Dělal jsem to na autě, na moto zatím ne. Ťukyťuk...
Ještě k té obavě z uvolnění a vypadnutí knotu. Je důležité, aby nebozez vytvořil otvor přesně na míru knotu, proto raději sadu. Pokud je otvor větší než nástroj, tak použít silnější knot nebo knoty dva (to by mohl být trochu problém...). Knot zavedeš do šídla, přehneš na polovic a a díru zaplníš lepidlem. (Můžeš namatlat i na knot, ale u většiny lepidel stačí namazat jeden z lepených povrchů, záleží na tom, co je napsáno na tubě.) Jak říká kolega BG650, zavedení jde ztuha, a to je dobře. Knot se natáhne a po uvolnění šídla (za tím účelem je na konci rozříznuté) se smrští a vytlačí přebytek lepidla. Je žádoucí, aby vrstva lepidla byla tenká, pak to dobře drží. Seřízneš přebytky, dofoukneš a jedeš. Když se budeš chtít spolehnout, tak si tam doma v servisu necháš zavulkanizovat hříbek.
Asi by to šlo nacvičit na starý gumě k vyhození, ale já bych to nedramatizoval... Jo, a řetězy jsou horší, protože mě vždycky strašně zebou ruce

.