No tak to je pecka. Nevim, proc by se Italjet poustel do neceho takovyhleho navic, kdyz zkrachoval. Mimochodem ta trojkolka pracuje na uplne jinem systemu nez Piaggio a Gilera. U Italjetu jsou predni kola furt svisly a hejbe se kastle nad tim + zadni kolo.
No ja doposud mluvil o skutru co je na obrazku a ma dve kola. U te trikolky je podle mne stejny princip, ktery pouziva Piaggio a Gilera. Rozdil tam zadny nevidim.
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)
Re: italjetdragster
07 zář 2009, 19:19
Řekl bych, že ono tam z toho původního Italjetu asi nic nezbylo. Prostě Indové koupily za pár babek hlavně jméno a teď toho využívají. Tahají skutry z Tchaiwanu, lepí nálepky a vydělávají na pověsti značky Italjet......Ona už je stejně mrtvá, takže když ten busines za pár let krachne, tak na tom aspoň pár lidí vydělalo. Bohužel pohřbí i naděje na znovuoživení jména Italjet.
Ty jsi to jeste nepochopil? Takze jeste jednou. Odmysli si ty polepy a vidis stale stejny skutr, ktery je vyraben v Cine Je to jediny vyrobce a zadny jiny neni. Koupit si ho muzes treba zde za 99 000,-
ano, byl jsem konkrétně v číně a sledoval jak probíhá schvalování do provozu, tam prostě nic podobného neexistuje. pokud to zboží najde kupce tak není třeba schvalování. ničeho, ať už na silnice nebo na jakékoliv zboží