Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod keto » 02 črc 2012, 11:32

Jem pro,ať se pro to něco dělá smysluplného a spravedlivého,nechávat v provozu žigulíky, škody 120 atd. a buzerovat majitelé aut s euro 4,5 aby jezdili co dva roky na emise,nebo buzerovat majitelé kondenzačních plynových kotlů a přitom soused palí beztrestně petky s vyjetým olejem mi příjde trochu mimo mísu a ten pocit mám i u těch ekokartiček.Prostě vyhlásit,že od toho a toho roku prostě tito smradiči končí a hotovo.Prostě to nepůjde uplatit,obejít,jinak to u nás prostě nejde.Padělky budou zas dřív v prodeji než originály :mrgreen: :mrgreen:
Uživatelský avatar
keto

1000+
 
Reputace: 70
Příspěvky: 1142
Registrován: 24 zář 2010, 07:45
Bydliště: Ludgeřovice
Skútr / moto: Forza 350, NC 700X, SH 300i, Aprilia Scarabeo 200i

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod aumirek » 02 črc 2012, 11:38

keto píše:Jen takový malý dodatek.Podíl motorek na celkovém znečištění je tak malý,že kdyby je zakázali úplně,tak by se to ani nepoznalo,spíše by se to asi ještě zhoršilo,protože by mnoho lidí místo na moto jeli autem a né hromadnou dopravou a nemluvě o tom,že inverze bývají v obdobích,kdy na moto jezdí jen málokdo a taky asi proto jsou v Německu od těchto karet motocykly osvobozeny a tak by to měli udělat i u nás,ikdyž si myslím,že celý ten systém je jen na naplnění něčích kapes, nic víc,v kvalitě vzduchu se to nepromítne vůbec :roll:


tak tohle není pravda ani náhodou teda byla by pokud vemeš auto i motorku z továrny.Ale většina motorek 2 takty zářnej příklad je to 50 tka odstraněné co se dá vyhoněné že to žere jako menší auto takže tam ten podíl splodin je uplně jinde a pokud takovej tuner jezdí jen tak dokola což není žádná vyjímka tak jsme někde jinde.Konec koncu muj názor je že 2 takt nemá v provozu co dělat teda nechat dojet ale nové už ne.Ono jde o to co člověk upřednostnuje jestli možnost dýchat alespon trošku čistej vzduch nebo něco jiného.
aumirek

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 302
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: Biagini Tiger
Tuning / úpravy: zatím nic a asi to tak zustane

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod janon » 02 črc 2012, 11:48

Mne se libi, jak to neteri tady schvalujete a nejenom to. Muj nazor je, ze je to opet a za posledni roky jiz nezcetnekrat, snaha o dalsi ziskani penez do statni bezedne kasy, kde se ty penize stejne nepouziji na ekologii a jine potrebne veci, ale na projekty jako je Promopro, letadla CASA a dalsi pro mne, jako pro obcana nepotrebne pic.viny. Spocitejte, si kolik tem srac.um davate na danich uz ted a kolik vam za ty penize, stat nabizi sluzeb... Jenom konkretne u mzdy mam danove zatizeni 45% a to nemluvim, co jim dalsich penez dam v obchodech na DPH, u pump na spotrebni dani, regulacnich poplatcich u doktora, dalnicnich znamkach, planovanem mytu na silnicich I., II., trid a az tem sra.um dojdou penize bude myto i na III. tridach a postupne i na chodnicich, za cistsi vzduch na Sumave dalsich a dalsich nesmyslnych poplatcih a danich. Se lidi proberte, Uz ted, jim pouze na danich ze mzdy davame skoro polovinu a presto stale platime dalsi a dalsi penize vyse zminene. A jim je to porad malo. Proc si myslite, ze je tolik ruznych dani (z prijmu, z nemovitosti, spotrebni a jine)? Abychom to my hloupi obcane pokud mozno nevideli, kolik dohromady vlastne ze svych vydelanych penez, tem nahore dame. Pokud by se vsechny dane a poplatky sloucili do jedne dane rikejme ji XY, pak by jsme zjistili, ze z nasich vydelanych penez, si stat necha minimalne 60% nasich prijmu, ale bohuzel neni vule, abychom toto vedeli, proto se to maskuje neprehlednym pralesem ruznych malych poplatku a dani. Ja nejsem proti, vyse zminene si platit sam, ale odmitam to platit dvojmo, jednou na danich a pak znovu, kdyz vyjedu na dalnici, silnici, u doktora a dalsich mistech. Jsem ochoten zaplatit statu jednu dan nazyvejme ji treba XXX ve vyssi 20%. At si ty penize stat rozdeli podle potreby na policii, armadu, socialni system, zdravotnictvi, ekologii, ale at mne pak netaha dalsi nemale prachy na DPH, mytu, atd. A ja si pokud budu platit u doktora, na silnicich myto, zdravotni pojisteni budu si sporit na duchod, atd. atd. Strucne receno, proste mne se.e, ze statu davame nehorazne penize a stat, nam diky sve neschopnosti hospodarit nakonec z toho da minimum zpatky a stejne si platime dalsi a dalsi penize ze sveho. Fuj to sem se ropzvasnil, se omlouvam.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod foky » 02 črc 2012, 11:58

Moc nechápu proč tady někteří argumentujete stylem "Je dobře, že zmizí z měst dvoutaktní skútry".

V článku se píše:
Kód: Vybrat vše
Známky budou pro motorky dvě: pro stroje vyrobené před rokem 1993 a po něm.


Tím pádem z měst skoro žádné dvoutaktní skútry nezmizí (když počítám obvyklé Runnery apod.)

Hlavně pokud chce město zavést takový systém, tak by mělo být připraveno i z "druhé strany". To znamená dostatečně dimenzovaná parkoviště (opravdu nemyslím Tesca, Globusy atd.) na okrajích měst, hotové obchvaty a třeba v Praze hotový velký okruh atd. Klidně ať si kasírujou za vjezd do centra, ale musejí nejdřív lidem umožnit to centrum nějak objet.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod aumirek » 02 črc 2012, 12:06

janon zase trošku matoucí.Že to je dobrá věc a časem i nutná je jedna věc že se to zvrhne jen na peníze je druhá věc.Ale budu konkrétni jak psali nejdál jsou s přípravou klimkovice.Žiji tu a přesto to schvaluji jako většina ale hlavně každej nadává a ví prd jak to má bejt.Takže konkrétně u nás má bejt ten zákaz.Přesto do většiny klimkovic se dostane každej a bez placení.To platí jen pro střed a jeho nejbližší okolí.Navíc to neplatí pro lidi co tam maj trvalé bydliště či tam pracují.Takže když to shrneš smradoši co tam nežijí se tam nebudou moci prohánět ostatní budou omezeni jen na okolí a okraje města.
aumirek

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 302
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: Biagini Tiger
Tuning / úpravy: zatím nic a asi to tak zustane

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod aumirek » 02 črc 2012, 12:17

to ne ale schází se tam mladoši z nich třebas tam bydlí jen jeden a ostatní ne a proháněj se tam.Jsou tam obchody a každej je línej dojít 100 metru pěšky tak bude muset takže neřeší perfekt ale lépe něco než nic a navíc jak píše steve moc mírné a jak říkám já 2 takt už se nemá dávno vyrábět
aumirek

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 302
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: Biagini Tiger
Tuning / úpravy: zatím nic a asi to tak zustane

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod mirsil » 02 črc 2012, 12:29

Tak to je divné, protože ve zprávách proběhla informace, že právě kvůli tranzitní dopravě kamiónů přes Klimkovice se zde nízkoemisní zóna zavádí :roll:
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod foky » 02 črc 2012, 12:29

Ono by to chtělo trochu nadhled nad věcí......."mlaďoši" na svých dvoutaktních skútrech rozhodně nezpůsobují
globální oteplování a ekokatastrofy na Ostravsku. To Ostravsko je prostě totálně v háji, ale rozhodně ne kvůli dvoutaktním skútrům.
Ta dálnice kilák od Klimkovic taky ovzduší asi zrovna nepročišťuje.....

A ruku na srdce Aumirku.....vy jste se tam v centru jako "mlaďoši" na svejch Jawách nescházeli?
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod janon » 02 črc 2012, 12:31

Vim, ze to co jsem napsal je pusta teorie, ktera nikdy nenastane, protoze neni vule a nikdy nebude, ale to neznamena, ze s tim systemem jaky je ted a jakou cestou se ubira souhlasim, spis naopak. Jinak ja jsem byl vzdycky jinej... :wink:
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod aumirek » 02 črc 2012, 13:01

foky píše:Ono by to chtělo trochu nadhled nad věcí......."mlaďoši" na svých dvoutaktních skútrech rozhodně nezpůsobují
globální oteplování a ekokatastrofy na Ostravsku. To Ostravsko je prostě totálně v háji, ale rozhodně ne kvůli dvoutaktním skútrům.
Ta dálnice kilák od Klimkovic taky ovzduší asi zrovna nepročišťuje.....

A ruku na srdce Aumirku.....vy jste se tam v centru jako "mlaďoši" na svejch Jawách nescházeli?

ano ti mladoši a nejen na ostravsku nejsou opravdu jedinej znečistovatel což neznamená že pokud to jde tak to omezit
s dálnicí taktež souhlas
ano taktéž jsme se za mlada scházeli a dělali bordel.Sice jak toho bylo moc někdo vyběhl a propleskl nás což ted spíše ty mladoši proplesknou stěžovatele.Ale tohle je jen poznámka .Takže ano dělali ale to neznamená že to bylo správné a od toho by měli bejt nějaké páky to v mezích zákona a slušnosti usměrnit.Třebas tím zákazem prodeje 2 taktu.Mimochodem za mne byli na dědině asi 3 mopedy a pár aut takže ta situace je bohužel trošku horší a nějaké řešení je určitě nutné
Ps mimochodem na ostravsku je ovzduší tradičně špatné ale delší dobu pořád lepší než v praze a tam to na prumysl těžko svalíš.
aumirek

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 302
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: Biagini Tiger
Tuning / úpravy: zatím nic a asi to tak zustane

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod foky » 02 črc 2012, 13:14

Proto taky říkám...ano, omezte průjezd centrem Prahy, ale až bude hotovej obchvat.
Přeci neomezim průjezd centrem, když je to pro některý destinace jediná možná trasa - a hlavně centrem Prahy chytře vede magistrála.

Ty chceš omezit vjezd neekologickejch vozidel do centra Klimkovic, ale ta dálnice nad Vašima barákama bude dál smrdět úplně stejně.
Je to jako když si dáš do okna síťku proti komárům, ale na druhý straně bytu necháš otevřený balkónový dveře.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod aumirek » 02 črc 2012, 13:18

ta magistrála kolem parlamentu to je fakt světovej unikát a pokud se jedná o omezení těch starých vozidel tak i tam je podmínka že je možná i jiná trasa
aumirek

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 302
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: Biagini Tiger
Tuning / úpravy: zatím nic a asi to tak zustane

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod Vejce » 02 črc 2012, 14:02

Celý je to naprd. Nebudem jezdit na skůtrech nebo autama do centra, nebude odbyt benzínu - zdražíme benzín abychom naplnili státní kapsu.
Benzín bude drahej,tak začneme jezdit MHD a ještě budeme platit parkovné za stání na okraji města.
Z dražším benzínem bude dražší MHD (pokud se bavím jenom o cestování).
Další věc je, že jak toto uzákoní, tak ty naše stroje co neplní tady tu emisní normu budou celkem neprodejný krámy, páč lidi při koupi čehokoli neradi vidí nějaký další náklady, co by museli do provozu vrážet.
Pak tady steve napsal, že není problém vyměnit starší stroj za novější... No když to tak vezmu, tak čemu si tím pomůžeš?
Starej stroj ti stejně svojí jízdou v okolí bude ničit zdraví a ty si ještě pořídíš další... Aby to mělo nějakej význam, tak bys měl správně nechat svůj nevyhovující a zdraví kazící skůtr sešrotovat :mrgreen:

Já s tím taky nesouhlasím. Platím ze všeho daň několikrát a pak když si něco koupím, tak mi to nějakej šmoula zakáže používat.
Už se mi to stalo jednou s autem. Byl jsem rád, že jsem ho potom za pár korun zbavil.
Obrázek
Uživatelský avatar
Vejce

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 42
Registrován: 07 dub 2012, 06:49
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Derbi Atlantis 50
Tuning / úpravy: Výfuk Polini

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod malincik » 02 črc 2012, 16:19

Je mi těch vás, kteří podlehli ekoterorismu, docela líto. Každý by se měl chovat co možná nejšetrněji ke svému okolí. Na to ovšem nikdo, kdo je normální nepotřebuje ekoteroristu s transparentem a pokutovým blokem v kapse za zády. Taky to chce myslet trochu v širších souvislostech, a ne, že lodě jsou daleko od obydlí, tak nevadí, že čmoudí. Problém nastává s neustále rostoucí spotřebou a tlakem na co nejnižší cenu - z toho ovšem plyne, že výroba spotřebního zboží je v naší ekologicky korektní Evropě nerentabilní, tak šup s ní do Asie, tam se nikdo na ekologii neohlíží. Co na tom, že vítr nám sem ty exhalace dofouká o něco později, co na tom, že ekologická stopa po dovozu jedné cetky z Číny je taková, jako kdyby se těch cetek tady vyrobilo deset. Ale s tím souvisí i to, že zatímco tady by se vyrobila jedna věc pořádně a sloužila by svému účelu dvacet let, tak kšeftmani, kteří potřebují točit peníze, nechají vyrobit aušus v Asii, aby vydržel záruku a užuž se musela kupovat ta věc znovu- to vše proto, aby naše západní ekonomika trvale rostla, trvale bylo z čeho brát ty daně. A v tomhle prohnaným systému, vůbec nejde o člověka, nebo jeho zdraví, ale o prachy.
Potřebuješ elektřinu aby ses ohřál - zaplať, potřebuješ elektřinu aby ses ochladil- zaplať, že energie z uhlí je špatná?, dáme filtry, - zaplať, že by šlo dělat energii i jinak, ale dráž -zaplať, zkrátka jsme v kruhu své vlastní nenažranosti a ta nás ubíjí.
A poslední poznámka k ekoterorismu - před lety jsem si nechal rozbořit půl baráku, abych zavedl plynové topení, namísto topení dřevem už tehdy ovšem v ekologicky vyhovujícím kotli na dřevoplyn. Během deseti let je plyn tak drahý, že jsem se opět vrátil ke dřevu. Koupil jsem nový kotel na dřevo, s emisní třídou , která bude teprve za několik let vyžadována předpisy. Ale - na kotel si musím pozvat revizního technika každých x let... A teď mi někdo prozraďte, co chce revidovat na kotli, který má jen dvoje železný dvířka a díru do komínu.... Potřebujeme uživit darmožrouty s razítky a získat DPH, kterou vyberou.... Soulasím s Janonem.
Renault Espace IV 2.0T pro rodinu, Gilera Nexus 500i.e. pro mne. Na fotovýlety přibaluji Pentax K-7 a plnou brašnu fotoharampádí.
Najeto: celkem dost, ročn tak 12-15 tis. na Nexusovi a tak 30-40 tis Espacem. Pěšky jen do hospody přes cestu:-)) na KOFOLU!
Uživatelský avatar
malincik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 138
Registrován: 02 dub 2011, 07:14
Bydliště: olomoucko, obec Výkleky
Skútr / moto: Gilera Nexus 500ie
Tuning / úpravy: lak drásaný asfaltem

Re: Plánované nízkoemisní zóny versus skútry a motorky

Příspěvekod nedory » 02 črc 2012, 16:36

Malinciku, naprostá pravda.
A mezi námi, ono to s globálním oteplením není až zas taková pravda, jakou dnes hlásají věrozvěstové globálního oteplení. Ledovce ne a ne tát jak by měly, grafy teplot vykazují jisté, samozřejmě že náhodné :D chyby, větrníky zvyšují teplotu ve svém okolí, atd. Guru oteplovačů, Al Gore, má spotřebu elektřiny ve svém domě jako menší česká vesnice.

Vždycky mě pobaví vřískající ekologové, že jen slunce, vítr, příboj, bicykl jsou dobré, a vše ostatní je čirá hereze a smrt. Jakápak je asi uhlíková stopa solárního panelu z číny, s životností max. 25let (a s v čase klesající účinností)? Vliv biopaliv je záporný, jejich výroba stojí víc nafty, než se získá bionafty, nehledě k poškození motorů a tím nutnosti výroby dalších. Podobně je to se vším, EU nic takového nevyžaduje, ale my, ouřadové z ČR, my to zavedeme. A občane,ty to zaplať!
Jaký je vliv aut na znečištění ovzduší, a jaký vliv má zvyšující se cena plynu, která nutí lidi topit vším, co jim přijde pod ruku? Co je horší?
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků