Co se k objemu týče, tak to není nic neobvyklého. Např. Forza 300 je 279 ccm, BMW C600 není pro změnu označení obsahu, protože BMW pohání motor o objemu 647 ccm, Suzuki Burgman 650 je 638 cm, Aprilia Sportcity Cube 300 má obsah 278 ccm atd. To, že tady u toho konkrétního modelu je rozdíl daleko větší je fakt .... možná by stálo označit skútr spíš 150, ale to už je věc výrobce/prodejce. Nám nezbývá než se při koupi podívat nejen na označení, ale i na technické informace.
A co se týče těch km atd., tak mi nezbývá než částečně souhlasit. Prodej skútru nebo motorky s najetými desítkami tisíc km je opravdu složité a kupující očekávají absurdní slevy, protože přece skútr/motorka s 35 000 km na tachometru je skoro před smrtí ...
To, že ne každá motorka z itálie musí mít stočenej tacháč o půl mega je taky pravda, ale těch je tak 5% max. Důvod je prostý. Levně koupit a draze prodat. Určitě se totiž levně koupí vrak s půlmilionem km na tacháči bez pravidelného servisu atd, který se tu jen naleští a případně stočí, ale jak říkám s tím, že ne každá motorka/skútr taková je určitě souhlasím.
No a tady jen malý příklad:
http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda ... dn-01.html - můj inzerát, kde 100% ručím za stav, km atd.
http://www.tipmoto.com/motorky/honda/230439-dn-01.html - stejná motorka jen o rok starší původem z itálie a na tachometru svítí o 30 000 km méně, tak jako možné to asi je, ale nějak tomu nevěřim