[quote=WeCo]to Venca 1124: myslím, že nejlepší způsob jak z toho číňana dostat maximum je okamžitě ho prodat dokud je jako novej, přidat těch 15 - 20 a koupit si jetou itálii nebo japonce. Pak můžeš v tuningu pokračovat dál. Nehledě na to, že vzduchem chlazený čtyřtakt asijské výroby má jisté hranice, které moc neposuneš. Tohle opravdu nemá cenu - nemyslím to nějak zle, sám jsem to podstoupil a mám takovou zkušenost. Snažil jsem se přesvědčit čínskou (tchaiwanskou) padesátku dvoutakt aby jezdila reálně 80, což se mi za cenu asi 15.000,- (a nesčetně hodin kamaráda servisáka) nakonec podařilo. Nárůst výkonu ale nesedl té konstrukci a vznikly z toho nemalé technické problémy. Přemýšlej taky nad tím, že rám, brzdy, gumy... to vše je u Tvého stroje dimenzováno na určitou provozní rychlost a když ji budeš zvyšovat, tak musíš přidat i tady... závěr: do 40 tKč koupíš třeba lehce jetou Yamahu Majesty 150 (10 kW) a třeba za tři roky ji ještě můžeš za dvacet prodat. Což se o značce z číny bohužel nedá říct
[/quote]mam stejnej nazor...