Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
13 srp 2007, 11:50
Taxem objevil tohodle skutrika. Je to sqelej dizajn. Ma snim nekdo zkusenosti, jak funguje to predni odpruzeni? V Cesku jich asi moc nelita
Me se libi moc, bral bych tu nejsilnejsi verzi (dvacet koniku) :rolleyes:
Naposledy upravil
LOBO dne 13 srp 2007, 12:44, celkově upraveno 1
13 srp 2007, 18:19
no,stroje sou to pěkný,ale trošku problémek s dílama.fabrika totiž už neexistuje.a mimochodem to přední jednostraný uložení bejvá dost často KO a když se sežene nový tak stojí jako ojetej skutrik
13 srp 2007, 18:23
respektive fakrika snad existuje,ale nejaká sekce skutru prej skrachovala ,bo co B)
14 srp 2007, 06:55
Opravdu sqělá mašina, ale pryč od ní s tim ulložením a řízením má Snegg naprostou pravdu bratranec ho koupil s vyklachtanym tisícihranem na řízení s doměnkou, že to přeci nebude problém vyměnit.A za celou sezonu si nezajezdil bo ho nesehnal.A vyrobit ho jen tak taky neni pr...., nakonec ho buchnul.Díly jsou fakt zásek.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 27 bře 2013, 17:24, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
14 srp 2007, 14:40
musím jen souhlasit, krasavec, ale ty díly
15 srp 2007, 20:22
Njo, tak do nej nepudu, ale za srdce me vzal
28 kvě 2009, 21:50
Už mám druhýho Italjeta, ani u jednoho nebyl s přední kyvkou problém. Naopak je to bezproblémový, nikam to netáhne, peugeot to má řešený podobně, ale má s tím problém. Italjety mají spíš sportovnější charakter, první byl Formula 70kit od Malossi, jezdila 110 a teď mam Dragstar180 - jede 120 (válečky 10,5g). S dílama je to podle modelu, každej model má jinej motor a jinak je spousta těchhle skůtrů bez papírů třeba na Slovensku, takže koupit jeden na díly. Fabrika zase funguje, ze skůtrů prodávaj Dragstery, teď už jen ze čtyřtaktama. Můžu ale doporučit, nadčasový stroje, jak design, tak technika.
28 kvě 2009, 22:10
No nevidim jedinej duvod, proc Itajlet dela(l) tydle sesmoleny vidlice. Kdyby aspon to rameno nebylo pevny, jenze ono je pevny a u kola je kloub s manzetou, takze se hejbe jen kolo. Je ale pravda, ze treba oproti Peugeotu Speedfight suprove drzi smer...
Koupila to naka indicka firma... na
http://www.italjet.com maj furt dragstera... Ale s dilama je naramnej problem - hlavne plasty atd. Motor je Morini ( u me v TP Motorini Franco Motori
), takze na to dily jsou.
28 kvě 2009, 23:11
Správně výrobce skončil, ale možná vezme díly někdo od indie, možná čína...
Viceňa
08 črc 2009, 21:27
Nevim, nevim, ale vypada to, ze Italjet dela zase dily. Sice za nehorazny prachy, ale dela. Mimochodem uz se zase vyrabej skutry.
http://italjet.co.uk/Maxik by Italjet:
Italjet Marco Polo 400
06 zář 2009, 11:13
Hm, koukam, ze Italjet tak dlouho zkousel novinky, ojedinelosti atp. az zkrachoval. Mimo ty divny vidlice atp. meli prvni 3-kolovej skutr.
http://www.youtube.com/watch?v=P0m7o4yt0Sg kastle je mimochodem z Italjet Jet-Set, kterej se vyrabi i dnes.
Prodava se i CR. Se dvema kolama teda.
06 zář 2009, 14:34
No ja jen ze tohle same se prodava pod znackou
SACHS Quattrocento 400 a vyrabi se to na Tchaiwanu
06 zář 2009, 16:16
No jo, to je Italjet MarcoPolo. ALe nevim jsetli se vubec prodava.
06 zář 2009, 17:35
Ja bych rekl, ze to je typicky priklad jak vyrobce z Ciny zamerne mate kupujiciho. Kazdopadne tento skutr ma pouze jednoho vyrobce a ten je na Tchaiwanu.