Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
28 srp 2014, 14:54
Angel : Protože 100 a více oktanové palivo je údajně tak "vyšperkované" všemi možnými přísadami a aditivy na takovýchto a samozřejmě jiných dalších bázích.
Kocur byl rychlejší : to s tím žraním olova se již konat nebude, nejsme v roce 85' a to klasické olovo co se přidávalo je již zakázané.
28 srp 2014, 15:00
Aha, ted už to chápu.. Nejde teda vyloženě o Pb v původní škodlivé formě.. No mě to bylo divný.. Musim na vzduch..Leze mi to tady v práci na mozek
VIF aditiva vyhrála nějaké testy. Sám do nafty VIF používám. Mohu potvrdit přízvnivý vliv na chod mého 1,5Dci motoru (menší vibrace, lepší start a jde i líp za plynem, a vzadu z tý trubky pod nárazníkem i voní
)
28 srp 2014, 16:39
Takže až se pojede třeba skútršňůra, tak všichni zase budeme žrát olovo.
Já jsem reagoval na název vlákna "olověné aditivum", které moderátor změnil na Aditivum nahrazující vlastnosti olova, což už zní jinak.
28 srp 2014, 20:21
VIF jsem pouzil asi do 10 nadrzi a zadna viditelna a slysitelna zmena se nekonala. Spotreba taky stejna. Zbytek VIFu tedy naleju do nadrze na zimu. V tom vidim jedinny jeho smysl, protoze jinak tankuji aditivovana paliva uz od vyrobcu.
tap-Melius LTE
29 srp 2014, 21:31
Kocure, ty se tady bavíš spíše o tomto :
http://www.zbozi.cz/vyrobek/vif-super-b ... -ac-vf005/Toto používám již čtvrtým rokem do všeho, včetně sekaček a křoviňáků, jsem s tím spokojen, u auta šla spotřeba dolů o 0,5L u motorky to dělá zhruba 0,3L. Někdo tomu nevěří, ale když to teď otestoval i můj guru ze SM Martin Vaculík, kterého znám ještě z dob, kdy měl svůj časopis AutoOjetiny, (proslavil se mimo jiné i 5ti stránkovým elaborátem o motoru 1,2HTP , za což měl trest od Škodovky - zapovězený přístup ke koncernovým novinkám)
Jde o to, že SBA zvyšuje mazivost, jakožto jeden z hlavních parametrů benzínu.
To co se zde ovšem probírá je Benadit a to je jiný výrobek ! viz :
http://www.zbozi.cz/vyrobek/vif-benadit-250ml/
19 črc 2015, 18:29
Trosku ozivim diskusiu o VIF-ku, kedze som si cital rozne nazory o nom. Moje skusenosti su s nim pozitivne, lejem ho uz 3000km podstivo(dokonca vzdy dam trosku viac) a mozem povedat ze oproti obdobiu, kedy som ho nedaval citim dve hlavne zmeny-studeny start motora a nizsia spotreba. Nejdem tu pisat o nizsej hlucnosti a x dalsich veciach co vyrobca uvadza, nic podobne som nepostrehol, i ked to nevylucujem. Avsak studeny start je ozaj lepsi, akoby som vymenil staru baterku za novu a silnejsiu, menej toci a spotreba na mojej majesty 400 isla tiez dole. Neprehupnem sa cez 3,7 v dvoch a nalozeny, alebo ked trosku potaham a idem sam! Najvyssiu spotrebu som zaznamenal 4,5 bez vif, no bezny priemer bol 4-4,1l. Momentalne ak idem ozaj na kochacku a sam je priemer 3,5l. Za toto obdobie neboli menene filtre ani variator, ktore by mohli mat mensi podiel na rozdieloch v spotrebe. Za mna teda mozem plne doporucit, akurat dodam, ze ho pouzivam s 95, samozrejme bez aditiv a ze zmeny neboli badat ihned-priblizne po 1500-2000km som pocitoval zlepsenie.
28 črc 2015, 08:16
Pro toho, kdo stá nevěří veškerým účinkům aditiva Vif SBA, nechť si koupí aktuální číslo Světa Motorů, kde Vaculík s Vifem a ve spolupráci s SGS udělali testy tohoto aditiva přidaného do běžného N95.
Výsledek je zcela zřejmý.
26 lis 2015, 14:01
Olovo přidávám do 50tky 2T + oil. Při spotřebě "chrousta" mě to vychází na roky. Do Prdlavky (Jawa 250) dávám olovo také. Jawa na olovnaty benál jezdila od narození a tak ji ho dopřávám dále. .