Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
30 říj 2006, 01:01
:cyclops:podle mne staci zjistit jakou znacku cinane okopcily a pak to bude sranda B) B) B)
30 říj 2006, 18:58
Maximálka mého skútru:
V obci 50 km/h
mimo 90 km/h
dálnice 120 km/h .... jde i víc , ale jedu na pohodu :rolleyes:
30 říj 2006, 20:02
Tak tomu říkám správnej bodovej názor
Nicméně uděluju ti trestný body za podporu bodovýho šystému
Né nezastřel mě, dělám si srandu
Naposledy upravil
KYBLOS dne 22 bře 2013, 01:37, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku
30 říj 2006, 21:05
to Venca 1124: myslím, že nejlepší způsob jak z toho číňana dostat maximum je okamžitě ho prodat dokud je jako novej, přidat těch 15 - 20 a koupit si jetou itálii nebo japonce. Pak můžeš v tuningu pokračovat dál. Nehledě na to, že vzduchem chlazený čtyřtakt asijské výroby má jisté hranice, které moc neposuneš. Tohle opravdu nemá cenu - nemyslím to nějak zle, sám jsem to podstoupil a mám takovou zkušenost. Snažil jsem se přesvědčit čínskou (tchaiwanskou) padesátku dvoutakt aby jezdila reálně 80, což se mi za cenu asi 15.000,- (a nesčetně hodin kamaráda servisáka) nakonec podařilo. Nárůst výkonu ale nesedl té konstrukci a vznikly z toho nemalé technické problémy. Přemýšlej taky nad tím, že rám, brzdy, gumy... to vše je u Tvého stroje dimenzováno na určitou provozní rychlost a když ji budeš zvyšovat, tak musíš přidat i tady... závěr: do 40 tKč koupíš třeba lehce jetou Yamahu Majesty 150 (10 kW) a třeba za tři roky ji ještě můžeš za dvacet prodat. Což se o značce z číny bohužel nedá říct
30 říj 2006, 21:30
[quote=WeCo]to Venca 1124: myslím, že nejlepší způsob jak z toho číňana dostat maximum je okamžitě ho prodat dokud je jako novej, přidat těch 15 - 20 a koupit si jetou itálii nebo japonce. Pak můžeš v tuningu pokračovat dál. Nehledě na to, že vzduchem chlazený čtyřtakt asijské výroby má jisté hranice, které moc neposuneš. Tohle opravdu nemá cenu - nemyslím to nějak zle, sám jsem to podstoupil a mám takovou zkušenost. Snažil jsem se přesvědčit čínskou (tchaiwanskou) padesátku dvoutakt aby jezdila reálně 80, což se mi za cenu asi 15.000,- (a nesčetně hodin kamaráda servisáka) nakonec podařilo. Nárůst výkonu ale nesedl té konstrukci a vznikly z toho nemalé technické problémy. Přemýšlej taky nad tím, že rám, brzdy, gumy... to vše je u Tvého stroje dimenzováno na určitou provozní rychlost a když ji budeš zvyšovat, tak musíš přidat i tady... závěr: do 40 tKč koupíš třeba lehce jetou Yamahu Majesty 150 (10 kW) a třeba za tři roky ji ještě můžeš za dvacet prodat. Což se o značce z číny bohužel nedá říct
[/quote]mam stejnej nazor...
30 říj 2006, 22:01
:cyclops:vube ses mne nedotk
je jasne ze kdibi to bil kvalitni skutr tak nebude stat 25000kc, mozna mas pravdu ja ti ho trochu popisu pnemu P 120/70-12 Z 130/70-12 (obe bezdusove) pokud nezaprsi sedi v zatačce docela dobre,Delka 1960/sirka700/rozvor1340/vaha 107kg/v predu koutouc dvoupistek v zadu buben predni brzdi fakt dobre,zadni fakt spatne ale uz mam pripravenej kotouc i do zadu, mne proste bavi se v tom vrtat mozna ze sem si spomnel na sva mlada leta kdiz sem rozebral kdeco a zase sem to dal do hromady proste na tomle se trochu zasvetim do problematyky a techniky skutru a pak si koupim neco poradneho ale to budene nejdriv za 1.5roku a bude to skutr radove kolem 100000kc
B) B)
30 říj 2006, 22:14
venco a to je 4T AC? asi jo, že jo. Protože pokud vím, tak kromě Kymca se LC v číně nedělá. Samozřejmě Kymco je jiný class za jinou cenu... Škoda že ten Xinling není dvoutakt, s tím by se už daly dělat psí kusy. No nic, moc ho netrap a brzy našetři na B400 - taky si ho moc přeju - na dlouhý trasy je to super koráb. Pokud mi nerupne v kouli a nekoupím si třeba Jawu Dakar 650 což mě teď taky docela dostává... no nic tady je to o skůtrech, tak zdar a dojeď s tím na jaře na nějaký sraz!
30 říj 2006, 22:34
:cyclops:ses tam este je to 4T co znamena AC a LC :thinking:
30 říj 2006, 22:40
Já nevím jestli je to 4T, nebo 2T, ale AC je chlazení vzduchem a LC je chlazení vodou
tzn. vodník
30 říj 2006, 23:45
ano, jak praví pan Kyblos AC= Air Cooled tzn. vzduchem chlazený (nucené chlazení - když se točí motor, točí se i vrtule ženoucí vzduch na žebra chladiče) LC= Liquid Cooled (kapalinové chlazení) - mnohem účinnější - proto se dá motor víc točit = vyšší výkon. Jako u počítače - dokud jsem chladil ventilátorem tak to hučelo a výkon nic moc. Pak jsem začal chladit vodou - otočil jsem výkon o 30% navrch a ticho po pěšině. Hold co neuchladíš to neukecáš
B)
31 říj 2006, 19:01
ten muj je to 4T AC
01 lis 2006, 12:23
jj, to je bohužel ta nejméně vhodná kombinace na zvýšení výkonu. Největší šanci to zvednout máš u 2T LC
obecně se 4T moc tunit nedají, i když si myslím že laděný výfuk a nový variátor může tomu trochu pomoct ale tak cca 10% v maximálce. Myslím že to teď podstoupil roman.mara, mrkni na téma Variátory, laďáky...
01 lis 2006, 13:09
můžu potvrdit
maximálka se zvedla zhruba o 5km/h, tedy teď je 115km/h,, no on taky Burgouš není žádný drobek
je to hlavně cesťák, to si člověk musí vybrat, co od svého scoota chce.
mě stačí jet v klidu tou 100km/h a to i ve dvou. Do kopce ( Baranďák sám také 100km/h)
variátor zlepšil výrazně průběh výkonu, je živější. Výfuk dodá ten správný zvukový efekt. Jak když
stojíš na semaforu, tak při jízdě. Umí si i pěkně střelit.
když zvedat maximálku a výkon, tak určitě 2T a nejlépe vodník
01 lis 2006, 23:03
:cyclops:ja to stejnak skusim, ten ten motor neni vlastne zajetej(1300km)tak uvidim az bude mit tak 2500km a kdiz sem vyndal svycku tak nemnela tu cyhlovou(cervenou)barvu ale spis trochu do bela tak to bude chuda smes,tak skusim zvetsit trysku(nini je tam 108),este mozna dat jinej vzduchovej fyltr,zda se mi ze trubka z valce do vifuku v porovnani s jinejma ma malej prumer tak tak navarim vetsi a to same z vifuku,uz sem sehnal 13palcova kola a mam v jednani varec a remen(kevlar) ta skuste poradit co este poladit ja ma v praci casu dost :p
B)
25 led 2007, 16:24
Čau,
já ho mám krátce, ale zatím max 110 km/h na jižní spojce, ve dvou 100 km/h..ale myslím, že by uměl i víc. B)