Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
22 bře 2014, 18:09
Nazdar chlapci
stále zajíždím nový motor a zajímá mě, jak se zlepší jeho parametry. Myslím, kdy je motor už zajetý, o kolik se zvýší max. rychlost v procentech a sníží spotřeba. Jistě jste to sledovali. Samozřejmě bavíme se o dobře zajetém motoru. Díky za poznatky!
22 bře 2014, 20:40
Pri zabehu motoru se nejezdi naplno, tak z ceho chces zjistovat narust maximalky? Naopak spotreba zpravidla lehce stoupne, protoze teprve zacnes vyuzivat plny potencial motoru
22 bře 2014, 20:53
No po záběhu spotřeba vždy klesne např.u auta to bylo až o litr.U skútru to asi bude jen o pár deci.
22 bře 2014, 21:07
No po pár stovkách km jsem maximálku zkoušel. Z prudkého kopce to jelo 110 tacho, asi 90 km/h v reálu. Ale myslím, že po pár tisísích km to může jít i víc.
Pokud jde o spotřebu, měl jsem na mysli prům. spotřebu při určité rychlosti, resp. jízdním průměru.
Díky za reakci.
22 bře 2014, 21:12
Kolega mal pcx 125 ktoré išlo 112 na tachu a neverili mu to ani v servise u dílera tak ich nechal previezť sa. Podotýkam že sériové pcx bez uprav.
22 bře 2014, 23:16
Možná je to jen pocitová záležitost, ale u mého SH125i mám dojem, že si vše na motoru sedlo až po cca 3.000 km. Motor od této hranice lépe táhne a klesla i o nějaké deci spotřeba. Když jsem se ptal servisáka, tak mi řekl, že motor se plně zajede až po 3000-5000km. Pravdou je, že prvních 500km jsem jezdil piánko, pak jsem to občas i rozjel na maximálku, ale po 1000km jsem přestal brát na mládí motoru jakékoli ohledy
22 bře 2014, 23:23
U karburátoru je možné , že spotřeba trochu klesne, ale ne o moc u takto malých spotřeb se to bude blbě měřit. ale u mé stříkačky spotřebu menší nepozoruju- podle mě je to u vstřikování naprosto fuk spotřeba před a po zajetí, Akorát mi připadá, že motor táhne jakoby plynuleji po zajetí- necuká tolik a líp táhne. líp tam jsou rychlosti atd,, Mám teď 4 tisíce km
22 bře 2014, 23:26
No neviem ale mal som vonku valec a piest po 4500km a este vidno honovanie na valci, tak ze na zabeh treba viac ako 5000km kym si to uplne sadne.
23 bře 2014, 00:38
Myslíš že dokud je vidět honování,tak není válec zajetý ?
23 bře 2014, 10:16
Možná se to už tady řešilo, ale automobilový motor se už dnes nezajíždí (ovšem jsou na to různé názory). U skútrů a zvláště pak čínských, je opracování materiálu horší, proto je předepsáno úzkostlivé dodržování podmínek záběhu (absurdně nízká rychlost, resp. otáčky prvních několik set km). Přitom si myslím, že motoru spíš nesvědčí velká námaha při nižších otáčkách. Tedy prudký kopec na čtyřku a podobně. V kopci se mi cca 3 krát rozsvítila kontrolka přehřátí motoru a ventilátor zcela pravidelně.Tedy svítí v kopcích, nikoli při max. otáčkách, když to ženu shora dolů. Snake má vodní chlazení.