05 říj 2009, 14:58
05 říj 2009, 15:30
06 říj 2009, 22:43
06 říj 2009, 23:06
07 říj 2009, 06:55
Vitas píše:Tom_F: Simson byli vychodni nemci pokud se nepletu.
07 říj 2009, 09:41
07 říj 2009, 09:50
07 říj 2009, 10:05
jel.en píše:otázkou je vždycky cena... Jawa 555 je Česko-Čínská produkce alá jak píšeš.A jak se na to dívaj zákazníci?
07 říj 2009, 10:53
07 říj 2009, 11:48
07 říj 2009, 11:53
07 říj 2009, 11:58
07 říj 2009, 12:02
jel.en píše:Já bych zanechal nostalgickejch vzpomínek na to co bejvalo Prostě si přiznejme že Jawa jako taková je mrtvá značka.Je to škoda protože to byl tradiční výrobce motorek.Udělat motorku horší kvality nejni zas až takovej problém.Jenže dostat jí až na trh to chce peníze. A Když firma nemá pomalu ani na vejplaty tak logicky nebude mít ani na vývoj.Podle toho taky Jawa vypadá
Dnešní motorky i scooty jsou už na takové úrovni že je potřeba hóóódně dobrej nápad a vyspělou technologii výroby (přesnost zpracování,odlitků,elektroniky...) A to bohužel něco stojí.Takže můj názor je že pokud by Jawa měla přežít, musí jí koupit nějakej silnej investor kterej má zájem o udržení tradiční značky(jako před lety vw škodovku), nebo sama Jawa musí přijít na trh s něčim novim, neokoukanym a pokud možno převratnym.
Pavle je hezký že studenti VŠ nakreslej koncept na papír, ale nikdo už to nedotáhne do konceptu kterej by šel vůbec vyrobyt.Ono je to totiž ve většině případů téměř nemožný
Co se týče scootů.Pokud se sem budou dodávat střepy za 16000,- je někdo, kdo se pokusí udělat "domácí scoot" bez šance.Výrobnim nákladem se pod 20000,- nedostane ani kdyby to dělal v garáži po večerech
07 říj 2009, 12:58
07 říj 2009, 14:15