Jsem rád, že se diskuze rozjela a postujete tolik zkušeností a názorů. Já za něco přes týden každodenního ježdění do práce získal taky nějaké ty zkušenosti, i když samozřejmě je to pořád málo. Asi jsem to nezmiňoval, ale na skútru ani na ničem se dvěma koly kromě kola
jsem předtím v životě neseděl. Pravda je, jak tu někdo zmínil, že semafory jsou i na mojí trase opravdu snad každejch 300m. Takže většinu cesty nevyvinu rychlost ani těch 50km/h. Akorát v tunelu městskýho okruhu jedu tachometrových 80,- jinak takové kodrcání. Takže taky si nemyslim subjektivně, že bych to měl nějak extra hrotit s oblečenim. Ale je fakt, že nějakej armor na kolena apod. bych bral. Teprve včera jsem se odvážil, jako všichni ostatní skútristi okolo, v zácpách jet prostředkem mezi jízdními pruhy co nejdál to jde. Předtim jsem se bál, že se nevlezu, ale je to v pohodě a opravdu je to zásadní zrychlení cesty. Výkon skútru se mi nejdřív zdál brutus, teď už se mi zdá malej
Prostě klasika. Párkrát pršelo, tak jsem jel i na mokru, velice opatrně. Nikde ani náznak uklouznutí, ani na kolejích a kostkách.
Jediný co mi z novejch zážitků moc nesedne je, že musim čuchat naplno výfukový plyny. Vim, že je to normální a nedá se to nijak řešit, ale jak jsem byl zvyklej z auta, tak jsem si vůbec neuvědomoval jakej to je smrad, když neni člověk krytej plechem a sklama okolo. Paradoxně docela dost smradu vytvářim i já sám. Když stojim na světlech tak to vítr roznese tak nějak všude kolem mě, nejen za mě, jak jsem si bláhově myslel. No však to všichni znáte, proč to vůbec píšu.
Ve výbavě jsem nijak zatim nepokročil, jezdim v kožichu ala Leoš Mareš a je mi fajn. Rukavice, helma to je jasný. Je to ovšem asi tim, že je docela teplo. A prý ještě do konce listopadu bude. Spíš zatim řešim různý technický nedostatky ojetého skútru.