Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
23 kvě 2009, 15:28
Ahoj, při hledání na webu jsem několikrát narazil na to, že prodejce prezentuje značku Kentoya jako českou značku - např.
http://www.kentoya.cz/cz/ONas/ nebo
http://www.tomashrabek.estranky.cz/stra ... u-kentoya_Tady na fóru se o Kentoya skútrech mluví jako o číně, tak kde je pravda?
Martin
23 kvě 2009, 18:46
Kentoya je skutečně česká značka, vyrobky jsou ovsem čínské. Motocykly a skutry (napr XOR) z modelové rady Generic jsou od rakouske firmy, ale take vyrabene v číně.
23 kvě 2009, 18:50
Komponenty jsou čínské, skútry jsou prodávány v ČR pod obchodní značkou Kentoya. To je ale pouze obchodní značka, nikoliv výrobce.
23 kvě 2009, 19:21
Prostě klasickej podfuk, jak oklamat zákazníka v mezích zákona
něco jako teleshopping
24 kvě 2009, 07:35
Nedávno jsem se musel smát...četl jsem inzerát...prodám Kentoya xor..... žádná Čína ale Rakousko
25 kvě 2009, 23:17
jj taky mě bylo tlačeno do hlavy při obhlídce yuki rmc 125ccm že je to z německa od firmy kreidler. po dohledání jsem zjistil, ano německá firma kreidler tento skutr prodává již 2 roky, ale je to vlastně také obchodní známka stejně jako u nás yuki nebo kentoya, u nás je tento skutr novinkou roku 2009, ovšem ať pod obchodní známkou kreidler nebo v čr yuki vyráběn v číně ve stejné fabrice pod dohledem pouze číňanů. což beru že i známé značky (výrobci) vyrábí v číně i když pod kontrolou daného evropského výrobce
26 kvě 2009, 00:02
Kentoya je z Ciny, a pokud na to fakt dohlizeji jen Cinani tak je to spatne : /. Jen tak pro zajimavost, muj Megan byl vyrobeny v Turecku v Burse, ale Renault tam ma nejmodernejsi ze svych fabrik a ty kolonizacni schopnosti se Francouzům nedaji upřít : )), takze na to dohlizi si myslim docela peclive.. no a musim rict, oproti byvalemu Meganu vyrobenemu ve Spanelsku zatim nepozoruju zadne rozdily, jen nektere drobnosti, ktere vadily, se vychytaly faceliftem - a parada. Tim chci jen rict, asi je fakt velky rozdil mezi firmama co samy dohlizi na vyrobu a vyslednou kontrolu, a tema co si jen nechaji hotovy cinsky vyrobek oblepit vlastnimi plasty
. Oproti jinym cinskym znackam, žwei-ču-žou a kung-pao-scooter ma dostupny servis a nahradni dily, ale to bude asi jedine plus.
26 kvě 2009, 08:55
jak už jsem někde psal co dneska není z číny ale právě je důležité jestli je tam jen fabrika nebo všechno včetně vývoje/v případě čistě čínských výrobků copy centra/
26 kvě 2009, 09:14
Moc se mi líbí vaše přesvědčení (myšleno všobecně na všechny haniče Číny), že výrobky pocházející z Evropské produkce procházejí přísnější kontrolou. Tady spíš většinou platí, že cena se rovná kvalitě. Zkuste po výrobci značkového skutru chtít, aby vyrobil motorku, která se bude prodávat za konečnou cenu okolo 30 000,- Kč. Vyrobí to samé co se vozí z Číny. Holt ten vývoj, konstrukce a kvalitní materiály něco stojí a pokud je rozhodujícím faktorem cena, pak musí kvalita stranou...
26 kvě 2009, 09:15
asi proto značka nestojí 30 000,- .....
26 kvě 2009, 09:47
No myslim, ze vyrobni cena a cena prepravy bude nekde hluboko pod 30 tisicema.. a ten zbytek je tam kvuli tomu, ze kdyz se to pokazi, tak aby ti za ty prachy mohli dat jeste jeden nebo dva dalsi skutry
. Podle me by znacka dokazala vyrobit za konecnou cenu 30 tisic lepsi stroj, jenze by na nem mela podstatne mensi zisk. Tezko soudit.. je tu nekdo z oboru aby nam to rozlouskl?
26 kvě 2009, 10:28
Co já vim, tak se o to pokusil Peugeot s modelem Ludix One. Když jsem sháněl skutr, tak jsem narazil na nabídku a když jsem prodejci zavolal bylo mi řečeno, že je to reakce na dovoz skůtrů z Činy. Tak Peugeot udělal model, kterým se alespoň přiblíží k cenové hladině Číňanů. O kvalitách Peugeotu není sporu, ale vzhledově.......no posuďte sami. Skutr pro jednoho, absence blinkrů, bubnová brzda, bez úložného prostoru, někde jsem tenkrát našel i fotku přístrojovky - jen tachometr. Nic víc............
http://katalog-motocyklu.cz/img/peugeot ... -one-1.jpg
26 kvě 2009, 10:38
možná z jiného oboru, ale princip je stejný. v první řadě se vyrábělo u nás v čr. na to se napasovala určitá výrobní cena a marže. výsledek byl pro zákazníka. pak se přesunula výroba do číny, ale s naším dohledem a kontrolou kvality. výsledek je od nerozeznání od výroby v čr ovšem cena výroby je někde jinde. výsledek pro zákazníka není významný ale pro prodejce určitě ano, ovšem na ukor toho že výrobce má větší možnosti a prostředky vyjít vstříc zákazníkovi. třeba bezplatným servisem a určitým zázemím.
na druhou stranu část prodokce se odprodala do číny, kde si to čínská firma podle plánů dělá podle svého a plní tím svůj trh, bez zásahu firmy která obstarala vývoj, technologie apod. v číně není problém v tom že by nedokázali vyrobit kvalitně první sérii, problém nastává pokud se jejich výroba bez dozoru rozjede a tím přicházejí na určitá místa kde se nechá ušetřit a postupně se ladí tak že cena je "čínská" a kvalita postupně také "čínská" třeba příklad, plasty které jsme používali měly bílou barvu, čína zpočátku také, po cestě do tamních továren jsme navšívili i tohoto výrobce, barva plastů už nebyla tak čistě bílá, měla trochu nádech do červena-růžova. zanedbatelně, ale při porovnání s tím kde byl plast s opravdu bílou barvu byl dost znát. úspora na kusu 8% a takhle bych mohl pokračovat dál. pokud jim nikdo neřekne že to bude tak a tak po čase ujedou a přizpůsobí se.
strávil jsem v jejich zemích jen pár návštěv, nejsem žádný znalec, ale mají to postavený natolik jinak že pod svými výrobními značkami by tady nemohli uspět. tam prostě neznají záruku, vůbec. servis tam je různých kvalit ale zpět k prodejci se vrací s problémem jen naivní člověk.
druhá věc je cena pořízené věci........a jsme zase na začátku značka/čína
26 kvě 2009, 10:39
sollik: no podle téhle stránky:
http://peugeot.katalog-motocyklu.cz/mot ... -50-trend/ to nemá ani startér. Píšou teda aspoň nožní spouštěč a o startéru nic nepíšou, ale zase na těhle stránkách sou blinkry a kotoučovka vpředu no.