Člověk tady chvíli není a dějou se tu věci
V každém případě děkuji Radymu za zachránění situace a jen bych chtěl předestřít že tuhle přestavbu nikomu nevnucuju jen jsem bral jako samozřejmost, že když už dělám něco takového, tak se o radosti a nešvary téhle práce rád s ostatními podělím, neboť vím, jak to bylo těžké když jsem s tím začínal, takže jsem si říkal , že by tenhle "manuál" by mohl
a) inspirovat potenciální kupce tohohle vyjímečného skútru ohledně toho, co se stím dá dělat a co všechno se na to dá sehnat,
b) stejně jako potenciální "stavaře" neboť se velice rád podělím o své zkušenosti a kontakty.
Takže se jen držím pravidla "support the scene and the scene will support you" čímž bych Vám tímto všem chtěl poděkovat za podporu při realizaci této stavbičky. V každém případě pokud byste měli jakékoliv dotazy ohledně realizace, nákupu dílů ze světa (zatím má zmáklou Kanadu, USA, Německo, GB a Japonsko/Taiwan/Hong Kong) tak se klidně ptejte a já pokud budu vědět rád poradím.
MisaKacenka píše:Souhlasim s Radym
Uz se tesim na finalle
kdy to tak vidis s kompletni realizaci? Jen tak pro zajimavost
Co se realizace týče, tak to zatím nechávám na zimu, protože se bude muset celá rozebrat, protože půjde do laku hlavní rám, nádrž, t-ko, blatníky, vidle a ještě pár maličkostí v závislosti na tom, co udělám se zadním světlem a blinkrama, což jsem ještě nepromyslel. Navíc se budou dělat nějaké zakázkové díly-boční držák na spz (asi- v závislosti na novém koncovém světle) a zadní opěrkový rám a asi podle toho jak bude sedět zadní kolo v oem baltníku tak možná i nový zadní blatník. Pořád si hraju s mylšenkou, koupit to 7"" kolo z atv dozadu, vyříznout střed, namontovat do něj ten co mi příjde s novými koly a obout to na 12x7"" fatty:) Takže jak vidíš je to fůra práce ale mylsím že pokud se začne na konci jezdecké sezony takže (nejpozději) na jaře jsem hotový, když půjde všechno podle plánu.