Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
Odeslat odpověď

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

27 zář 2013, 11:35

Někdy tady ale zapomínáte že mezi čínou a značkou je velký rozdíl ve výkonu už jen tím že značka je z 90% vodou chlazená což samo o sobě znamená že motor je koncipován na menší vůle a tím pádem větší výkon než čína která je jednoduchý vzducháč!! Výhody vzducháče jsou pak zase třeba to že netřaba vody pro chlazení, u velkých motorek je to stejně

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

27 zář 2013, 12:30

Na to ale nikdo nezapomíná,tak to prostě je. V dnešní době a našich podmínkách nevidim pro mě jako uživatele žádné výhody AC motoru. ;-)

Dokonce i značka tvé dospělé motorky a HD začínají používat k chlazení motoru kapalinu.

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

27 zář 2013, 12:46

2013-09-22 14.50.1112.jpg
Pánové když vás tak poslouchám co všecko se může pokazit na nových motorkách tak jsem rád že mám Hondu Pantheon 125ccm 2T.. Také jsem stál před volbou zda novou čínu nebo starou dobrou dobrými recenzemi ohodnocenou Hondu Pantheon a tak jsem si našel ten svůj kus z venku odrbaná tak ji dal majitel za 20tis bo si ji původně dovezl z Italie pro svou ženu a ta ji nechtěla. Ano z venku vypadala že chce poléčit ale uvnitř vše nové a servisované jediné co jsem udělal bylo seřízení zadní brzdy a výměna destiček ve předu a ted nové gumy ale to je normál spotřebák.. za 20tis mašina šlape jak ďas a podle GPS jezdí 115km/h (tachometr šidí o 15km/h). Takže je pravda když nechcete vrážet moc peněz kupte starou Hondu má i levnější díly a užijete si mnohem víc zábavy než nervů a já to musím vědět tatík (můj tatík) má doma Yuki Space 125 a furt se v tom hrabe až všechno vychytal tak při delší ceste dycky spálí CDI a ja mu říkám že to není cesťák ale městské vozítko.. A nedá si říct a nedá si říct... (už nechal na CDI jednotkách 2700kč)
PS:foto Ve vyškově v muzeu na výletě 160km a jedna CDI padla.
DJcz
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

27 zář 2013, 13:18

Já čínskej krám měl, a už bych to nechtěl ani zadarmo.To snad nebylo 200-300km, co by se něco nep..... a nemusel jsem do servisu.Ano, bylo to nové, tudíž v záruce a servis byl 5km od baráku, ale ty nervy, a místo ježdění neustálé několikadenní čekání, než to v servise spraví aspoň tak, aby se dalo jet.
Chtěls někam vyrazit za město, musel být automaticky někdo na tel., protože se často stávalo, že se zpátky jelo na vozíku :evil: :roll: :roll:
Takový věci, jako že ti upadne hl. stojan po cestě :mrgreen: jsou u značky nemyslitelný :wink: .
Nebo že vytáhneš klíč ze zapalování, a skútr si to chrochtá dál, no co to je panebože :shock: :roll: ????
Teď co mám Piaggio, tak víceméně jen jezdím.V servise jsem krom špatnýho termostatu se závadou za 15 000km nebyl.
S čínou za 1 rok a 3000km tak 15x

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

27 zář 2013, 15:02

Když už se tady dělíte o svoje zkušenosti s číňanama, tak si taky přihodím, aby si někdo nemyslel, že je hodně spokojenejch uživatelů čínskejch skůtrů. Jo, možná že jich je hodně, ale když se to veme v poměru kolik je čín prodanejch celkem a kolik jejich uživatelů je spokojenejch, a vzal bych se samej poměr na prodanej značkovej skůtr a počet uživatelů spokojenejch se značkovým skůtrem, tak to bude sakra velkej rozdíl. Číny jsem měl 2 a už nikdy víc.

První skůtr, co jsem koupil byl 3 měsíce starej Longjiha Ceasar 50 2T, nebo jak se ten krám psal. Mělo to najeto 4600km a bylo to ještě rok a 3/4 v záruce. Říkal jsem si, že se přece není čeho bát, v případě poruchy budu požadovat opravu v rámci záruky. Protože to bylo po X letech, co jsem znova osedlal jednu stopu, tak mě ten výkon i stačil... asi tejden. Pak jsem začal znova dostávat takovej ten motorkářskej cit pro výkon a přišlo mě, že po ohřátí to nějak zleniví (asi vyměklá kontrastka, nebo něco). Zjstil jsem, že z airboxu po chcípnutí kape olej. Prasklo uchycení hlavního stojanu. To včechno během cca 200km. Jel jsem za prodejcem, kde to bylo původně kupovaný jako nový a bylo mě řečeno následující: Že to po ohřáti jede hůř je normální. Kapající olej z airboxu je OK, mám bejt rád, že to maže. Stojan upad, protože jsem se na tom prej houpal - když jsem oponoval, že nehoupal, tak mě bylo řečeno, že se na tom houpal někdo jinej, jinak, že by to neprasklo. Nas..... jsem jel domů. Po cestě jakejsi rachot za mnou - ztratil jsem kus plastu pod podlahou. Vrátil jsem se pro něj. Doma jsem při kontrole a preventivním dotahování všech šroubů na plastech zjistil, že ten nesmysl je celej sešroubovanej plastovejma šroubama - jo fakt šroubama z umělý hmoty. Rozhod jsem se to prodat a pořítit něco značkovějšího.

Tak jsem debil koupil Kentoyu Sharky 50 2T. Rok stará, měla najeto 1800km. Proti tomu předchzímu střepu to letělo jak střela. Kopce, který jsem jezdil do teď 20-25km/h to "vyletělo" klidně 35km/h. Byl jsem nadšenej... dokud mě nezačalo po 200km (ano, 2000km od novoty) něco rachtat v motoru. Dal jsem to do servisu a tam zjistili, že odešli nějaký ložiska v převodech. Nechal jsem to opravit a prodal dřív, než se začalo s..... něco dalšího - přecejenom ložisko by něco mělo vydržet, a když už ani to nevydrží, tak co ten zbytek? edit: jo a žralo to přes 5l/100km - u Kentoyi prej normální věc - sérový Kentoye takhle žerou :x

Pak už jsem si řek, že konečně DÁM NA RADY ZKUŠENĚJŠÍCH a koupím za podobný peníze něco staršího, ale značkovýho. Takže moje první Yamaha Neos 50 2T. Rok 1999, najeto 11.000km. Akorát výměna kontrastky a válečků, jinak bezproblémovej stroj. Akorát jsem do toho lil olej a benzín a věřím tomu, že kdybych se tenkrát nepustil do tuningu, jezdila by bezproblémově do teď.

Protože to byl vzducháč pro tuning nevhodnej a věčne se přidíral z důvodu nedostatečnýho chlazení (to ale nebyla chyba skůtra, ale tuningu), tak jsem pořídil skůtra se stejným motorem, ale vodníka - abych moch už nakoupený díly z Neose přeházet na něj, samozřejmě kromě válce. Tak jsem přišel ke svýmu SR-ku, co mám v podpise. Rok 1998, najeto 10.000km

Mezi tím prvním Neosem a tímhle SRkem jsem ještě měl dalšího Neose, rok 1998, najeto myslím 25.000km a Aprilii Sonic, rok 1998, najeto kolem 20.000km. Oboje jsem bral v nepojízdným stavu a opravu a na prodej.

Proč to všecho píšu - můžu s klidným svědomím tvrdit, že ať jsem jel na kterýmkoliv z těhlech přes 10 let starejch ojetejch značkovejch skůtrů, i když to byly pro mě neznýmý stroje, který mě jenom prošli rukama a vůbec jsem nevědel co maj ve skutečnosti za sebou a kdo se v tom předemnou hrabal (případ toho druhýho Neose a Sonica), tak jsem k nim měl daleko větší důvěru, že mě dovezou tam i zpátky, než k těm čínskejm šrotům, který byly oba stářím do jednoho roku, měli najeto "pár km", ale bylo na nich o strach někam jet, aby se to nemuselo výzt zpátky na vleku.

Tak ať mě nikdo netvrdí, že nová čína je lepší koupě, než jetá značka. I u jetý značky je daleko menší pravděpodobnost, že se bude s...., než u jetýho značkovýho skůtra.
Naposledy upravil Mr.Voza dne 27 zář 2013, 15:11, celkově upraveno 1

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

27 zář 2013, 15:11

TUNER píše:Na to ale nikdo nezapomíná,tak to prostě je. V dnešní době a našich podmínkách nevidim pro mě jako uživatele žádné výhody AC motoru. ;-)

Dokonce i značka tvé dospělé motorky a HD začínají používat k chlazení motoru kapalinu.

U skůtrů to asi nebude tak markantní pokud nechceš cestovat někam fakt daleko. Ale třeba u motorek je vzducháč k nezaplacení když jezdí lidi třeba do maroka atd. tam se už párkrát stalo že zdechl chladič nebo jen blbej ventilátor či termostat a v tu ránu se motorka odepsala a vezla zpět na vozíku bo bez chladiče to jaksi nejede dýl jak cca pár minut. Vzducháče to dávají bez problémů a i když spadnou tak nehrozí poškodit chladič a tím pádem vždy dojedou :)

DJcz: Rozepiš se trošku a pověz co vše musel tatík vychytávat, to by mě fakt zajímalo

Mr.Voza:A on ti někdo tvrdil že koupě nové číny je lepší než koupě jetého stroje? Je na každém jak se rozhodne nicméně mě osobně číňánek zatím 800km během 14 dní slouží bez zaškobrtnutí a výlety dělám i 70km od domova což je 140km deně na pohodu a furt se nějak nedostavuje to VAŠE s..... se co chvíli a už vůbec ne TVŮJ případ co 200km.

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

27 zář 2013, 16:27

Čeče mě to nikdy moc nezajímalo a komentoval jsem mu to vždy z okna. :mrgreen: ale co si namátkou vzpomenu tak např. uvolněný šroubek se sekl do variátoru roštípl variátor nebo slepnoucí reflektory po vyndání jsme zjistily že to stříbro je vybublané vytavené nebo neustále se křivící kotouč přední brzdy nebo nechtělo to startovat příčina nasávání vzduchu uvolněnýma hadičkama kde po palivové cestě se 3x měnil průměr pak výměna zrcátek aby bylo vůbec vidět dozadu pak vytřepané konektory reflektor zhasl a motorka zdechla. Atd.. no prostě věčná zábava... A když se v tom nehrabal že to bylo pokazené tak že mu fučí do nohavic tak vyráběl z laminátu deflektory na nohy (ty jsem si také na Hondě udělal) následovala plechová schránka na nářadí a ted zase vyrábí boční kufry jak bývá ne velkých mašinách... :wink:
Nic takového ja neřeším...
DJcz

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

27 zář 2013, 17:21

No, já také začínal s čínou, tenkrát Tauris Samba 50 2T.

Tento skútr mi udělal radost dvakrát.

Poprvé když jsem ho koupil a podruhé když jsem ho prodal......

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

27 zář 2013, 17:38

Ke kvalitě číny. Na leoši mi po 10letech prasklo lanko od plynu. Holt českej kutil koupil lanko na čínu za 250kč a myslel jak ušetřil oproti 600kč za origoš. Po rozbalení jsem koukal. Lanko nataženo v bovdenu bez teflonu , zatáčka bowdenu od rychlopalu na tu pomalu posilovač v rukou. Nakonec jsem rozkuchal orig. lanko, použil jen koncovky ve kterých byl teflon + lanko a bowden na silniční kolo. Kdyby Čína přidala 20kč za teflon je to supr. Jenomže oni jen kopírují tvary a technika a významam věcí jim nic neříká. K prodejci jen dodám, ochotnej vyměnil mi lanko za jinou věc.

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

27 zář 2013, 19:21

LukGS - Proto abych předešel takovejmto dohadům,jsem psal "v našich podmínkách"....Nebudu si tady v Čr kupovat vzducháč,když vim že na něm do Maroka ani jinam na poušť nikdy nepojedu,ale stroj mam na to aby mě vozil do práce či blízkého okolí )) ;-)

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

27 zář 2013, 20:24

Tuner: Tak to jo, já mám ty dvoukolový stroje pro radost a i na ježdění do práce a hlavně teda na cestování třeba i do toho maroka nebo kamkoliv jinam. To Maroko byl jen extrémnější příklad, znám i případy kdy se chladič podělal na Ukrajině, termostat odešel v Rumunsku a blbý výčko chladiče uletělo dalšímu kamarádovi v Česku a byl taky v ř... a tři týdny bez motorky než mu došlo z BMW druhé víčko a odstranila se závada. Stát se to může kdekoliv a pokud tam není kvalitní pokrytí značky tak si v r.... jak Baťa s dřevákama :) Prostě voda je výkonější ale zase je to pár věěcí které se můžou po..... a je problém to kolikrát někde spravit.
Jinak pls.mrkni do vlákna Ardour 125, ty by jsi mohl vědět co bych potřeboval :)

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

27 zář 2013, 22:57

Mě spíš fascinuje, že chceš na čínské 125 cestovat do Polska, Rumunska, Lotyšska apod. Chápal bych to na BMW 1200, ale na té 125 to musí být utrpení, ne :?: :?
sorry ale to už jsem OT

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

27 zář 2013, 23:09

Mě to právě taky fascinuje tam jet na Bestii :)
Na GSu by to problém nebyl ale když pojedeme na skůtrech s kamarádem tak to bude ten správnej adventůre výlet :)
Abych pravdu řekl tak už jsem GSa trošku přežranej (letos jsem na něm dal dvakrát Chorvatsko a asi šestkrát Polsko+nějaký ježdění u nás po celé ČR, dohromady za letošek nějakých 16000km, no a navíc ten skůtr mě začíná bavit čím dál více, na mašině už jsem nejel dlouho(chudera by taky potřebovala vyvětrat ale nemám kdy když Bestie pořád jede). Když můžou lidi objet trabantama půl zeměkoule a nebo borec na Jawce taky půl světa tak proč ne na skůtrech Polsko+Lotyšsko atd.
Letos jsem se málem sbalil a letěl na Ural pro Urala se sajdou. To by byl teprve krásnej adventure vejlet a zajetí fungl Urala :)

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

27 zář 2013, 23:18

Sleduji toto vlákno a nedá mi to, abych nezareagovat. Už jen proto, že jindy moderátoři hned přesunovali "nevhodně umístěný" příspěvek hned tam, kam podle nich patřil a většinou to bylo správně. A tady, z původního tématu kolem vrácení skůtru prodejci a s tím spojených starostí, se přesunulo téma k cestám, kde se co vyměnilo nebo zda je lepší vodník nebo vzducháč a kde. A moderátoři... zatím nic. Ale spíše bych reagoval na poslední příspěvek od FunToma. Nebudu tvrdit, že jet na 125, tedy abych upřesnil "čínské" 125, tak daleko je sázka na jistotu. Ono je to, svým způsobem, jisté riziko s každým strojkem. Jen tady asi větší. Ale třeba asistenční služby, známí, dostatečná příprava atd. mohou případná rizika zmenšit. A když jsou schopni kluci jet na Pionýrech a podobných strojích za hranice hezky daleko, tak proč ne na této číně? Já mu spíše popřeji, aby mu cesta kamkoliv dopadla dobře a budu spíše zvědavý, jak to dopadne, jak to bude probíhat a jak se mu pojede. Ostatní je jeho věc a možná i riziko, ale to se děje i u skůtrů známých značek, dotáhnutých zvenku, kdy se nepodaří pokaždé vše a včas zjistit a opravit a při jízdě za hranice se pak může případná nedbalost původního majitele a z toho plynoucí stav stroje dost znepříjemnit život majiteli novému, ať už sedí na jakékoliv značce. Takže za mě LukyGS držím palce, ať ti vyjde co nejvíc z toho, co bys rád prožil s bestií... 8)

Re: Odstoupení od smlouvy a vrácení skútra

27 zář 2013, 23:57

To podepisuju. LukyGS jdi do toho a nenech se nikým otrávit :wink: .
Odeslat odpověď