Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
07 bře 2016, 11:41
Napsal jsem to špatně, ještě jsem spal. Ale pochopil jsi co jsem myslel.
07 bře 2016, 17:55
berka píše:Protože u jednovalce máš jeden zážeh (impuls) na jednu otáčku klikové hřídele, ale u dvouválce máš dva zážehy (impulsy) na jednu otáčku klikové hřídele. Jedna cívka může obsluhovat 2 válce.
No a teraz trocha proti logike, napriklad moto BMW R11xx ma dvojvalcovy motor a zapalovanie jednovalcoveho motora kedy iskra praska dvakrát ako pri zažehu tak aj pri vyfuku a tak isto aj dvakrát vstrekuje a pritom ma lepšiu spotrebu ako konkurencia!
Samozrejme že indučka je tam iba jedna dvojvyvodova ako aj kable k indučke sú iba 2 .
07 bře 2016, 18:43
Tmax to ma uplne stejne, jiskři i pri výfuku. Ma to jen jednu cívku.
Sent from mTalk, L950XL, W10m
07 bře 2016, 21:28
Tak tak gy6 pali pri kazdej otacke, tak ze sa bude lachsie pocitat.
inak cele je to zbytocnost cina ma pekne pristrojovky za 50E aspon byvavalo. Stacilo by vymeni uP a mal by si to hotove a pekne. Hlavne vhodne do prevadzky. A islo by to aj bez vymeny uP
08 bře 2016, 00:12
no jde o zpracovaní,ale tohle mě baví a chci tam mít informace, které potřebuji....ryclost,otacky,palivo a teplotu motoru...
08 bře 2016, 06:55
To vsetko tam je
10 bře 2016, 07:17
tak jsem se pokusil dát dohromady zapojení pomocí toho arduina..Ještě to není komplet.Chybí tam palivoměr,ale to už je jen maličkost.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
10 bře 2016, 07:49
K cemu tam mas ten ventilator? Mam podobnou predstavu, jem tam mam jeste modul realneho casu a zobrazovani otacek jako volitelnou fci primo na OLEDu misto samostatneho budiku. Nedej se odradit, koupit se da skoro vse, ale neco dodelat v dnesni dobe uz moc lidi neumi
.
Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk
10 bře 2016, 08:16
Netikator na chlazení motoru...v létě se mi párkrát stalo, že se to prehriva...
Odesláno z mého VOYAGER2 DG310 pomocí Tapatalk
10 bře 2016, 08:40
A to si ako na to prisiel ze sa to prehrieva?
10 bře 2016, 09:51
Vzduchem chlazený motor přece ventilátor už má a je poháněn od kliky,takže se motor vždy při chodu motoru chladí ať jedeš nebo ne. Na co tedy a jak a kam ho chceš namontovat ?
10 bře 2016, 10:54
Ja mam nacipovanu gy6 a ziaden problem je pravda ze chladic oleja by to chcelo. Ale inak to v seriii musi behat.
12 bře 2016, 13:47
No přiznán se že vychází z dojmu.ale rezervu na spínání ventilátoru si tam necham.
Odesláno z mého VOYAGER2 DG310 pomocí Tapatalk