HonzaR píše:Putin píše:K těm přechodum, tramvajovejm kolejim nebo třeba i loužim - je lepší je přejíždět pod plynem nebo bez plynu? Asi blbost ale...
Cokoli klouzavého, platí prakticky stejné zásady, jako na při jízdě kole - najíždět pokud možno kolmo (koleje), pokud je nutný náklon, tak minimální. Raději předem zpomalit, hledat optimální stopu mezi pruhy přechodu a víky kanálů. Bestie klouzavý jsou i čáry dehtu, po správkách prasklin, anebo plošné správky silnic zasypané šotolinou. Nemluvě o vlhkém listí v zatáčkách v tuto dobu...
tydeet píše:to putin: Za sebe Ti můžu napsat, že na skůtru jezdím skoro 15 let, najeto mám cca 35 tisíc km a motorkářský hadry nemám ... i dneska jsem v práci na skůtru v normálním oblečení a vzhledem k tomu, že přejíždím jen 5 kilometrů, nestačím ani prochladnout. Jezdím celoročně, vynechávám sníh a náledí, zimní pneu nemám. Takže dá se, akorát až jednou spadnu, tak to bude stát za to ... zatím jsem to vždy ustál. Jen mimochodem, viděli jste někdy třeba v Itálii skůtraře v motohadrech? Mám pocit, že by tam byl za exota ... Takže v létě kraťasy, v zimě nabalit jak na lyže a nepadat!!!!
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků