Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
16 zář 2008, 16:04
prostě to musí vydržet. jinak je to na ho..... B) vzhledem k tomu, jáký kapky jsem dával kapky motoru u Hondy Civic a ani nežral olej, tak to prostě musí vydržet. Olej měním, když je to studený, tak to nehoním, ale abych ho přikrejval dečkou, tak to teda ne. Leda mu poskytnu teplé slovo
16 zář 2008, 18:00
[quote=8steve][quote=Roman ST1]8steve : je pravda, že to nejdéle trvá když je opravdu chladno, jinak když je venku teplo, tak nastartuju a za 3min. než nandám helmu, rukavice, tak vyrážím.
Myslíte, že může být problém v automatickém sytiči? Protože když přidám, tak se tu dusí, když je to na stojanu a párkrát přidám, tak pak v pohodě.[/quote]
Ja bych to problemem nenazival, proste je to studeny, tak diky sytici jde do motoru bohatsi smes, takova, jaka je idealni pro studeny motor...pridanim plynu ten pomer rozhodis a dusi se to. Je to vlastnost a pokud to trva jen par minut, rekl bych max 3 - 5min (podle teploty), tak je to uplne ok..[/quote]
jj, já to neřeším, jen mě zajímalo jak to máte ostatní. Mě většinou těch 5-8min. nezabije :cyclops:
16 zář 2008, 19:02
ja to vidim jinak ohrivam dokut mi nenabehnou aspon dve pole na budiku a pak pozvolne hahrivam az na plnou teplotu motoru a az pak to vezmu za drzku.
16 zář 2008, 19:04
Nechat trochu motor prohrat neni samoucelne ... u bezneho skutru staci 2 min a potom po rozjezdu nez ma motor provozni teplotu na 75% plynu. V zime pod 10 C i 5 min - tady hrozi priduseni motoru. Jde o to ze vzduch ma po startu v motoru nizkou teplotu a hmotnostne ho tam jde take vic. Pokud je motor ohraty a v idelnim pripade ma motor vstrikovani, tak v zime je trochu vic vykonejsi.
Hlavnim duvodem pro tohle doporuceni je, ze se musi vytvorit mezny mazaci film mezi valcem a pistnimi krouzky. Kdo nechce mit poskrabany valec, tak to udela.
Nekdo to tady psal ... nastartuju a resim rukavice a helmu atd.
16 zář 2008, 20:01
Já to dělám jako janon. Vytáhnu skútra z kůlny, nastartuji, nasadím si helmu, rukavice a jedu.
16 zář 2008, 22:17
Jak píše steve ... prohřát jízdou . Zkrátka vytáhnu Buráka z garáže , nastartuji , nasadím helmu a jedu ... chvíli jedu zvolna , trochu ho šetřím , ale abych stál a čekal byť jen minutku , tak to ne ... ihned po nastartování , i za nízkých teplot reaguje na plyn dobře , necuká , nedusí se ... chce si to s tím pohrát a poladit . Stejně tak fungovala i Máňa ...
16 zář 2008, 22:26
taky tak jsem to delaval s aprilkou.nastartoval vyjel z garaze pred vrata (ne po zadnim
jak by hned nekteri musely) a cestou do garaze uz je zapnuta bunda, po zavreni garaze uz rvu na burynu kyblik a nez dojdu k aprilce zaviram za sebou vrata i s nasazenyma rukavicema a odjizdim klidnym startem a asi po 5ti km uz jedu predpisove 80kou a dal to nemusim komentovat.
16 zář 2008, 22:46
OT...jsem byl v neděli ve Slavonicích a koukal jsem že před barákem ti stál odpoledne novej stroj ...
16 zář 2008, 22:55
Nizsi objem, rekneme 125 v kombinaci s vysokymi otackami umocnuji pozadavek na prohrati motoru bez jakekoliv zateze a to jak v lete, tak i v zime.
Neni zrovna idealni nastartovat a vyrazit a prohrivat jizdou. Neco jineho je bezne auto a neco jineho je vysokootackovy stroj. Oporebeni hroi napr. na oku ojnice, pistni cep, panve loziska klikove hridele a i valec.
Myslim ze dve az pet minut nikoho nezabijou. Taky co znam lidi co maj normalni masiny, tak neznam nikoho kdo by to natocil hupsnul na to a jel.
17 zář 2008, 08:24
[quote=ohka]Já to dělám jako janon. Vytáhnu skútra z kůlny, nastartuji, nasadím si helmu, rukavice a jedu. [/quote]
ze začátku trochu šetřim motor B) ale že mám ohřáto na provozní teplotu poznám podle zbarvení kolena výfuku (taková tmavě modrá) Vědšinou to do další cesty stjně pořádně nevychladne
17 zář 2008, 10:12
zahřívání?co to je
sednu a jedu.těch 800 za výbrus jednou za 4 roky mě nezabije
B)
17 zář 2008, 11:18
výbrus je tak levný?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 07 led 2014, 03:23, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
17 zář 2008, 12:34
[quote=Neos50]zahřívání?co to je
sednu a jedu.těch 800 za výbrus jednou za 4 roky mě nezabije
B)[/quote]
no 4 roky stejnou herku snad mít nebudu
a nějakej škrkanec ve válci stejně nepoznáš.....bo neni vidět :cyclops:
17 zář 2008, 13:41
[quote=novaka] Taky co znam lidi co maj normalni masiny, tak neznam nikoho kdo by to natocil hupsnul na to a jel.
[/quote]
On taky jednoválcová stopětadváca ( např. ) je zahřátá o poznání dřív než čtyřválcovej litr ...
Olej se dostane do všech potřebných míst prakticky ihned , takže nevidím jedinej důvod proč čekat , není na co ...
17 zář 2008, 13:46
Vsak take pisu 2 minuty nikoho nezabijou. A kdo chce riskovat problemy okolo ojnice atd. a valce viz. muj predchozi prispevek, tak proc ne.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 07 led 2014, 03:23, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku