Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
18 dub 2010, 20:47
AHojky chtel bych se zeptat jaky ma vliv na vykon cestovni plexi. Poridil jsem si Atlantic 200 (ala NUNU vozitko timto ji zdravim), ale nejak se mi nezda vykon, jelikoz na rovince udelam 100, kdyz je trochu delsi rozjede se na 110, ale citim, ze se uz trapi. jakmile se zacne zvedat kopec klesne mi rychlost na 90. Je mozne ze by nahore uz ovlivnovalo maximalku to velke cestovni plexi? v TP je max. 130, ale mne se max, zadarilo 120 a to z kopce o dost velkym sklonu a delce asi 1km
18 dub 2010, 20:54
To bude problem spis nekde jinde...
Moto je zkontrolovane? Valecky, spojka, remen?
18 dub 2010, 21:03
no ja do toho moc nevidim, ale moto udrzoval Marios a tvrdi, ze je vse v poradku, variator je tam J Costa, takze valecky asi nejsou. Moto zrychluje dobre do cca 60, pak se to zpomali ale jde jeste do 90 jakztakz a dal uz se mu na rovince moc nechce... chapu ze jsem si koupil jen 200 , ale myslel jsem si, ze se stim cca 110 da jet porad.
18 dub 2010, 21:13
a je to tu
chce to ešte väčšie plexi a jazdiť len po vetre..Kolumbus sa tak dostal až do Ameriky
18 dub 2010, 21:17
takze mam prekontrolovat u nekoho tu membranu v karbeci, nebo sehnat vetsi kosatku na vitr??
18 dub 2010, 21:24
Zkusit to muzes, jestli tam nekde neni problem...
Ale 100km/h u 200ccm se mi zda malo...mam 250 a cestovka bude 120km/h, kdyz pojedu svizneji...
V J-Coste jsou spalicky...do toho varce moc nevidim, takze tezko rict, jak se to chova, kdyz jsou sjety...
18 dub 2010, 21:28
no neco s tim budu muset udelat... Neznate nekoho na Severu cech na koho bych se mohl obratit??? je to neprijemny, kdyz se to rozjede na 100 a auto co prede mnou jede 80 mne zbrzdi, protoze se skutr neciti na to ho predjet...
18 dub 2010, 23:38
K té původní otázce ti můžu říct jen tolik, že turistické plexi u těchto malých obsahů má na maximálku dost zásadní vliv. Sám často střídám originální s turistickým, takže vím co říkám, rozdíl je 10 km/h. S origošem jezdím max. 110 - 120 a s turistickým 100 až 110 tachometrových po rovině. Obsah 180ccm, karburátor, větší tryska, laďák, J.Costa a moje maličkost
95kg
19 dub 2010, 08:40
Na vyzkoušení zkus sundat plexi a projet to. Na to asi ani nepotřebuješ mechanika a odpověď na Tvou otázku dostaneš
Na druhou stranu si myslím, že vliv to rozhodně má. Jen nedokážu posoudit jak moc ve Tvém obsahu.
19 dub 2010, 09:15
Bohuzel musim potvrdit slova mirsila a za sebe dodavam - mam Atlantica 250, origo plexi max 130 z kopce 140, turist 120 z kopce o fous vic a spotřeba dlouhodobě + 0,4 l. Aerodynamika at chcete nebo nechcete, funguje...
19 dub 2010, 12:44
8steve: Pekna teorie, praxe je ovsem nekde jinde, staci zkusit...
19 dub 2010, 13:12
Já jsem měl na dvoustovce taky cestovní plégo ( říkali mu Windsurfing )a bylo mi celkem jedno, jestli to jede míň nebo víc. Podstatné bylo to, že jsem byl za plexisklem jako v pokojíčku a to i za deště.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
Mojda dne 19 dub 2010, 14:23, celkově upraveno 1
19 dub 2010, 13:45
Tak o komfortu nemusime diskutovat, to je jasny prinos. Ja jen rikam, ze změna je znát a pozna se to prave pri vyssich rychlostech, kolem kila a extremne je to znat kdyz fouka nejakej zásadni vitr...
19 dub 2010, 20:30
No tak o vikendu zkusim sundat cestovni plexi a dam vedet jak to dopadlo...
24 dub 2010, 19:30
Já bych řekl, že výkony, které popisuješ, odpovídají obsahu 125. Plexi samozřejmě vliv na výkon má. Záleží na rozdílu velikostí a také na výkonu motoru. Samozřejmě, že 250ka to pocítí mnohem méně než 125ka. Já jsem dneska sundal velké "zimní" plexi a hmed to bylo znát na rychlosti. Ten rozdíl je někde mezi 10 - 15 km/h. Tvar plexiskla hraje také značnou roli. Bohužel na mém Yagerovi je více "nastojato" tak má mnohem větší odpor než já v motobundě.