hehe díky za napětí pánové, myslím že bylo nač se těšit. takže další vstup do stavitelského deníku:
středa 16. února 2011první konzultace ohledně hrubé stavby-I když díly vypadala jako "bolt on" a prodejci se dušovali že i to tak je, podle Honzi je to spíš sochařina. některé z dílů jsou poněkud pofidérní kvality (startér etc) takže se to bude muset toršku předělat.Stejně jako offsetové kroužky předního kola a vyosení předního brzdiče, který nesedí do kotouče, takže se řeší různé nástave. Ale to jsou malé věci. pánové mě dost přemlouvali, abych se vykašlal na ty zvedáky řídítek, ale po tom co jsem to viděl sestavené, tak ani za zlaté prase. Vtip je v tom, že ty zvedáky made in taiwan jsou tak toršku polotovary a asi by se mohlo stát že při brždění by na té leštěné trubce nedržey a já šel i s nima dopředu. domluvili jsme se, že se vyvaří na pevno na trubku co prochází hlavicí řízení což je asi rozumný kompromis. Poloha za řídítky je teď skvělá- před tím byly řídítka moc nízko respektive nebylo to nepohodlné, člověk se do nich jakoby opíral, ale musel se trošku hrbit. Tím že se zvedli cca o 15 cm se to ale srovanlo tak jak mělo a je to paráda.
Motorka si s novým tlumičem a odsazením motoru ještě sedla níž. fotos jsou s vypumpovaným tlumičem na max tj 135mm což je oproti 220mm ve stock sakra rozdíl. Doladili jsme rámcově detaily jako je umístění blinkrů které jsem nakonec ke své nelibosti přeci jen musel nechat na přední masce na úrovni světlometů-původě jsem je chtěl hodit do trubky co na ní drží ty dogbones ale asi by byly moc utopený. ještě uvidíme.
Smaotného mě překvapuje, jak to jde velmi rychle.
What a lovely Skeleton!
HB setup
chromy chromy chromy!!!!
lavorek
další fota viz
http://blekoseek.rajce.idnes.cz/Project_Choppster_aka_chopped_down_Zoomer/něco sem ještě upoloadnu ale rajče mě teď nepustí....