to Zbynak:
Chladič nezakrývým a přes první dílek mi to nejde ani v letě. Nechávám práci na termostatu jestli tam vůbec nějaký je
Bahnak píše:to sollik
Na Leada je vyzkoušený zakrýt chlazení ustřiženým spodkem od PET flašky s vystřiženou výsečí. Když tam dáš dvě s vekou výsečí tak můžeš plynule regulovat
KYBLOS píše:Tak já sem u Atlantisu taky kolikrát používal nakopávačku. To když třeba skútr delší dobu stál, nebo když prostě baterka už byla tolik vybitá, že neotočila startérem. Nechápu jak někdo může napsat, že to bere jako zbytečnost. U malého scoota mi to přijde jako hodně dobrá věc, páč kdybych na něm chtěl jet do práce, měl vybitou baterku a neměl možnost to nakopnout nožní pákou, tak bych to nejspíš do práce nestihl. Nemám totiž auto tam, kde parkuju scoota, takže bych to nemohl nakopnout ani přes kabely, takže bych musel scoota zase pěkně uklidit a mazat zpátky domů pro auto. No někdy v 5:15 se mi opravdu takhle poletovat moc nechce. Navíc volat do práce, že to nestíhám apod. Takových krizových situací samo může nastat víc, než zrovna tahle s odjezdem do práce atd... Prostě u malýho scoota vidím nakopávačku jako velmi dobrou záchranu, když baterka selže.
hagrid píše:Včera i dneska jsem pozoroval jednoho, jak se tu /Tábor/ prohání na nějaký číně Měl kliku, silnice je mokrá, ale ve stínu je břečka...no, měl sem cuky vyjet, ale když to mám tak krásně umyté a uložené....přešlo mě to
vandist píše:KYBLOS píše:Tak já sem u Atlantisu taky kolikrát používal nakopávačku. To když třeba skútr delší dobu stál, nebo když prostě baterka už byla tolik vybitá, že neotočila startérem. Nechápu jak někdo může napsat, že to bere jako zbytečnost. U malého scoota mi to přijde jako hodně dobrá věc, páč kdybych na něm chtěl jet do práce, měl vybitou baterku a neměl možnost to nakopnout nožní pákou, tak bych to nejspíš do práce nestihl. Nemám totiž auto tam, kde parkuju scoota, takže bych to nemohl nakopnout ani přes kabely, takže bych musel scoota zase pěkně uklidit a mazat zpátky domů pro auto. No někdy v 5:15 se mi opravdu takhle poletovat moc nechce. Navíc volat do práce, že to nestíhám apod. Takových krizových situací samo může nastat víc, než zrovna tahle s odjezdem do práce atd... Prostě u malýho scoota vidím nakopávačku jako velmi dobrou záchranu, když baterka selže.
Tento problém přesně mám (peugeot V clik 50) byl delší dobu v garáži při docela chladném počasí a od té doby i když ujedu 26 km tak se baterka nestačí dobít na to abych to pak po zdechnutí nastartoval přes baterku...Mam tam gelovku tak nevim jestli resit nabijecku nebo se na to vy.. a hold pres zimu nakopavat noznim starterem....dik za odpoved.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků