Ciao

Možná šlo o jak nastartovat skútr když baterka "odešla", tj. ne že není fyzicky ve skútru, ale nedává dostatečný proud na nastartování

.
Pak jsou 2 možnosti:
a) baterku dobít - jde-li to
b) použít startovací kabely
+ ještě mě - čistě teoreticky - napadá,

ale - viz výše popsané proudové rázy a napěťové špičky - nevím co by to udělalo, takže já osobně bych neexperimentoval

:
c) vybitou baterku odpojit/vyndat, připojit/vložit nabitou půjčenou, na tu nastartovat a pak ji bez vypnutí motoru "vrátit", dát zpět svojí vybitou a tu dobít ve skútru
Takže elektrikáři: jaké jsou reálné, tj. skútr-nepoškozující alternativy
_tmax.gif
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Raději o 1/2 hodiny déle, než o 20 let dříve.
Richijan je nick, křtěný jsem Richard Jan, kamarádi mi říkaj Richi, mailové adresy mám rischa@...., oslovení Ríšo nesnáším ;-[