Kevlarový řemen/orig. řemen - čemu věřit?

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Kevlarový řemen/orig. řemen - čemu věřit?

Příspěvekod vlastak » 04 srp 2012, 20:47

Dnes jsem synovi pujčil X MAXe a po půl hodině mi volá, že mu praskl řemen variátoru. Při poslední výměně jsem zvolil kevlarový řemen. Na rozdíl od originálů které bez problémů vydržely do výměny po 20 tis, kevlarový vydržel jen 8 tis. km . Další moje volba po této zkušenosti je jasná

řemen.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
vlastak

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 239
Registrován: 07 bře 2010, 21:44
Bydliště: Košťálov
Skútr / moto: X MAX 400

Re: Čemu vic věřit

Příspěvekod oldik » 04 srp 2012, 20:49

Když si proberu poznatky z posledního roku co to tu čtu a ještě si něco pamatuju, tak nakonec vždycky vyšel nejlíp origo řemen. Jakékoli jiné varianty byla sázka do loterie.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Čemu vic věřit

Příspěvekod tyjo » 04 srp 2012, 20:56

Sorry za OT, ale musím. Já se držím hesla ženská a motorka se nepůjčuje :-))))
KYMCO AGILITY CITY 125 - Diamantová bílá, r.v. 2011. Aktuální tuning Válec NARAKU 160 ccm, aktuálně krásný bílý kufřík :-)
Mobilní světla a zvuk http://www.mobishow.cz -Zajišťuji světelnou laser show a DJ pro svatby, party a věčírky.
Uživatelský avatar
tyjo

500+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 547
Registrován: 10 čer 2011, 08:00
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: KYMCO CITY AGILITY 125 - bílá r.v. 2011
Tuning / úpravy: Válec NARAKU 160 ccm, reflexní proužky, kufr, reflexní vesta :-), Kamera MAGICAM SD21 už není v záběhu, ale spíš v záhubě.

Re: Čemu vic věřit

Příspěvekod vlastak » 04 srp 2012, 21:05

nedovedu si představit, že by se mi to stalo někde 300 km od baráku dnes jsem klukovi MAXe půčil poprvé tak jsem docela rád, že jsem to odvážel jen 10 km Prostě to tak mělo být a já nepujčuji manželku a holící strojek
Uživatelský avatar
vlastak

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 239
Registrován: 07 bře 2010, 21:44
Bydliště: Košťálov
Skútr / moto: X MAX 400

Re: Čemu vic věřit

Příspěvekod láďa » 04 srp 2012, 22:03

řeknu ti že nejsi první,Funtomovi minulý týden praskl kevlarový na dálnici,a měl na něm najeto cca 6 tis :(
Uživatelský avatar
láďa

1000+
 
Reputace: 30
Příspěvky: 1352
Registrován: 06 čer 2009, 09:55
Bydliště: Praha 9-Černý Most II , 723524604
Skútr / moto: Suzuki GSR 600
Tuning / úpravy: iridiové svíčky,KN filtr,laděné výfuky,xenon

Re: Čemu vic věřit

Příspěvekod mickielli15 » 05 srp 2012, 00:02

aha, takže je to asi nevymakané, tyto kevlaráče... toto jsou hodně cenné informace, taky jsem o něm uvažoval, ale půjde tam originál, až bude třeba. Díky.
SH 300i najeto 70000km
Uživatelský avatar
mickielli15

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 571
Registrován: 05 dub 2012, 01:33
Bydliště: pár km od Brna na sever :-)
Skútr / moto: Honda SH 300i 2011
Tuning / úpravy: Nechci do toho Hondě fušovat :-))

Re: Čemu vic věřit

Příspěvekod saimon1 » 05 srp 2012, 09:02

Vždy originál je nejlepší a ty kevlary stojí za prd.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Čemu vic věřit

Příspěvekod Jimmy » 05 srp 2012, 16:24

Nedávno se mě také roztrhal kevlarový řemen. Vydržel 4000 km. Originál jsem měnil po 12 000 km a vypadal skoro jako nový.
Zontes 310M Obrázek, dříve Runner 50 Purejet, Runner ST200
Uživatelský avatar
Jimmy

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 316
Registrován: 28 bře 2010, 00:20
Skútr / moto: Zontes 310M/ Dříve Gilera Runner Purejet 50/ST 200

Re: Čemu vic věřit

Příspěvekod FunTom » 05 srp 2012, 16:36

Přesně tak, Láďa má lepší informace jak já. Stalo se to na D1 ve 150 km/h, nic příjemného. Řemen Malossi vydržel jen 6200 km a to jsem si pár dní před tím nechal čistit variátor a spojku a řemen nejevil známky poškození. Takže jsem se vrátil zpět k originálu a u něj už zůstanu. :)
Mene tekel
Uživatelský avatar
FunTom

750+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 775
Registrován: 13 črc 2008, 19:33
Bydliště: Praha 9
Skútr / moto: Piaggio X9 500 i.e. (PRODÁNO)
Tuning / úpravy: xenon+stroba na oslňování, siréna na plašení zvěře, cestovní plexi a válečky Dr. Pulley

Re:Kevlarový řemen/orig. řemen

Příspěvekod filipscz » 01 úno 2019, 14:24

Zdar chlapci, nezkouseli jste dat misto origo remenu nejaky univerzalni "prumyslovy", co se da koupit vicemene kdekoliv? Nebo je tahle varianta nesmyslna? diky.
filipscz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 02 led 2014, 14:40
Skútr / moto: bylo:Aprilia SR 50 Ditech,Honda PCX 125, Ted SH300
Tuning / úpravy: Malossi Multivar; Hebo; na PCX, SH300 nic

Re: HONDA PCX 125

Příspěvekod karavanista » 02 úno 2019, 23:47

Jaký by to mělo význam? Cena? Myslím že průmysl využívá spíše klasické zubaté,než variatorové..
Zrovna proháním PCX,občas starou yamahu Cygnus a Simson 80ccm je ve stadiu renovace...k tomu ještě čínská 4kolka.. http://www.naskutru.estranky.cz/
Uživatelský avatar
karavanista

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 65
Registrován: 01 úno 2017, 22:13
Bydliště: Vysočina-Hliníkové město
Skútr / moto: yamaha cygnus R 125 r.v. 2000,simson SR,Honda PCX
Tuning / úpravy: Simon 80ccm.PCX bez uprav..zatim.

Re: HONDA PCX 125

Příspěvekod JardaB » 03 úno 2019, 10:12

V Downtownu je řemen zubatý - neupsal jsi se ? Skútry mají spíš zubatý řemen ... nebo se pletu ?
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: HONDA PCX 125

Příspěvekod forester » 03 úno 2019, 10:18

Nepleteš, remene na skútre sú zubaté.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5564
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: HONDA PCX 125

Příspěvekod srnka1010 » 03 úno 2019, 10:40

Obyčajný remeň,ak by našiel správnu dĺžku,šírku a sklon kónusu,tak by ho roztopil,lebo nieje stavaný na tlak z boku.
Uživatelský avatar
srnka1010

750+
 
Reputace: 163
Příspěvky: 860
Registrován: 18 čer 2016, 20:37
Bydliště: Voderady
Skútr / moto: Benelli TRK 502 X

Re: HONDA PCX 125

Příspěvekod mirsil » 03 úno 2019, 12:51

Srnka1010 to snad nemyslíš vážně, samozřejmě, že jakýkoli klínový řemen přenáší kroutící moment svými boky díky samosvornosti a tření v klínové drážce řemenice.
Spíš jde o to, že klínové řemeny pro variátory mají tu třecí plochu zvětšenou (jsou vyšší) i širší kvůli proměnlivé vzdálenosti řemenic a jsou specifické pro každý model variátoru takže nehrozí, že by se obyčejný klíňák dal sehnat v přesném rozměru pro konkrétní variátor.
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Další

Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků