Richijan píše:Takže elektrikáři: jaké jsou reálné, tj. skútrnepoškozující alternativy
Jsem elektrikář. Jediná přijatelná alternativa je sockou dojet do kšeftu pro baterku případně objednat eshopem a pěšky pro ni dojít na poštu, baterku vyměnit kus za kus a užívat si vědomí, že jsem zase nic nezk.rvil.
Systém je navrhován tak, že vyžaduje přítomnost všech prvků a čeká se od nich, že jsou funkční. Samozřejmě je baterka zahrnuta jako solidní stabilizátor napětí s nízkým vnitřním odporem, schopným hladit lumpárny okolních přístrojů (aleternátor a tak), i VN cívka či CDI očekává, že má na vstupu zdroj s nízkým vnitřním odporem a "opírá" se o něj. Bez něj špičky špičky špičky. Naše výrobky do aut jsou proto prolezlé přepěťovými ochranami (pomalé varistory a rychlé transily), na takových trambusech Š706 přesto umíme odejít, na nových DAFech si fungujeme jako v bavlnce...