od Mr.Voza » 21 kvě 2015, 15:49
The_DoctoR: 100 oktanů nelej. Lej to, na co je stavěnej - tzn. 95tku. Vyšší oktanový číslo = rychlejší hoření = provoz na chudší směs = možnost poškození/přidření motoru (hodně zjednodušeně řečeno). Jediný oleje, který jsou ve 2T motoru je v nádržce pro míchání do benzínu (případně přímo v benzínu, když to nemá mixér) a pak v převodech (4 ozubený kola). Přímo v motoru žádnej olej jako u 4T není, takže není potřeba nijak vzlášť pečlivě zahřívat - stačí za to nebrat jak urvanej hned co nastartuješ - 100-200m po nastartování na půl plynu stačí, pak můžeš jet normálně - je to vzucháč, ten je ohřátej rychle.
Po koupi jetýho skůtra doporučuju mrknout na válečky, vodítka, variátor, spojku, řemen, případně vyměnit opotřebený díly za nový. Většinou na to majitelé serou a jenom jezděj. Těch 7000km na tenhle motor není moc, ale minimálně kontrolu a vyčištění celýho variátorovýho prostoru by si to určitě zasloužilo.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP