od Mr.Voza » 04 úno 2015, 11:55
Nevím, co řešíte. Podle mě běžnej nájezd značkovýho skůtra a jak už tady psali jiní - při dodržení servisních intervalů to musí vydržet i víc. Je to jen jeden z mála poctivejch prodejců, kterej přiznává, co má skůtr ve skutečnosti za sebou. Taky moch nechat stočit tacho na 10.000km a prodat to jako "skůtr v super technickým stavu s pár kosmetickejma vadama" o 15-20 tisíc dráž. Takovejhle reálnej nájezd bude mít většina 125tek dotaženejch sem ze zahraničí.
A že je to za 5 let? Tak budeme trochu počítat, jo? 80.000km / 5 rokama je nájezd 16.000km za rok. Když budu počítat, že týpek nejezdil v klimatu, kde je 6 měsíců v roce sníh (Liberec, Krkonoše apod.) a jezdil od mrazu do mrazu, jak tady někteří taky jezděj (budu počítat 9 měsíců v roce), tak mě vychází 1.777km měsíčně. Když budu předpokládat, že třeba týpek jezdil denně do práce (20 pracovních směn v měsíci), tak mě vychází průměrně 88km na jeden pracovní den (víkendy nepočítám). Takže týpek jezdil denně do práce 30km tam, 30km zpět, plus nějakej ten nákup a o víkendech nějakej ten výlet, vyjížďka apod.
No a?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP