Moje zkušenosti s řemeny, ještě z doby kdy jsem lítal na 50ccm (70ccm).
Kevlar ... a je jedno jestli Malossi nebo RMS atd mi vždy vydrželi půlku toho co originální řemen. Je pravda že se víc "zakousnou",ale na ukor životnosti řemene, řemenice atd ...
Takže teď u 125ccm už řemeny neřeším, buď mi ho vymění při garanční prohlídce v servisu origo za origo nebo stihnu koupit nový skůtr i s novým řemenem
Jak píše "kerim7" - výrobce není blbec, tedy pokud nejde o nějaký noname Taiwai/čína.
A stejně tak laborování s válečky, už jen originál.
Ale, já si dávám skůtr stále na servisní garanční prohlídky i když je po záruce. Dříve jsem se v tom hrabal sám, ale posledních 5-6 let na to prdím, ať se stará někdo jiný, já chci jen jezdit a o nic se nestarat - stejně jako s auty.
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017