tak jelikož mě moje druhá sada kol, (která měla nahradit stávající šedo-oprýskané ráfky) zklamala, jelikož osazení zadního kola je děláno na nějaký prazvláštně velký trn (divný, když je ze stejného skútra se stejným rokem výroby), musel jsem přehodnotit situaci a stávající šedý ráfky jsem poslal na opískování a půjdou do laku. a když už jsem byl v tom, sundal jsem tu trochu plastů co už byla na svém místě a k opískování jsem přihodil i kryt vodní pumpy a variodekl... takže do laku půjdou i tyhle drobnosti
a co že se na Aprilce vlastně za ten téměř rok úprav všechno dělo?
- oholila se na rám, zrevidovala se elektrika a vyčistil motor
- jelikož motor neměl patřičný tah, vyměnil se karburátor za 19mm Malossi a dala se nová konstrastní pružina (žlutá - s bílou to nebylo ono) a nová gramáž válečků
- mezitím se dostříkaly komplet všechny plasty + většina z nich podstoupila zavaření nebo jiné opravy (praskliny apod.)
- nechalo se nově potáhnout předešlým majitelem propálené sedlo
- po několika testovacích jizdách a konstatování, že po dvou letech konečně motor jede tak jak jsem si to představoval, se začalo s pomalým kompletováním a sháněním nových dílů - na SRku toho moc originálního nezůstane

- ke změně přístrojovky z novějšího modelu již došlo loni, teď přišla na řadu výměna zrcátek, brzdových páček, zadního světla, nakopávačky, blinkrů, heftů, zadního tlumiče, brzdových kotoučů, přidají se nerez nášlapy a zadní blatníček...
- aktuálně čekám na opískování posledních dílů, který se obratem pošlou do laku a skútr se konečně kompletně nastrojí... šňůra je za dveřmi a čas neúprosně letí