Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
Odeslat odpověď

Re: Aditivum nahrazující vlastnosti olova

28 srp 2014, 14:54

Angel : Protože 100 a více oktanové palivo je údajně tak "vyšperkované" všemi možnými přísadami a aditivy na takovýchto a samozřejmě jiných dalších bázích.

Kocur byl rychlejší : to s tím žraním olova se již konat nebude, nejsme v roce 85' a to klasické olovo co se přidávalo je již zakázané.

Re: Aditivum nahrazující vlastnosti olova

28 srp 2014, 15:00

Aha, ted už to chápu.. Nejde teda vyloženě o Pb v původní škodlivé formě.. No mě to bylo divný.. Musim na vzduch..Leze mi to tady v práci na mozek :lol:

VIF aditiva vyhrála nějaké testy. Sám do nafty VIF používám. Mohu potvrdit přízvnivý vliv na chod mého 1,5Dci motoru (menší vibrace, lepší start a jde i líp za plynem, a vzadu z tý trubky pod nárazníkem i voní :mrgreen: )

Re: Aditivum nahrazující vlastnosti olova

28 srp 2014, 16:39

Takže až se pojede třeba skútršňůra, tak všichni zase budeme žrát olovo. :roll:

Já jsem reagoval na název vlákna "olověné aditivum", které moderátor změnil na Aditivum nahrazující vlastnosti olova, což už zní jinak.

Re: Aditivum nahrazující vlastnosti olova

28 srp 2014, 20:21

VIF jsem pouzil asi do 10 nadrzi a zadna viditelna a slysitelna zmena se nekonala. Spotreba taky stejna. Zbytek VIFu tedy naleju do nadrze na zimu. V tom vidim jedinny jeho smysl, protoze jinak tankuji aditivovana paliva uz od vyrobcu.

tap-Melius LTE

Re: Aditivum nahrazující vlastnosti olova

29 srp 2014, 21:31

Kocure, ty se tady bavíš spíše o tomto : http://www.zbozi.cz/vyrobek/vif-super-b ... -ac-vf005/
Toto používám již čtvrtým rokem do všeho, včetně sekaček a křoviňáků, jsem s tím spokojen, u auta šla spotřeba dolů o 0,5L u motorky to dělá zhruba 0,3L. Někdo tomu nevěří, ale když to teď otestoval i můj guru ze SM Martin Vaculík, kterého znám ještě z dob, kdy měl svůj časopis AutoOjetiny, (proslavil se mimo jiné i 5ti stránkovým elaborátem o motoru 1,2HTP , za což měl trest od Škodovky - zapovězený přístup ke koncernovým novinkám)
Jde o to, že SBA zvyšuje mazivost, jakožto jeden z hlavních parametrů benzínu.
To co se zde ovšem probírá je Benadit a to je jiný výrobek ! viz : http://www.zbozi.cz/vyrobek/vif-benadit-250ml/

Re: Aditivum nahrazující vlastnosti olova

19 črc 2015, 18:29

Trosku ozivim diskusiu o VIF-ku, kedze som si cital rozne nazory o nom. Moje skusenosti su s nim pozitivne, lejem ho uz 3000km podstivo(dokonca vzdy dam trosku viac) a mozem povedat ze oproti obdobiu, kedy som ho nedaval citim dve hlavne zmeny-studeny start motora a nizsia spotreba. Nejdem tu pisat o nizsej hlucnosti a x dalsich veciach co vyrobca uvadza, nic podobne som nepostrehol, i ked to nevylucujem. Avsak studeny start je ozaj lepsi, akoby som vymenil staru baterku za novu a silnejsiu, menej toci a spotreba na mojej majesty 400 isla tiez dole. Neprehupnem sa cez 3,7 v dvoch a nalozeny, alebo ked trosku potaham a idem sam! Najvyssiu spotrebu som zaznamenal 4,5 bez vif, no bezny priemer bol 4-4,1l. Momentalne ak idem ozaj na kochacku a sam je priemer 3,5l. Za toto obdobie neboli menene filtre ani variator, ktore by mohli mat mensi podiel na rozdieloch v spotrebe. Za mna teda mozem plne doporucit, akurat dodam, ze ho pouzivam s 95, samozrejme bez aditiv a ze zmeny neboli badat ihned-priblizne po 1500-2000km som pocitoval zlepsenie.

Re: Aditivum nahrazující vlastnosti olova

28 črc 2015, 08:16

Pro toho, kdo stá nevěří veškerým účinkům aditiva Vif SBA, nechť si koupí aktuální číslo Světa Motorů, kde Vaculík s Vifem a ve spolupráci s SGS udělali testy tohoto aditiva přidaného do běžného N95.
Výsledek je zcela zřejmý. :wink:

Re: Aditivum nahrazující vlastnosti olova

26 lis 2015, 14:01

Olovo přidávám do 50tky 2T + oil. Při spotřebě "chrousta" mě to vychází na roky. Do Prdlavky (Jawa 250) dávám olovo také. Jawa na olovnaty benál jezdila od narození a tak ji ho dopřávám dále. .
Odeslat odpověď