Aditivum nahrazující vlastnosti olova

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Re: Aditivum nahrazující vlastnosti olova

Příspěvekod Vratas » 28 srp 2014, 14:54

Angel : Protože 100 a více oktanové palivo je údajně tak "vyšperkované" všemi možnými přísadami a aditivy na takovýchto a samozřejmě jiných dalších bázích.

Kocur byl rychlejší : to s tím žraním olova se již konat nebude, nejsme v roce 85' a to klasické olovo co se přidávalo je již zakázané.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Aditivum nahrazující vlastnosti olova

Příspěvekod angel2904 » 28 srp 2014, 15:00

Aha, ted už to chápu.. Nejde teda vyloženě o Pb v původní škodlivé formě.. No mě to bylo divný.. Musim na vzduch..Leze mi to tady v práci na mozek :lol:

VIF aditiva vyhrála nějaké testy. Sám do nafty VIF používám. Mohu potvrdit přízvnivý vliv na chod mého 1,5Dci motoru (menší vibrace, lepší start a jde i líp za plynem, a vzadu z tý trubky pod nárazníkem i voní :mrgreen: )
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Aditivum nahrazující vlastnosti olova

Příspěvekod fido » 28 srp 2014, 16:39

Takže až se pojede třeba skútršňůra, tak všichni zase budeme žrát olovo. :roll:

Já jsem reagoval na název vlákna "olověné aditivum", které moderátor změnil na Aditivum nahrazující vlastnosti olova, což už zní jinak.
Uživatelský avatar
fido

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 214
Registrován: 11 říj 2009, 15:13
Bydliště: Brandýs nad Labem
Skútr / moto: B 650 K3

Re: Aditivum nahrazující vlastnosti olova

Příspěvekod aldav » 28 srp 2014, 20:21

VIF jsem pouzil asi do 10 nadrzi a zadna viditelna a slysitelna zmena se nekonala. Spotreba taky stejna. Zbytek VIFu tedy naleju do nadrze na zimu. V tom vidim jedinny jeho smysl, protoze jinak tankuji aditivovana paliva uz od vyrobcu.

tap-Melius LTE
Uživatelský avatar
aldav

500+
 
Reputace: 94
Příspěvky: 650
Registrován: 09 zář 2012, 01:19
Bydliště: Brno
Skútr / moto: X-MAX 300/2017/45.000 km, ADV 350/2022/18.000 km
Tuning / úpravy: Rychlé pruhy

Re: Aditivum nahrazující vlastnosti olova

Příspěvekod crhy » 29 srp 2014, 21:31

Kocure, ty se tady bavíš spíše o tomto : http://www.zbozi.cz/vyrobek/vif-super-b ... -ac-vf005/
Toto používám již čtvrtým rokem do všeho, včetně sekaček a křoviňáků, jsem s tím spokojen, u auta šla spotřeba dolů o 0,5L u motorky to dělá zhruba 0,3L. Někdo tomu nevěří, ale když to teď otestoval i můj guru ze SM Martin Vaculík, kterého znám ještě z dob, kdy měl svůj časopis AutoOjetiny, (proslavil se mimo jiné i 5ti stránkovým elaborátem o motoru 1,2HTP , za což měl trest od Škodovky - zapovězený přístup ke koncernovým novinkám)
Jde o to, že SBA zvyšuje mazivost, jakožto jeden z hlavních parametrů benzínu.
To co se zde ovšem probírá je Benadit a to je jiný výrobek ! viz : http://www.zbozi.cz/vyrobek/vif-benadit-250ml/
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Aditivum nahrazující vlastnosti olova

Příspěvekod Pito » 19 črc 2015, 18:29

Trosku ozivim diskusiu o VIF-ku, kedze som si cital rozne nazory o nom. Moje skusenosti su s nim pozitivne, lejem ho uz 3000km podstivo(dokonca vzdy dam trosku viac) a mozem povedat ze oproti obdobiu, kedy som ho nedaval citim dve hlavne zmeny-studeny start motora a nizsia spotreba. Nejdem tu pisat o nizsej hlucnosti a x dalsich veciach co vyrobca uvadza, nic podobne som nepostrehol, i ked to nevylucujem. Avsak studeny start je ozaj lepsi, akoby som vymenil staru baterku za novu a silnejsiu, menej toci a spotreba na mojej majesty 400 isla tiez dole. Neprehupnem sa cez 3,7 v dvoch a nalozeny, alebo ked trosku potaham a idem sam! Najvyssiu spotrebu som zaznamenal 4,5 bez vif, no bezny priemer bol 4-4,1l. Momentalne ak idem ozaj na kochacku a sam je priemer 3,5l. Za toto obdobie neboli menene filtre ani variator, ktore by mohli mat mensi podiel na rozdieloch v spotrebe. Za mna teda mozem plne doporucit, akurat dodam, ze ho pouzivam s 95, samozrejme bez aditiv a ze zmeny neboli badat ihned-priblizne po 1500-2000km som pocitoval zlepsenie.
Lepšie prísť o minútu v živote, ako v minúte o život.

Priemerná spotreba mášenky- 3,6 l/100 km
Uživatelský avatar
Pito

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 11 bře 2015, 18:58
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400

Re: Aditivum nahrazující vlastnosti olova

Příspěvekod crhy » 28 črc 2015, 08:16

Pro toho, kdo stá nevěří veškerým účinkům aditiva Vif SBA, nechť si koupí aktuální číslo Světa Motorů, kde Vaculík s Vifem a ve spolupráci s SGS udělali testy tohoto aditiva přidaného do běžného N95.
Výsledek je zcela zřejmý. :wink:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Aditivum nahrazující vlastnosti olova

Příspěvekod LipaSY » 26 lis 2015, 14:01

Olovo přidávám do 50tky 2T + oil. Při spotřebě "chrousta" mě to vychází na roky. Do Prdlavky (Jawa 250) dávám olovo také. Jawa na olovnaty benál jezdila od narození a tak ji ho dopřávám dále. .
http://thomsonmotorson.motorkari.cz
lipadroid(zavinac)gmail(tecka)com
Uživatelský avatar
LipaSY

250+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 250
Registrován: 04 srp 2014, 15:56
Bydliště: Svitavy-Lačnov
Skútr / moto: Honda Silver Wing FJS600 (mimo jiné)

Předchozí

Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků