Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
13 kvě 2010, 20:26
no to bych rekl ze je spravne, ale mne se pri jizde drzi uplne dole... je pravda ze 10stupnu vzduch neni moc .. ale kdyby chodil dobre a zahral se na miste na tu teplotu jak se zveda uz by nemel pri jizde opek klesnout... alespon si myslim.. termostat by to uz nemel pustit opet dolu..
13 kvě 2010, 20:28
Nezlobi ti cidlo teploty?
13 kvě 2010, 20:35
já mám uplně stejnej problém, vůbec se to nezahřívá, vždycky jsem myslel že ej za tím thermostat ale teď ho mám venku a zkoušel jsem ho a normálně otvírá a zavírá při nahřátí...asi budu muset zacpat sání na chladiči
13 kvě 2010, 21:42
asi to budu muset zkusit nekdy vice do kopce, nebo az bude tepleji
13 kvě 2010, 22:30
Když jsem jezdil v zimě (v únoru, lehce pod 10°C) tak jsem měl také problém s ohřevem motoru. Ani po 40 km ! se motor neohřál na víc jednu třetinu stupnice. Bylo to znát i na spotřebě, šla o víc něž 0,5l nahoru. Protože jsem se od dovozce dozvěděl, že výrobce považuje teplotu pod 15°C za extrémní zimu, tak jsem usoudil že skútr je navržen tak aby přežil 40°C letní vedra a v našich jarních a podzimních teplotách je prostě přechlazený. Použil jsem tedy řešení, které se používalo u starých aut a zakryl jsem cca 3/4 chladiče. Prostě jsem izolepou přelepil 3/4 otvorů před chladičem, takže v případě potřeby to bez problémů rychle odstraním. Mám to na skútru dosud a předpokládám, že dokud nebude přes den nad 25°C tak to nebude nutné sundavat.
Termostat totiž sice normálně otvírá chladicí okruh až při dosažení správné teploty, ale každý termostat má v sobě otvor který zajišťuje minimální cirkulaci vody skrz chladič i v zavřeném stavu. Zjevně ale mají malé skútry tak dimenzované chlazení, že je i tento malý průtok dokáže v kombinaci s chlazením vzduchem proudícím kolem motoru ochladit tak, že se za nízkých teplot prostě pořádně neohřejí.