirek:

Pokud chtěl mercedes v 60tých letech prodávat v USA svoje nafťáky, tak musel snižovat výkon atd. Sem tam to musí dělat i dnes. Je to na dlouhé povídání ... v Evropě se často nafta používá do aut v USA ale ne, tam to je na topení a většina aut jezdí na BE. Nafta je palivo satanovo co patří do kotle. JInak ty emise ... KAlifornie, zbytek USA, Švédsko, EU a zbytek.

JInak si myslím, že stávající STK je termínově dostatečná. Jiná věc je co projde.

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

14 črc 2012, 22:33

souhlasím přesně s tímto:

Ps ale to neznamená že mi nevadí neudržovaná auta ale stačí ty kontroli co 2 roky ale poctivé a bez uplatku za očividnej vrak.

Kdyby to tak bylo a ty kontroly byly poctivé, nemuseli by se dělat častěji než za ty 2 roky, protože si nemyslím, že by někdo tak šíleným způsobem za tak krátkou dobu ( za rok ) odrovnal své auto. To už by to musel být snad jeho záměr, nebo nevím :roll: Pak mi to ale nepřijde jako normální člověk 8)

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

15 črc 2012, 13:51

Aby byly kontroly na STK bez úplatku,tak by stát musel posílit kontrolní činnost a to něco stojí,dále provozovatelé stk mají v parlamentech taky svoje loby a kontroly co rok jsou peníze pro ně i pro stát.O občana ani o zvýšení bezpečnosti na cestách v podstatě ani néjde :roll:

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

11 srp 2014, 00:50

Emisní zóny: v Praze i pro motorky

http://www.motorkari.cz/clanky/moto-nov ... 29085.html

Přesně jsem čekal, že to takhle dopadne.
Odeslat odpověď