od Mr.Voza » 28 úno 2014, 15:40
rebel245: Tyjo, to toho skůtra místo stavění na boční stojánek pokládáš na bok rovnou na zem, že se ti dostane sací koš nad hladinu oleje a přestane to mazat, ne?
Vem si případ, že jedeš do hodně prudkýho, nebo z hodně prudkýho kopce. To ti hne s hladinou oleje ještě víc, nebo minimálně stejně tak, jako když to postavíš na boční stojan. Nebo když zvedneš moto na zadní a kus po něm jedeš – to ti hne s hladinou oleje ještě víc. Za předpokladu, že máš dostatek oleje je ale blbost, aby se ti sací koš dostal nad hladinu oleje a přestel cucat olej. Tohle jsou sice případy, kdy se většina oleje v motoru přesune dopředu nebo dozadu, v případě postavení na boční stojan se ti olej v motoru přesune na bok, ale nikdy ne tolik, aby to přestalo mazat.
Uvědom si, že sací koš máš až na dně motoru a hladina oleje je hodně nad ním – v tomhle ohledu motor nějakej náklon bez problému snese a že motor přestane mazat při tak malým náklonu, jako je na bočním stojanu, to bych se vůbec nebál.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP