Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
16 pro 2019, 15:08
Taky jsem chtěl, ale nechtěl jsem kupovanou novou, když jsem nevěděl jestli se na tom nebudu bát
Nakonec si řikám, dobře že tak ... Těď si můžu v klidu udělat "A" a jít do nového tříkila
Protože mimo město mi ta 125 přijde slabá.
16 pro 2019, 15:43
Tak zrovna dnes som videl video, kde sa partia vybrala z SK na 50, 70, 125 ma Makarsku
takže ta 125 na cestu do práce a pohodové výlety po rakúskych okreskách by mohla byť v pohode. Lietať by sa tam aj tak nemalo. Nemám v pláne lietať, no nikde nie je napísané, že po nabratí skúseností nepresedlám na ničo silnejšie, či už Honda, Yamaha, alebo Suzuki
Momentálne som vďačný aj Nmaxu. S tou origoš výbavou v modrej farbe vyzerá veľmi pekne.
16 pro 2019, 16:45
125 po okreskách na pohodu, na podzim jsme dali s partou Tatry, za 4 dny 1500 km a bylo to fajn.
16 pro 2019, 18:14
Mellington píše:Tak zrovna dnes som videl video, kde sa partia vybrala z SK na 50, 70, 125 ma Makarsku
.
Tu máš jednoho čo brázdil Chorvátsko na PCX 125 a nie jeden krát
https://youtu.be/laMCFsTvzV8
16 pro 2019, 19:15
Mellington píše:pohodové výlety po rakúskych okreskách by mohla byť v pohode..
Neviem isto ale z "B" do zahraničia nesmieš zisti si to.
16 pro 2019, 20:43
Nie do zahranicia na B nesmies. Uprava zakona plati iba na stat vydania vodicaku. Ano CR toleruje, PL toleruje ale Rakusko urcite nie. Tam pokutuju aj za brzdove packy bez homologizacie. Schvalne sa pozrite ci na nich mate nejaky znak E a homologizacny kod.
Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
16 pro 2019, 21:30
Tak je tých štátov kam sa dá z B podstatne viac. Je tu na to šepciálne vlákno a citáty vyjadrení z konzulátov, polície po dotazovaní sa či áno alebo nedá sa:
volna-diskuze-f27/ridicak-b-125ccm-t5413-1005.html?hilit=Vodicak%20B
17 pro 2019, 00:00
Ja mám ešte ten staručký ružový VP. Na prednej strane mám A, B, ostatné vyškrtané. Na zadnej platnosť pričom A mám rozdelené na kolonky na A/50 a A, pri A/50 mám platnosť od, pod tým je kolonka s A bez dátumu... Otázne je, nakoľko to bude študovať AT policajt keď je to len v SK jazyku a na prednej strane je to A, B.
17 pro 2019, 00:21
I já se podělím: papíry mám od mladí, ale nikdy jsem nic nevlastnil, pouze toužil...
Ve 40 jsem koupil své první přibližovadlo na dvou kolech PCX 150 a najezdil 40.000 km (denně 150km do a z práce). Nyni je mi 43 a dnes jsem přijel z prodejny na nové FORZE 300 - nemohu se dočkat sezóny... Všem co kroutí hlavou a je jich hodně sděluji, ze jsem si tím vyřešil krizi středního věku a pak mi většinou dají pokoj...
17 pro 2019, 00:35
Tak to potom gratulujem k novému stroju
17 pro 2019, 00:56
Ja mám tiež ten staručký vodičák a nikde som s ním nemal problémy.V Anglii,Španielku,Francúzsku,Itálii,Rakúsku, Nemecku.Iba mladí Polskí policajti sa trochu čudovali.Dobre poznajú vodičáky všetkých štátov.
Cestovať sa dá na všetkom.Záleží len na tom,čo od toho očakávaš.Borci boli na fichtloch na Urale, v Afrike,a prelozili na nich kadečo.Ja som si kúpil čínu do práce v 46.Po dvoch rokoch som si kúpil Majdu 250.Na nej som behal 4 roky a skoro 40000km.Teraz mám Transalpa.Rád chodím do kopcov a Majda s obsahom 250 sa v tých kopcoch dosť trápila.
17 pro 2019, 08:21
Mellington píše:Ja mám ešte ten staručký ružový VP. Na prednej strane mám A, B, ostatné vyškrtané. Na zadnej platnosť pričom A mám rozdelené na kolonky na A/50 a A, pri A/50 mám platnosť od, pod tým je kolonka s A bez dátumu... Otázne je, nakoľko to bude študovať AT policajt keď je to len v SK jazyku a na prednej strane je to A, B.
Keď dátum platnosti na VP nie je uvedený:
Šoféri, ktorí dostali vodičák v období od 1.1.1993 do 30.4.2004, sa musia pripraviť na výmenu vodičského preukazu, aj keď na ňom nie je uvedený dátum platnosti, jazdiť s ním môžu maximálne do 31 decembra 2023. "Vodičské oprávnenia, ktoré boli vydané od 1.5.2004 do 18.1.2013, majú platnosť do 31.12.2032,
Vodičáky, ktoré boli vydané po roku 2013, nemajú dlhšiu platnosť ako pätnásť rokov. V prípade, že vám skončí doba platnosti vodičského preukazu, musíte absolvovať lekársku prehliadku.
Keď chceš cestovať po EU a nemať problém pri kontrole, nebodaj nejakom incidente je dobré si ho vymeniť za súčastný kde je jasné logo EU a je zjednotení z ostatnými v śtátoch EU.Je dosť nepríjemné keď ťa odstavia a budeš sa musieť dohadovať o platnosti tvojho VP.
20 pro 2019, 08:35
Ahoj koukám že se tu rozbíhá diskuze na téma kolik koníků a jakej obsah je vhodnej na cestování a já říkám že je to uplně jedno. U nás v práci je kluk kterej tvrdí že Skútr není motorka, ale to není důležité a vlastní nějakou litrovou Japonskou silničku a ten když jel na vejlet do Itálie tak říkal že v Alpách ta motorka vůbec nejede jak tam není vzduch, potom mám kamaráda ( nějakej Jindra Musil) kterej jezdí na Stadionu a loni byl v Turecku a letos jsem našel kluka co nikdy nejel na motorce, koupil si Kymco 50ccm 4T ani nevyndal restrikce a vyrazil s tím na 5 tejdnů do Portugalska. Takže jezdit a cestovat se dá na čemkoliv a důležité je jak to má kdo nastavené v hlavě, někomu začíná dovolená tím že sebou flákne na pláž u moře a někomu že nastartuje a nebo se pokusí nastartovat svůj stroj. Na pomalém stroji toho člověk vidí mnohem víc, já jsem majitel dvou strojů 200ccm/50ccm a moje sestra žije cca 40km ode mě a když jsem jí jel navštívit tak jsem bral vždy tu dvoustovku, letos na jaře jsem tam zase jel a ouha dvoustovka nepojízdná ( ložiska v převodech KO) tak jsem val tu padinu a jel úplně stejnou trasu jako vždy a koukal jak blázen a všímal si věcí kterejch si na tom větším skůtru nevšimnu, prostě při pomalé jízdě má člověk víc času se kochat.
20 pro 2019, 09:50
Súhlas, ako napr. tento sa vyškrábal na Grossglockner
https://youtu.be/oBL169_EWJoAlebo tento na Passo Dello Stelvio.
20 pro 2019, 18:16
Ešte ak môžem k tým vodičákom,tak tie staré čo mám ešte ja, platia do 2023.Profi vodičák od C vyššie je obmedzený max na 5 rokov a ešte tých 5rokov obmedzuje platnosť psychotestov,kvalifikačnej karty vodiča a lekárskej prehliadky.