Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
04 srp 2012, 20:47
Dnes jsem synovi pujčil X MAXe a po půl hodině mi volá, že mu praskl řemen variátoru. Při poslední výměně jsem zvolil kevlarový řemen. Na rozdíl od originálů které bez problémů vydržely do výměny po 20 tis, kevlarový vydržel jen 8 tis. km . Další moje volba po této zkušenosti je jasná
řemen.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
04 srp 2012, 20:49
Když si proberu poznatky z posledního roku co to tu čtu a ještě si něco pamatuju, tak nakonec vždycky vyšel nejlíp origo řemen. Jakékoli jiné varianty byla sázka do loterie.
04 srp 2012, 20:56
Sorry za OT, ale musím. Já se držím hesla ženská a motorka se nepůjčuje
)))
04 srp 2012, 21:05
nedovedu si představit, že by se mi to stalo někde 300 km od baráku dnes jsem klukovi MAXe půčil poprvé tak jsem docela rád, že jsem to odvážel jen 10 km Prostě to tak mělo být a já nepujčuji manželku a holící strojek
04 srp 2012, 22:03
řeknu ti že nejsi první,Funtomovi minulý týden praskl kevlarový na dálnici,a měl na něm najeto cca 6 tis
05 srp 2012, 00:02
aha, takže je to asi nevymakané, tyto kevlaráče... toto jsou hodně cenné informace, taky jsem o něm uvažoval, ale půjde tam originál, až bude třeba. Díky.
05 srp 2012, 09:02
Vždy originál je nejlepší a ty kevlary stojí za prd.
05 srp 2012, 16:24
Nedávno se mě také roztrhal kevlarový řemen. Vydržel 4000 km. Originál jsem měnil po 12 000 km a vypadal skoro jako nový.
05 srp 2012, 16:36
Přesně tak, Láďa má lepší informace jak já. Stalo se to na D1 ve 150 km/h, nic příjemného. Řemen Malossi vydržel jen 6200 km a to jsem si pár dní před tím nechal čistit variátor a spojku a řemen nejevil známky poškození. Takže jsem se vrátil zpět k originálu a u něj už zůstanu.
01 úno 2019, 14:24
Zdar chlapci, nezkouseli jste dat misto origo remenu nejaky univerzalni "prumyslovy", co se da koupit vicemene kdekoliv? Nebo je tahle varianta nesmyslna? diky.
02 úno 2019, 23:47
Jaký by to mělo význam? Cena? Myslím že průmysl využívá spíše klasické zubaté,než variatorové..
03 úno 2019, 10:12
V Downtownu je řemen zubatý - neupsal jsi se ? Skútry mají spíš zubatý řemen ... nebo se pletu ?
03 úno 2019, 10:18
Nepleteš, remene na skútre sú zubaté.
03 úno 2019, 10:40
Obyčajný remeň,ak by našiel správnu dĺžku,šírku a sklon kónusu,tak by ho roztopil,lebo nieje stavaný na tlak z boku.
03 úno 2019, 12:51
Srnka1010 to snad nemyslíš vážně, samozřejmě, že jakýkoli klínový řemen přenáší kroutící moment svými boky díky samosvornosti a tření v klínové drážce řemenice.
Spíš jde o to, že klínové řemeny pro variátory mají tu třecí plochu zvětšenou (jsou vyšší) i širší kvůli proměnlivé vzdálenosti řemenic a jsou specifické pro každý model variátoru takže nehrozí, že by se obyčejný klíňák dal sehnat v přesném rozměru pro konkrétní variátor.