Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
01 dub 2009, 21:20
To proturovani u restaurace se nas asi netika ze.Jinak zajimave.
02 dub 2009, 08:21
jo jo už je hotovo a má za sebou i malou zkušební jízdu...už se jen čeká až dá prachy a odveze si jí
no já bych to spíš dělil na 2T a 4T motory.U 2T je zahřívání na stojánku více méně zbytečný jelikož mažeš směsí z karbcu tudíž mažeš hned nehledě na to ,že se směsí ten motor tak trochu chladí takže proč zahřívat,že.U 4T i plný syntetice trvá hruba 15 vteřin než kompletně promaže celej motor a i pak mu to chce dát trochu čas na ohřáti oleje.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 07 led 2014, 03:31, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
27 kvě 2009, 10:29
Zdarec, já zahřívám cca 2-3 minutky. Nastartuju a nasadím rukavice, helmu.... Pak se pozvolna rozjedu, než se skůtřík dostatečně prohřeje a pak už frčím naplno. Prý to pozvolné zahřátí pomalou jízdou dělá dobře i variátoru.........
12 čer 2009, 13:04
u 2T motoru se nedoporucuje zahrivat moc dlouho, olej ma teplotu vzplanuti cca 110 stupnu,, do doby nez se motor neprohreje na volnobeh vetsinou nikdy, se vetsi cast oleje nespali a zanasi se svicka, kanaly, vejfuk. takze nastartovat pockat az vypne sytic a s citem vyrazit.
06 srp 2009, 21:14
Cus! mam to novy takze to nechci trapit a i pri teplotach nad 12 stupnu tomu dam tak 5 minut a pak prvni 3 km jedu tak 20 - 30 km\h. Je to asi kravina a zbytecny, ale mam myho milacka rad a nechci ho k***a trapit
06 srp 2009, 21:26
Delsi ohrivani na stojanu nedoporucuje ani vyrobce. Nejlepsi je skutra nastarovat a prvni cca 3 km odjet na nizsi otacky. Motor je daleko lip mazan nez na volnobeh a take nedochazi k nadmernemu ohrivani svodu. Nemyslim, ze nekdo z nas vyrazi na cesty v minusovych teplotach
06 srp 2009, 21:52
od vecera
07 srp 2009, 12:01
Zrovna dnes jsem si to taky stopnul,abych to s váma porovnal.Vytlačím maxe z garáže,nastartuju ho,zamknu garáž,hodím bágl pod sedačku,nasadim rukavice a helmu a frčím.Trvá mi to cca 2 minuty a ručička teploty chled.kapaliny je v tuto chvíli již ve čtvrtce optimální teploty.Pak projíždím městem piánko,pomalu zahřívám a zhruba po 5km je teplota tam kde má být.V tu chvíli se akorát napojuju na dálniční přivaděč před Plzní a tam už to svištím kolem 100km/h.Tenhle týden ráno kolem 6 hod bývá tak kolem 12¨C venkovní tepl.
10 srp 2009, 15:32
Dnes vyšel na motorkářích článek, kde je k tomuto tématu něco málo napsané
10 srp 2009, 16:45
Cely clanek najdete
zdeNemůžem jet, ohřívám
Kdo si sedne do auta, zapne motor a čeká několik minut než vyjede? Motorka v tomto není ničím jiným. Už ve starých příručkách byla věta “motocykl zahříváme klidnou jízdou“, nikoliv „Nastartujte a běžte na kafe“. Samozřejmě studený motor nemůžeme hned využívat na maximum, ale nemá žádný smysl nechat ho běžet na stojánku.(prevzato
http://www.motorkari.cz)
Myslim, ze to jen potvrzuje co jsem psal vyse
10 srp 2009, 21:19
Jj
10 srp 2009, 21:28
S tím zahřívání .... na motorkari.cz je pod tím docela pěkná debata.
Ono záleží hlavně na konstrukci jakým je mazání motoru provedeno a tedy na doporučení výrobce a také skútr je v zásadě celoroční stroj a kdo teda vystrká skútr v zimě a hned jede no nic moc.
Myslim take, ze v tedebate byl casty nazor vystrkam - nasadim rukavice zavru vrata a pred tim jeste natocim motorku a ty ukony mezitim to je prave tech par minut.
10 srp 2009, 21:49
At je to motorka jaka chce, vzdy je lepsi se odcourat mensi rychlosti nez to nechat nastartovane na stojanu. A to predevsim k vuli mazani a chlazeni. Takze to vyjde na stejno. Ja nastartuji a odjizdim, coz je nejakych cca 10 sekund a ne minut. Nemyslim ze nekdo z nas jezdi v minusovych tepltach, ale i tak motorku mam v teple garazi.
10 srp 2009, 21:59
Muj nazor na to to tema je,ze nejhorsi co muzete motoru udelat je nastartovat a do deseti sekund odjet.