Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
Odeslat odpověď

Konec 2T v ČR?

06 úno 2013, 21:40

http://www.novinky.cz/domaci/292497-obc ... LSB0YdoYYn
Tak to vypada na konec 2T u nas,kdyz nebudou smet vjet do obci?
Co si o tom myslite?
.

Re: konec 2T v CR?

06 úno 2013, 21:51

Zdá sa mi to moc kruté a velmi nereálne,kapánek to prehnali neverím že sa to bude uplatňovať v praxi,však tých cajtov detkovci ubijú čapicami :D
Naposledy upravil forester dne 07 úno 2013, 15:56, celkově upraveno 1

Re: konec 2T v CR?

06 úno 2013, 21:52

Tebe si tam ani nikdo nevšimne, tak to neber co píšou pisálkové! :lol:

Re: konec 2T v CR?

06 úno 2013, 21:54

Ja bych to tak cerne nevidel. O tom mluvi uz cca 5let.

Re: konec 2T v CR?

06 úno 2013, 22:22

to není nic nového,mají to např.v Německu,dalo se to celkem očekávat,že to dřív nebo později dorazí k nám.Nikde není psáno,že to ty obce uplatní,nebo do jaké míry.Dolní Lhota nebude dávat nejvyšší třídu emisí,když tam jezdí dva dědkové na babetě.A naopak na Václavák na babetě nepojedeš,či s nějakým vyšlochtaným nafťákem.Ono se to dotkne tak center velkých měst a tam bývá možnost MHD,pokud už podobný stroj vlastníš.Pokud to bude stejné,dojedeš si z TP na stanici STK(dělá to však zatím jen Dekra,tedy ne každá)zaplatíš si nějaký poplatek a oni Ti podle TP vystaví nálepku příslušné barvy,která má platnost po celou dobu životnosti auta,motorky.A když takto označí v Kolíně např.náměstí pro Euro 3 a vyšší,tak tam prostě na babetě nepojedu a nechám ji stát o ulici dřív.Nebude to tak,že bys nesměl nikam,jsou to jen vyznačené zony.S osobním autem jsem to nepotřeboval,ale kamiony jezdící ven to většinou mají,některá města by museli objíždět,ale je to značené dost daleko dopředu.Známka je to pro usnadnění kontroly ze strany policie,aby jim to bylo hned jasný třeba dalekohledem,že tam nemáš co dělat.Primitivní,leč učinné :idea:

Re: konec 2T v CR?

06 úno 2013, 22:32

Nám co máme kolem sebe (zatím) hodně producentů kyslíku si myslím, že to nehrozí.... :wink: A když se jedu projet na Sharkym, tak stejně nejezdím proto, abych jel někde do centra velkého města, ale na vyhlídkovou 8)

Re: konec 2T v CR?

07 úno 2013, 15:54

Nařízení vlády zavádí čtyři emisní kategorie pro vozy s naftovými motory, dvě kategorie pro vozy s benzinovými motory a tři emisní kategorie pro motocykly.... Asi mi něco uniklo, ale já s motorkou na emisích nikdy nebyl :lol: :lol: :lol:

Re: konec 2T v CR?

07 úno 2013, 15:58

taky nevím o co tu jde :) nikde z článku jsem konec 2T nevyčetl. Jediné co bych zavedl jsou emise sazí a dalších sr.... z autobusů a TDíček...to je největší příčina smogu...jedno TDíčko PD vydá za padesát dvoutaktních padesátek i kdybych mazal fritovacím olejem
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2013, 04:01, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů

Re: konec 2T v CR?

07 úno 2013, 16:16

Já to pochopil tak, že se budou dávat i plakety na moto podle r.v., a podle toho, jakou barvu dostaneš, tak tam budeš smět vjet.
Nicméně i toto vysvětlení vč. toho, že 2T budou "nejhorší" skupina jsem četl nedávno i na jiných moto serverech jako např. motorkáři.cz, apod.
Jako mě je to buřt, já 2T nemám, ale jen mě to zajímalo. :D

Re: konec 2T v CR?

07 úno 2013, 16:28

No tak nebude to podle roku vyroby ale podle emisni normy kterou dany stroj plni.
A kazda motorka aby mohla byt ohomologovana tak musi samozrejmne projit tesrem emisi. Proto treba foky ma na V-stromu 2svicky na valec kdezto ja jenom jednu. Protoze se behem vyroby zvedla euro norma nutna pro vyrobu a nasledny prodej nove notorky. No a podle techto zkousek ktere by mnely byt v evropske databazi se budou udelovat ty barevne znamky.

Re: konec 2T v CR?

07 úno 2013, 17:31

Na celém tom článku je nejzajímavější a zároveň jeúsměvnější názor p. Jaroslava Levého z Karlových Varů :D Cituji:" Tak konečně obyvatelé vymění staré felicie, škodovky a další rozpadající se vozidla, která mají čistě z nostalgie.
Zakázal bych jezdit vozidlům starším 5 let, jelikož technologie jde tak kupředu, že i pět let staré vozidlo je potenciálně velice nebezpečné.
Navíc, pořízení nového vozidla je v dnešní době otázka 6-měsíční práce."

Nevím čím se pan Levý ve Varech živí, možná tam poskytuje jisté "služby" rusky mluvícím spoluobčanům po kterých ho pak bolí koutky úst, aby si za půl roku mohl jít koupit fungl novou Dacii :lol: Ale mě to vychází při ceně nového vozu řekněme 150 000,- Kč na příjem 25 000,-Kč měsíčně, což bohužel většina lidí v této republice nesplňuje ...... a když ano, pak celý ten půlrok nejí, neplatí hypotéky, chodí pěšky atd. :lol: :lol: :lol:

Re: konec 2T v CR?

07 úno 2013, 23:15

Taky se mě to dotklo :) ani se mi nechce popisovat, jak to v našem kraji funguje v reálu...bych se jedině nas.......
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 bře 2013, 21:43, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů

Re: konec 2T v CR?

08 úno 2013, 08:35

V tisku se vyskytla chyba. Pan Jaroslav z Karlových Varů není Levý,ale levý. A protože díky své levotě nesehnal řádně placenou práci aby si mohl na svoje nové vozidlo za půl roku vydělat,tak pracuje jak již bylo naznačeno za paušální taxu za provedený úkon........z dobře informovaných zdrojů má pan Jaroslav natrženého i něco jiného než jen koutky....
Každopádně většina populace zdaleka nedosahuje průměrné mzdy a spíš než 6 měsíců,tak by řadový občan vydělával/šetřil na nejlevnější stroje 6 let. Ani tak ovšem nejsou tyto nejlevnější vozy bezpečné a vybavené jako třeba 5 let starý povoz o 2 třídy vyší kategorie.

Re: konec 2T v CR?

08 úno 2013, 08:54

Jj pravdu mas.

Re: konec 2T v CR?

09 úno 2013, 20:37

Nám to dělá 4 roky a to se skládáme s přítelkyní :) proto i ten 2T skůtr...klidně bych koupil z fleku novej, kdyby to bylo jen o vůli
Odeslat odpověď