2T- míchání benzínu

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

2T- míchání benzínu

Příspěvekod Kiper » 23 dub 2013, 20:04

zdravím, když naliju na 2T plnou nádržku oleje a plnou nádrž benzínu tak mi to výjde vždy úplně stejně nebo budu muset něco dolévat? Chci si koupit skútra a když jsem se na něj byl podívat, tak jsem se zapomněl poptat :D. Díky za odpověď :wink:
Úpravy na skútru: Hliníková podlaha, proužky na ráfky, laděný výfuk LeoVince TT, upravený karbec, variátor Malossi Multivar, spojka Stage6 Torque Control MK II, válec Malossi sport 50ccm, brzdové destičky BREMBO.
Uživatelský avatar
Kiper

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 158
Registrován: 22 dub 2013, 16:02
Bydliště: Pár minut od Brna
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano

Re: 2T- míchání benzínu

Příspěvekod sedli » 23 dub 2013, 20:11

To by tě vyšlo levněji jezdit tágem, kdyby šlo palivo v poměru k oleji 1:1....pokud to má samostatnou nádržku na olej ( obvykle 1-1,5 l ), vydrží zhruba na 1000-1500 km...jak ho tam bude míň a budeš muset dolít, rozsvítí se ti na přístrojovce kontrolka hladiny oleje a doplníš. Není to vůbec závislé na množství naturalu v nádrži.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: 2T- míchání benzínu

Příspěvekod Kiper » 23 dub 2013, 20:13

OK díky moc :wink:. A nádržka je samostatná. Kolik km ujedu poté co se rozsvítí ta kontrolka ?
Úpravy na skútru: Hliníková podlaha, proužky na ráfky, laděný výfuk LeoVince TT, upravený karbec, variátor Malossi Multivar, spojka Stage6 Torque Control MK II, válec Malossi sport 50ccm, brzdové destičky BREMBO.
Uživatelský avatar
Kiper

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 158
Registrován: 22 dub 2013, 16:02
Bydliště: Pár minut od Brna
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano

Re: 2T- míchání benzínu

Příspěvekod sedli » 23 dub 2013, 20:28

To je u každýho modelu jinak, stejně jako dojezd na rezervu u benzínu...to ti poví majitel, nebo to bude v manuálu, ale většinou u oleje je rezerva i 100 km, protože pokud by došel, zadřel by jsi motor...Ale jak píšu, olej budeš dolévat po dlouhé době, třeba vždy po měsíci můžeš dolít do plna, záleží jak budeš jezdit.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: 2T- míchání benzínu

Příspěvekod Kiper » 23 dub 2013, 20:56

OK dík :D
Úpravy na skútru: Hliníková podlaha, proužky na ráfky, laděný výfuk LeoVince TT, upravený karbec, variátor Malossi Multivar, spojka Stage6 Torque Control MK II, válec Malossi sport 50ccm, brzdové destičky BREMBO.
Uživatelský avatar
Kiper

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 158
Registrován: 22 dub 2013, 16:02
Bydliště: Pár minut od Brna
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano


Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků